Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De driver med kyniske strømpriser, og det er ingen måte å få ned eller kontrollere den kjempe dyre strømprisen på over 73 øre pr kw i snitt pluss kjempe dyre nettleier. Tror de ser når du bruker mest og regulerer prisen etter ditt forbruk uten at vi som kunder kan gjøre noe som helst. Det eneste som var bra var billetten til dyreparken, men nå bruker vi ikke den heller.
Hei Roy. Strømprisen skal være lik hos oss som den er hos alle andre leverandører. Det kan se ut som du har en variabel strømpris etter hva du forteller oss her, men dette kan fort endres til en innkjøpspris om det er denne avtaletypen du ønsker. Du kan gjerne kontakte meg på [email protected] for videre spørsmål/endring av avtale. Nettleien er det Agder Energi som står for, så denne ville vært lik samme hvilken leverandør du bruker. Det er også slik at nettleien din ikke kan byttes vekk ettersom de har monopol på denne. Håper jeg hører fra deg. Mvh. Lars Kristensen, LOS AS
Før du tenker på å bytte til LOS og "superavtalen" SSU er det noen ting du bør tenke på som de ikke informerer om! 1. Bonusen KWh du har oppspart, er meget vanskelig å få kreditert mot faktura! Tok meg 4 henvendelser og 4 måneder før de endelig klarte det. 2. De informerer så fint om at du får kreditert disse oppsparte KWh bonusene. Det de unnlater er å fortelle at de krediterer halve prisen pr KWh som de tar betalt. Disse prisene blir heller ikke opplyst om på nettsiden dems noen plass. 3. Kundeservice? Tja.... Hvis en kan kalle det kundeservice har de nådd en milepæl.
Strømregningen løper løpsk uansett å mye man slår av på varmen... Etter bytte av strømmåler.. Her er det bare å finne frem varmedresse.
Hei, Beklager at dette er inntrykket du har av LOS. Tror også det er noen misforståelser her. LOS er en strømleverandør, så vi har ikke noe kontroll over strømmåleren din. Spørsmål ang. måleren din bør du ta opp med netteier. Det er netteier som eier og har ansvar for strømmåleren din. Du vil finne hvilken netteier du har på fakturaen din. Ta gjerne kontakt oss på 38608500 så vi får en sjanse til å finne en løsning du blir fornøyd med.
Min mor som bor alene, betaler minst kr 1500 kr i mnd. Har ringt dem tusen ganger for å høre hvorfor fakturaene er så høye, uten noe svar eller hjelp. Vi er slitne både økonomisk og psykisk. Vi får heller ikke byttet dem, fordi det er borettslaget som har inngått en avtale med LOS. Etter mange klager har de endelig valgt vekk LOS, nå venter vi på nye målere, så vi kan velge en annen strømleverandør, med bedre kundeservice og priser. Jeg ber dere alle styre unna LOS, har aldri hatt dårlig erfaring med strømleverandør, hadde Hafslund og de var billigere!
Utrolig fornøyd. Lett å holde oversikt over forbruket med Los appen.
Sier de er så billig, men er ikke så billig når faktura kommer! Faktura går ut på mail. Sørg for at denne ikke havner i søppelpost, de sender IKKE ut purring. Neste steg er inkassovarsel fra Kredinor med gebyr på 70,- Synes jeg rett å slett er dårlig!
Erfaringsmessig, så er det alltid skjulte kostnader fra andre leverandører, mens hos LOS opplever jeg at jeg får det jeg har blitt opplyst om - ingen skjulte kostnader. Man betaler like mye for strømmen som det de kjøper den inn for, samt at det er et lavt månedlig fastbeløp. De er veldig fleksible på å utsette forfallsfrist, og generelt veldig behjelpelige både på telefon og mail. Kan anbefales!