Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min mor som bor alene, betaler minst kr 1500 kr i mnd. Har ringt dem tusen ganger for å høre hvorfor fakturaene er så høye, uten noe svar eller hjelp. Vi er slitne både økonomisk og psykisk. Vi får heller ikke byttet dem, fordi det er borettslaget som har inngått en avtale med LOS. Etter mange klager har de endelig valgt vekk LOS, nå venter vi på nye målere, så vi kan velge en annen strømleverandør, med bedre kundeservice og priser. Jeg ber dere alle styre unna LOS, har aldri hatt dårlig erfaring med strømleverandør, hadde Hafslund og de var billigere!
Utrolig fornøyd. Lett å holde oversikt over forbruket med Los appen.
Sier de er så billig, men er ikke så billig når faktura kommer! Faktura går ut på mail. Sørg for at denne ikke havner i søppelpost, de sender IKKE ut purring. Neste steg er inkassovarsel fra Kredinor med gebyr på 70,- Synes jeg rett å slett er dårlig!
Erfaringsmessig, så er det alltid skjulte kostnader fra andre leverandører, mens hos LOS opplever jeg at jeg får det jeg har blitt opplyst om - ingen skjulte kostnader. Man betaler like mye for strømmen som det de kjøper den inn for, samt at det er et lavt månedlig fastbeløp. De er veldig fleksible på å utsette forfallsfrist, og generelt veldig behjelpelige både på telefon og mail. Kan anbefales!
LOS er svært dyrt, noe som i og for seg ikke er det verste. Det verste er at jeg ble belastet på en gammel adresse nesten tre måneder etter at jeg hadde sagt opp avtalen og flyttet, noe LOS nektet å tilbakebetale grunnet at "de ikke kunne se i sine registre at jeg hadde sagt opp avtalen". Dette hadde jeg selvfølgelig gjort, men likevel fikk jeg aldri tilbakebetalt de godt over 3000 kronene jeg "tapte" til LOS. Alt i alt byttet jeg strømleverandør nå nylig grunnet pris, og ikke minst at jeg ikke stoler på at LOS ivaretar meg som kunde på en god måte.
Fikk en faktura i dag, i sted av min vanlige strøm pris (omtrent 500/600kr p.m.) var det 6300kr!! Ringt til kundeservice. Der var noe dårlig kommunikasjon med min nye elektroniske måler.... så?? Nå må jeg betale mer PÅ ETTERHAND om at dere installere en måler som funger dårlig? ‘ du kunne ha sat det at du forbrukt for lite’. hva? Jeg er ikke en strømleverandør! Hvorfor skulle jeg vete noe om det? Så, nå må jeg betaler 1000kr hver måned ekstra som tilleg til min vanlige faktura. Det kan ikke stemmer! Veldig irriterende!
Det var bedre før. Må være en ny ledelse. Antagelig nå den dyreste og mest aggressive stømleverandør i Norge. Sender fakturaer som er helt uforståelige. Kundeservice henviser til Min side som er enda mer uforståelige. Sender til Kredinor inkasso på forfallsdato og truer med å kutte strøm. Sender til inkasso krav som gjelder forskuddsbetaling, tjenester man ikke har mottatt. Råder deg til å velge dyreste tariff. De har også satt opp en strålende strømmåler rett ved sengen min.
Hei, Beklager at dette er inntrykket du har av LOS. Tror også det er noen misforståelser her. Vi er ikke den dyreste og mest aggressive strømleverandøren i Norge. Strømprisene er unormalt høye ja men det gjelder over hele landet, legger ved link som kan gi deg en nærmere forklaring på hvorfor. https://www.nrk.no/norge/tror-stromprisen-vil-oke-tretti-prosent-1.14137298 Når det gjelder uforståelig faktura og min side, så ring inn til oss på 38608500 så tar vi en gjennomgang slik at du forstår fakturaen og hvordan du bruker min side. Vi kan også ta en gjennomgang av strømavtalen så du får den som passer best til ditt strømforbruk. Når det gjelder måleren din så er det noe du bør ta opp med netteier. Det er netteier som eier og har ansvar for strømmålerene. Ta gjerne kontakt oss på 38608500 så vi får en sjanse til å finne en løsning du blir fornøyd med.