Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Anbefaler alle i Rogaland å bruke lyse som strømleverandør. Ikke fordi de nødvendigvis er det selskapet med absolutt lavest pris, men fordi det er et stabilt pålitelig selskap som gir tilbake av overskuddet på en måte som kommer lokalomtådet til gode, og som ikke driver med hissig markedsføring for å lure folk inn i en strømavtale som ikke holder det den lover, der man f.eks kan bli lurt på den måten at nettleie ikke tas med i markedsføringen så prisen blir mye høyere enn forespeilet. Reagerte når jeg nå nettopp så en annonse som lå ute på nettsiden til en av de større nyhetsselskapene på nett (husker ikke om det var tv2, vg eller dagbladets nettside men en av dem) der de fremstilte seg selv som det første selskapet med app som viser strømprisvariasjonene så man kan spare strøm ved å f.eks vaske klær når strøprisen er lavest slik den varierer fra time til time gjennom døgnet dag for dag. Lyse har jo nemlig lenge hatt en slik app for sine kunder! Har alltid hatt lyse og hadde frem til årsskiftet ifjor en så god strømavtale at jeg frem til da ved utløp av avtale videreført til ny ikke hadde merket stort til økningen av strømprisene generelt. Styr unna de som er hissigst på egenreklame og lover gull og grønne skoger. Velg heller noen du kan stole på, og en lokal leverandør som gir noe tilbake i ditt distrikt langt utover skatteinntekter! For Rogalands del velger du da lyse!
Strøm, internett og TV tjenester et sted er praktisk
For Dyrt! Dem må senke spenningen dem sender i strømleien
Jeg er godt fornøyd med ingen leveranseproblemer, god varsling ved planlagt stans og lett tilgjengelig og kompetent kundeservice.
Mye rot, altfor mange kollegaer innvolvelrt samtidig som har null kommunikasjon med hverandre. De skyldermeg også penger, men det er min sak. Dyrere enn de lover/selgeres for. Mvh Yngve
For dyr og for høye påslag. Det må kunne være mulig med rabatter når en er totalkunde med strøm, internett og bredbånd og fjernvarme.
Etter gjentatte feil på strømregningen pga stipulert forbruk som er urealistisk høyt har jeg sendt epost og ringt til Lyse eller rettere sagt Smartly for å be dem å korrigere dette. Kundebehandlingen lover å rette problemet men ingenting skjer og ingen svar gis. Har kontaktet dem med 3 eposter og 3 ganger pr telefon. Total ignorering av kunden, og selvskapet virker fullstendig uten styring