Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Å Strøm
3.1
364 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
364 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#36
Bra
Å Strøm er rangert
#36 av 88 strømselskaper
57%
Middels
57% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 364 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
136
68
34
25
101
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Å Strøm
Å Strøm har 364 verifiserte omtaler på Bytt.no

LOS Ung / SSU

Omtale av  Burim D

Før du tenker på å bytte til LOS og "superavtalen" SSU er det noen ting du bør tenke på som de ikke informerer om! 1. Bonusen KWh du har oppspart, er meget vanskelig å få kreditert mot faktura! Tok meg 4 henvendelser og 4 måneder før de endelig klarte det. 2. De informerer så fint om at du får kreditert disse oppsparte KWh bonusene. Det de unnlater er å fortelle at de krediterer halve prisen pr KWh som de tar betalt. Disse prisene blir heller ikke opplyst om på nettsiden dems noen plass. 3. Kundeservice? Tja.... Hvis en kan kalle det kundeservice har de nådd en milepæl.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

AMS-målern en tikkende bombe

Omtale av  Rune

Strømregningen løper løpsk uansett å mye man slår av på varmen... Etter bytte av strømmåler.. Her er det bare å finne frem varmedresse.

Svar fra Å Strøm
15.02.2019 08:45

Hei, Beklager at dette er inntrykket du har av LOS. Tror også det er noen misforståelser her. LOS er en strømleverandør, så vi har ikke noe kontroll over strømmåleren din. Spørsmål ang. måleren din bør du ta opp med netteier. Det er netteier som eier og har ansvar for strømmåleren din. Du vil finne hvilken netteier du har på fakturaen din. Ta gjerne kontakt oss på 38608500 så vi får en sjanse til å finne en løsning du blir fornøyd med.

Den verste strømleverandøren som finnes

Omtale av  Dd

Min mor som bor alene, betaler minst kr 1500 kr i mnd. Har ringt dem tusen ganger for å høre hvorfor fakturaene er så høye, uten noe svar eller hjelp. Vi er slitne både økonomisk og psykisk. Vi får heller ikke byttet dem, fordi det er borettslaget som har inngått en avtale med LOS. Etter mange klager har de endelig valgt vekk LOS, nå venter vi på nye målere, så vi kan velge en annen strømleverandør, med bedre kundeservice og priser. Jeg ber dere alle styre unna LOS, har aldri hatt dårlig erfaring med strømleverandør, hadde Hafslund og de var billigere!

Oversiktelig

Omtale av  Sol

Utrolig fornøyd. Lett å holde oversikt over forbruket med Los appen.

Ikke fornøyd!

Omtale av  Samuel

Sier de er så billig, men er ikke så billig når faktura kommer! Faktura går ut på mail. Sørg for at denne ikke havner i søppelpost, de sender IKKE ut purring. Neste steg er inkassovarsel fra Kredinor med gebyr på 70,- Synes jeg rett å slett er dårlig!

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Billigst - når alt kommer til alt.

Omtale av  Nora H

Erfaringsmessig, så er det alltid skjulte kostnader fra andre leverandører, mens hos LOS opplever jeg at jeg får det jeg har blitt opplyst om - ingen skjulte kostnader. Man betaler like mye for strømmen som det de kjøper den inn for, samt at det er et lavt månedlig fastbeløp. De er veldig fleksible på å utsette forfallsfrist, og generelt veldig behjelpelige både på telefon og mail. Kan anbefales!

Dyre og lite ansvarsfulle

Omtale av  Christina L

LOS er svært dyrt, noe som i og for seg ikke er det verste. Det verste er at jeg ble belastet på en gammel adresse nesten tre måneder etter at jeg hadde sagt opp avtalen og flyttet, noe LOS nektet å tilbakebetale grunnet at "de ikke kunne se i sine registre at jeg hadde sagt opp avtalen". Dette hadde jeg selvfølgelig gjort, men likevel fikk jeg aldri tilbakebetalt de godt over 3000 kronene jeg "tapte" til LOS. Alt i alt byttet jeg strømleverandør nå nylig grunnet pris, og ikke minst at jeg ikke stoler på at LOS ivaretar meg som kunde på en god måte.

Å Strøm har 364 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Å Strøm mener
Har tilegnet profilen
Å Strøm deltar på Bytt.no

Å Strøm har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Å Strøm besvarer omtaler

Å Strøm har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Å Strøm ønsker tilbakemeldinger

Å Strøm benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR