Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd har alltid vært flinke til å svare på henvendelse og god oversikt i app
Hei Ingvild, vi setter veldig pris på den hyggelige tilbakemeldingen din. Og så hyggelig at du er fornøyd med oss. Og ikke minst at du er fornøyd med appen vår. Den er stadig under utvikling slik at den skal bli enda bedre. Vi ønsker deg en flott dag videre. Vennlig hilsen Å Strøm v/Grete
Dyrt!?, 2700-2800kr. pr. måned på vinteren er dyrt for meg i hvertfall!
Hei Jan E, Vi er helt enig i at det er dyre fakturaer nå i vinter. Spesielt kalde perioder sammen med høye priser gjør at fakturaene for de fleste av oss er høyere enn hva vi er vant til. Ta gjerne kontakt med oss for en samtale om strømsparetips som kan passe deg og ditt forbruksmønster. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Det er irriterende at det ikke er gjennomfakturering av nettleie i vårt område. Oppleves ikke spesielt fordelsaktig på pris, men Coop avtalen gir litt selv om det neppe gjør den prisledende.
Hei Ronny A, Det forstår vi godt at du savner. Vi jobber hele tiden med å få på plass nye gjennomfaktureringsavtaler i områder der vi har mange kunder. Fordi dette er avtaler som koster penger å drifte må vi av og til velge bort noen netteiere hvis vi ikke har mange nok kunder i området. Dette er en løpende vurdering som blir gjort. Coop-avtalen er en av Norges beste avtaler, både fordi den har lave priser, men også fordi man opparbeider seg bonus som overføres til ditt Coop-kort. Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å sammenligne avtalen med en annen avtale! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Får ikke låv til å opprette betalingsordning når man har fått uvanlig høye strømregninger!!
Hei Roy, Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med betalingsavtale hos oss. Vi har satt noen grunnregler på når vi kan lage en betalingsavtale eller ikke, men beløpet er ikke en del av dem. Kun dersom man har gamle utestående fakturaer vil vi ikke kunne innvilge nye betalingsavtaler. Dersom du har problemer med å opprette en betalingsavtale i appen kan du alltid ta kontakt med oss via e-post, chat eller telefon slik at vi kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Smart lading av bil er ikke like enkelt/ billig som hos andre leverandører
Hei Roger, takk for tilbakemeldingen. Den tar vi med oss videre. Vi ønsker deg en flott dag videre. Mvh Grete - Å Strøm
Må være tålig fornøyd når en aldri har byttet strømleverandør. Lei av alle oppringinger fra andre leverandører, som er skikkelige ufine i måten de prater på. For meg er det best å få tingene på Mail, så jeg kan lese om tingene.
Hei Britt, Det er godt å høre at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Grete - Å Strøm
Sendte meg feil stipulert kWh regning akkurat den mnd. hvor strøm prisene var høyest ! på regningen hadde de satt opp forbruket mitt med flere tusten kWh høyere en det jeg hadde registert og sendt in til dem via sms det er snakk om minst tusen kroner for mye i forbruk en det jeg hadde! forbruket har vert lavt og lå kun på ca. 1500 kWh , det hadde de satt opp til nesten 2000KwH , lå på 1900 tallet Virker som de har blitt mere kyniske, kriminele og ondskapsfulle en det forje selskapet de skiftet navn i fra. Bytt selskap og styr langt unna disse bedragerene og tyvene , hadde jeg ikke fulgt NØYE med på alle strøm regningene så hadde jeg ikke merket det selv.
Hei, så leit at du har opplevd dette. Det er nettselskapet som eier måleutstyret og som har ansvaret for drift og kontroll av dette. Nettselskapet sender jevnlig over målerverdier til strømselskapet ditt. På basis av denne informasjonen fakturerer vi. Virker det som det er feil kwh er det nettselskapet du må kontakte. Jeg håper du fikk hjelp hos de til å løse utfordringen din. Vi ønsker deg en flott dag videre. Mvh Grete - Å Strøm