Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det var bedre før. Må være en ny ledelse. Antagelig nå den dyreste og mest aggressive stømleverandør i Norge. Sender fakturaer som er helt uforståelige. Kundeservice henviser til Min side som er enda mer uforståelige. Sender til Kredinor inkasso på forfallsdato og truer med å kutte strøm. Sender til inkasso krav som gjelder forskuddsbetaling, tjenester man ikke har mottatt. Råder deg til å velge dyreste tariff. De har også satt opp en strålende strømmåler rett ved sengen min.
Hei, Beklager at dette er inntrykket du har av LOS. Tror også det er noen misforståelser her. Vi er ikke den dyreste og mest aggressive strømleverandøren i Norge. Strømprisene er unormalt høye ja men det gjelder over hele landet, legger ved link som kan gi deg en nærmere forklaring på hvorfor. https://www.nrk.no/norge/tror-stromprisen-vil-oke-tretti-prosent-1.14137298 Når det gjelder uforståelig faktura og min side, så ring inn til oss på 38608500 så tar vi en gjennomgang slik at du forstår fakturaen og hvordan du bruker min side. Vi kan også ta en gjennomgang av strømavtalen så du får den som passer best til ditt strømforbruk. Når det gjelder måleren din så er det noe du bør ta opp med netteier. Det er netteier som eier og har ansvar for strømmålerene. Ta gjerne kontakt oss på 38608500 så vi får en sjanse til å finne en løsning du blir fornøyd med.
Glem for guds skyld ikke å betale regninga. Disse folka sender nemlig ikke ut betalingspåminnelser. De sender rett til inkasso. Har skjedd meg et par ganger.
Kanskje ikke den aller billigste strømavtalen, men veldig god og rask kundeservice, og et fordelsprogram som blir benyttet. NSF Strøm et også et godt tilbud vi sparer penger på, dette drar ned de faste kostnadene.
Jeg fikk meget rask og veldig god hjelp i kundeservice Chat tjeneste hos LOS. Enklere å oppgi målernr. eller andre type data enn å ringe. Ingen vente tid. Kan anbefales!
Superhyggelige sørlendinger som ikke gir seg før problemet ditt er løst.
Det var da fælt så dyrt dette blei...!!! nei, må byttes så fort det lar seg gjøre!
Jeg ble fakturert ca 100kr ekstra per måned for noe som jeg overhodet ikke trenger. De kaller det LOS Trygg, og er en slags uføreforsikring(!). Er det noe jeg er sikker på, så er det at jeg aldri har bestilt dette. Av prinsipp sier jeg alltid nei til tilleggsprodukter og "forsikringer" - men her har de altså bare inkludert dette uten å spørre! Følg med på fakturaen hver måned! Eller finn en annen strømleverandør.