Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde det stått 0 på stjernen hadde der fått det. Jeg har aldri svart bekreftende på å inngå en strøm avtale med dere. Grunnen var at jeg syntes dette med kredittscore var en merkelig greie. Så har dere bak min rygg inngått avtale som jeg aldri har fått noe som helst beskjed om og attpåtil sendt meg faktura på over 4000kr!!! Dere har avsluttet min strømavtale som jeg hadde og jeg skjønte ingenting da de sendte meg en sms om det! Har sendt dere Mail for tlf har dere visst ikke. Forventer at dere rydder opp og sletter den fakturaen. Har ALDRI vært med på noe liknende. Makan !!!
Hei Lena. Hvis du har opplevd å blitt tatt over som kunde uten at du ønsker det, kan du kontakte vår kundeservice. Da skal vi selvfølgelig hjelpe deg med å ordne opp hvis det har skjedd en feil!
Vi byttet fra Norgesenergi til Motkraft i november 2021. Så langt er vi veldig godt fornøyd med Motkraft. Og vi heier på konseptet!
Hyggelig å høre, Alexander 😊
Prøver å komme i kontakt via både mail og Facebook meldinger men svarer ikke på over et døgn! Finnes ingen telefonnummer å ringe dem på heller. Ikke vært borti dårligere service! Useriøse aktører.
Hei Aneta. Vi har i det siste fått inn tusenvis av henvendelser, og det har derfor vært noe lengre svartid enn det vanligvis er. Nå har vi fått inn mer kapasitet og vil være mye mer tilgjengelig fremover!
Nå har jeg byttet strømleverandører flere ganger de siste årene, med varierende erfaringer. Motkraft gir meg en god følelse i tillegg. Ingen gebyrer for "ditt og datt" som til 7. og sist bare drar opp pris på regningene...Enkle valg for enkel hverdag og bedre fremtid uten blodsugere.
Bra at du er fornøyd, Hanne! Vi ser frem til et langt og godt kundeforhold med deg 😊
Oversiktlig og ryddig app. Vet hva jeg bruker til enhver tid. Kan studere forbruket for å se hvilke tiltak jeg bør gjøre. Har ikke angret på dette valget.
Bra du er fornøyd og liker appen! Vi holder også på å utvikle en ny versjon av appen som vil bli enda mye bedre 😊
Hittil veldig fornøyd med alt. Appen og betalingene har hikket litt innimellom, men det er første gang jeg har smilt over å ha fått en betalingsoppfordring :) All kudos!
Så hyggelig å høre, Marie!
Har app som er oppdatert hele tiden . Enkel ser hvor mye som er brukt og hvor mye det koster . 👍