Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lett å bytte, og billigere enn alle andre tidligere strømselskaper jeg har hatt! Ikke noe tull med endring i avtaler, og veldig forutsigbar strømregning. Så og si null ekstra utgifter. Lett å komme i kontakt med service og vennlige mennesker i andre enden, som er hjelpsomme.
Hei Snorre! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Utrolig lett å bytte. Jeg er personen som signer opp for en avtale som er billig i et år, med full intensjon om å bytte etter det, og som så erger seg over den dyre strømregningen som kommer når man uunngåelig glemmer å bytte. Blir deilig å slippe å tenke på det fremover.
Hei Erling! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
I en vanskelig tid med høye strømpriser, kom MotKraft som en reddende engel.
Hei Fredrik! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Billig og bra! Trenger aldri å tenke på om jeg blir lurt av strømselskaper igjen<3
Hei Mille! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Etter byttet har jeg hatt full oversikt over strømforbruket og strømprisen til en hver tid. Aldri vært mer effektivt å holde kontroll på strømbruk og spare de timene strømprisen er skyhøy
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Prisen per kWt ble doblet da vi byttet til Motkraft. Elendig kundeservice. De kan ikke svare på hvorfor vi betaler dobbelt så mye per kWt.
Hei Sølvi! Du har nok ikke betalt dobbelt per kWt! Selvfølgelig skal ikke vi ta betalt mer enn strengt nødvendig :)
Takk til Motkraft! Håper ideen med non profit sprer seg til bank og forsikring så vi slipper sleipe finansinstitusjoner som skor seg på folk ved infløkte produkter og avtaler med liten skrift.
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Gunstig for meg som kunde, et selskap som ikke skor seg på kundene, men gir et hvert mulig overskudd til veldedige formål!
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Lover MAX 1 øre påslag pr kwt og spot pris. Det står ingenting om +moms på alt pluss andre avgifter. Fikk regning hvor påslaget var 8,16 øre . Kwt pris er ikke spesifisert og hvorfor det er 8,16 i påslag og ikke MAX 1 øre er heller ikke spesifisert. Hadde 5,99 i påslag hos NorgesEnergi så Motkraft for meg er totalt sett mye dyrere
Hei! Hvis du har et forbruk på 816 kWt, så betyr det at du betaler 8,16 kr. Ettersom vi tar 1 øre/kWt så summeres det til den summen :) På fakturaen står nemlig summen av påslag!
Motkraft er rimelig, men hjemmesiden er uferdig. Det er nesten umulig å komme i kontakt, og de har store problemer med å inkorporere nettleien i fakturaen
Hei! Vi jobber på spreng for å gi deg en tilfredstillende kundeopplevelse på hjemmesiden vår, men det tar dessverre litt tid. Når det kommer til nettleien på fakturaen så har nettselskapene gjort det slik at man må inngå avtale med hver individuelle aktør for å kunne sam-fakturere.. Dette tar derfor også litt tid! :)
Ble avvist når jeg i mail spurte om spesifisering. Anbefaller alle, ikke gå over til Motkraft!
Hei! Som du kanskje opplever hos andre leverandører så vil du ikke få oppgitt strømbruken din per time i hvert intervall. Da hadde det litt en lang faktura! Da ettersom det er 31 dager ganger 24 timer :)
byttet til Motstrøm fra Fjordkraft, ble oppringt to ganger og lovet langt lavere pris av Fjordkraft i en måned, jeg foretrekker lave påslag pris i år etter år jeg har ikke opplevd noe som helst krøll og funderer på om noen av de som er så veldig misfornøyd har en egen agenda jeg har anbefalt Motkraft til venner, det burde fler gjøre
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Jeg synes konseptet virket bra og ga Motkraft et forsøk. Men det var tydeligvis et produkt som ble lansert alt for tidlig. Bare rot i starten. Etter over 1 måned med mye masing og lite informasjon ble jeg til slutt overført. De har ingen "min side" du kan logge inn på, men de fikk etterhvert på plass en app med litt informasjon om forbruket. I starten brukte motkraft salgs argumenter for at de var "billigst i Norge" så endret de det til "billigst på sikt" og nå er det endret til "billig på sikt" Kan sikkert ha en sammenheng med at Forbrukertilsynet har varslet mulkt og gebyr til de grunnet brudd på markedsføringsloven 🙈 "motkraft skal ikke tjene penger på deg" er også misvisende, de jobber ikke gratis. De kan i teorien ta ut det de vil i lønn og fortsatt være non-profit veldedig organisasjon. Motkraft er ikke den dårligste spotpris avtalen du kan ha, men det finnes faktisk flere andre avtaler som er både billigere, ryddigere og ikke minst bedre og mer tilgjengelig service! Jeg bytter nå til en av de.
Hei! Du har helt rett, som alle andre non-profit selskap så får de ansatte lønn, riktignok tariffbasert :) Les mer om hvordan selskapet opererer på https://www.motkraft.no/vedtekter ! Lykke til med nye avtaler! Sørg for å lese det som står i liten skrift ;)
surr å rot og ikke noe telefon nr å ringe. Sendte meg regning med feil måle nr. Spare null på å bytte til dem. Styr unna.
Hei! Vi sender faktura på det målenummer som er registrert :)
All ære til Motkraft for at de vil sørge for at folk får billigere strømavtale, men dette er ikke for de uten datamaskin. Min mor har ikke nettbank eller epost, og Motkraft kan man ikke kontakte på tlf, kun på chat og epost. Så all kommunikasjon må foregå via noen som har data. Og å få fakturaen på papir var et styr uten like. Først skal de prøve å sende den til nettbanken din, selv om du har opplyst at du ikke har nettbank. Hvis ikke det går skal de prøve å sende den på epost, selv om du opplyser at du ikke har tilgang til epost. Anbefales ikke til de som ikke har datamaskin/epost/nettbank.
Hei! For å kunne senke prisene så må vi være datadrevne :) Dette betyr at vi derfor må ty til noen måter å effektivisere nettopp fakturering. Det er selvfølgelig ikke noe problem å få faktura i posten, det er faktisk en "default" om man ikke har nettbank!
Hvordan er det dere kaller Service og Norges billigste kraft, når dere ikke gidder å få ut finger'n??? Hvorfor har dere ikke et telefonnumer for kontakt? Har meldt meg ut av forrige selskap, og Hvordan kan dere få holde styringen på alle nye, som venter på Svar fra dere??? Opprett et telefonnummer eller en E-post som vi kan kontakte dere, for pokker!
Hei! Om du sjekke "søppelposten" din på epost, så har du nok fått bekreftelse der :) Hvis ikke, så kan du ta kontakt med oss på chaten vår på nettsiden vår - motkraft.no . Ellers kan du ta kontakt med oss på eposten: [email protected]