Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oversiktlig app det du ser er det du får hyggelige hjelpsomme på kundeservice.
Takk for tilbakemelding, Gunnar 😊 Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe!
Enkelt produkt som gjør at en forstår hva en betaler for. Kjapp og god kundeservice.
Godt at du er fornøyd, Terje!
Rask og grei kundeservice, grei app og enkelt kundeforhold. Mvh Knut
Takk for super tilbakemelding, Knut!🤩
Ble kunde 2. januar 2022, har ikke kunnet se forbruk eller faktura i appen siden jeg byttet til Motkraft, nå har det snart gått 7 uker. Har kontaktet kundeservice flere ganger, og får samme svar: "Jeg har notert ned at du sliter med å se forbruk i appen og meldt dette videre til teknikerne som skal se på saken! Vi kommer snart til å lansere en ny og forbedret app som ikke kommer til å møte på disse utfordringene" Ingenting skjer, og ingen på kundeservice gjør noe annet enn å komme med samme svar som over.
Hei, det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Når det gjelder at du har fått samme svar gjentatte ganger skyltes dette at vi kontinuerlig jobber med å få den nye appen på plass. Vi har opplevd at enkelte kunder ikke får opp forbruket i appen, uten at vi har noe godt svar på hvorfor dette er tilfelle. Vi har forhørt oss med utviklerne av appen og ikke fått noen gode svar. Den versjonen av appen vår samarbeidspartner utviklet er ikke i nærheten av det vi ønsker og derfor utvikler vi en app selv. Jeg skulle virkelig gitt deg et bedre svar, men dessverre er det slik situasjonen er akkurat nå.
Vi byttet til Motkraft ca. 01.11.2021. Vi har bare positive opplevelser, lave strømpriser, kan følge med på appen hver dag og får dermed mer kontroll på strømforbruk. Fakturaene er også greie og oversiktlige. Vi opplever også god kundeservice, får raske svar når vi henvender oss til Motkraft. Vi har ikke angret på bytte av strømleverandør.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Elin! Akkurat en slik kundeopplevelse vi jobber for og mot. Supert å høre at du er fornøyd🤩
Har bare vært kunde i 1,5 måneder. Litt kort tid for konklusjoner.
Så bra at du er fornøyd så langt! Vi gleder oss til du får prøvd ut den nye appen også🤩
Jeg valgte å prøve motkraft. Etter kort tid avsluttet jeg kundeforholdet og gikk tilbake til tidligere leverandør. Etter en uke så igangsetter motkraft kundeforholdet uten mitt samtykke. Det til helt andre priser! Kundeservice er håpløst å forholde seg til. Jeg fraråder bruk av motkraft på det sterkeste.
Hei Harald. Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi hadde satt en gitt kredittgrense. Denne kredittgrensen opplevde vi raskt var for høy, og endret den. Kunder som registrerte seg samtidig som vi endret dette glapp dessverre gjennom systemet, og opplevde derfor å bli kunde. Vi beklager så mye for dette, og kan informere om at vi har lært mye av denne feilen. Som følge av denne hendelsen har vil nå lagt ned ekstra ressurser i utviklingen for å unngå at lignende "hull" i systemet aldri finner sted. Når det gjelder prisen er det rart at du referer til "andre priser"? Uansett kunde, tilbyr vi lik avtale. Spotprisavtale med 19kr i fastbeløp og 1øre/kwh i påslag. Dersom du hadde en faktura med andre priser, kan det skyltes at fakturaen ikke var fra oss eller at det var fakturaen i fra ditt nettselskap. Ta kontakt med vår kundeservice så finner vi ut av hva som kan ha skjedd for deg.