Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er ikke lenge siden jeg ble kunde i Motkraft . Mine erfaringer hittil er bare positive
Så bra, Torill. Bare ta kontakt om det skal være noe!
Byttet til Motkraft og har ikke angret ett sekund. Nå vet jeg at jeg har minimalt påslag på spotprisen. Takk til Motkraft og nå skjelver alle sndre strømselgere i buksa siden de mister tusenvis av kunder til Motkraft. Enkel app som viser hvor mye strømmen koster og hvor mye jeg har brukt og prisen jeg må betale inklusiv moms. Denne appen driver de på å utvikler så den blir enda mer innholdsrik.
Tusen takk for fin tilbakemelding, Jon! Det setter vi stor pris på, og er glad for å ha deg med på laget. Helt riktig som du sier, vi ønsker å ta så lite som mulig slik at dere slipper alle de de unødvendige kostnadene. Bra du er fornøyd med appen hittil og vi forbedrer den stadig 🤩
Super kundeservice. Ser ikke mulighet for og kunne laste ned spesifik Faktura, savner dette. Har ikke vært kunde siden mitten av desember, så jeg kan ikke si så mye egentlig.
Hei Ole. Når du mottar faktura i nettbanken kan du åpne den som en pdf for å se mer detaljert forbruk og oversikt. Det vil også bli bedre mulighet til å se dette når den nye versjonen av appen kommer ⚡️
Ønsket opprinnelig å bli kunde hos Motkraft, men fikk avslag pga kredittgjennymgang. Det er første gang i mitt liv at jeg har opplevd. Tenkte at noe måtte være feil, men fant ut at jeg ville beholde min opprinnelige leverandør Fjordkraft. Noen uker etterpå fikk jeg en beklagelse fra Motkraft, og en mulighet til å likevel bli kunde om jeg sendte dem en ny bekreftelse på dette. jeg ønsket ikke å bli kunde og sendte ikke inn noen ny bekreftelse. Likevel har de greid å fakturere meg 200,- for 4 dager da de påstår at jeg likevel har vært kunde. Dette er småpenger og dette kunne jeg selvsagt betalt, men siden dette ikke er riktig har jeg bedt dem slette den feilsendte fakturaen. Motkraft har ingen planer om dette. Helt uvirkelig merkelig kundebehandling. Noen flere som har opplevd lignende ?
Hei Kjersti. Dersom du har blitt tatt over som kunde hos oss uten at du ønsker det, skal vi selvfølgelig fikse at du blir satt tilbake på avtalen du sto på fra før. Ta kontakt med oss på chat/mail så skal vi ordne opp i det, og kreditere eventuell faktura om den er feilfakturert.
Endelig noen som tar tak i strømkaoset. Jeg har blitt godt mottatt og fått god og kjapp support. :)
Så godt å høre, Vegard! Hyggelig å ha deg som kunde 🎉
Vi har hatt motkraft en stund nå og det fungerer utmerket. Ingen dyre tilleggstjenester, eller kompliserte pakker, her får du enkelt og greit strømmen til billigst mulig spotpris.
Hei Erik. Hyggelig å høre at du er fornøyd, dette vi jobber for🤗
Svært dårlig kundeservice, mye rot i kommunikasjonen og lang registreringstid. Fikk til slutt beskjed om at jeg ikke kunne bli kunde allikevel, men at jeg kunne forsøke å registrere meg på nytt senere. Jeg ga beskjed om at jeg ikke ønsket å registrere meg på nytt og byttet til Tibber. 3 måneder etter jeg første gang forsøkte å registrere meg mottar jeg allikevel en faktura fra Motkraft. Da har de, uten at jeg har fått beskjed og uten å spørre meg, registrert meg som kunde og sagt opp min strømavtale. Mottok ingen informasjon om kundeforhold osv før det dumpet en faktura ned i e-posten min. Herlig frekt!
Hei Turid. Hvis du har blitt tatt over som kunde uten at du ønsker det, kan du ta kontakt med kundeservice så flytter vi deg tilbake til avtalen du sto på. Vi har ingen intensjon om å ta over kunder som ikke ønsker det selv!