Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har to apper som er veldig trege på å oppdatere seg Må ofte sku tlf av/på Dette er for dumt I dag viste min kone sin 257 øre Min viste 174 øre Hvordan er det mulig
Jeg synes det er trist at ikke forbrukertilsynet eller andre statlige organ tar et oppgjør med strømselskapene. At gründerne bak motkraft har sett dette er fantastisk og jeg ønsker å støtte de i dette arbeidet. Og om jeg sparer penger mens jeg gjør dette synes jeg det er fantastisk. Mitt håp er at svakrestillte skal slippe å bli svindlet av strømselskaper og at Norge skal bli er bedre sted. Ved å bytte til non-profit selskapet Motkraft håper jeg å bidra til det.
Kundeservicen er nødt til å bli bedre! Jeg har meldt meg på to ganger, begynte i fjor høst, men har fortsatt ikke mottatt faktura eller melding om overgang. Jeg har sendt mail, men ikke fått svar. Har Motkraft problemer med å behandle søknadene, så de må de i det minste informere om dette på hjemmesiden sin. Det synes jeg vi som har meldt vår interesse har krav på.
Hei Motkraft! Har fått beskjed at dere skulle overta måleren min, men ingenting er skjedd. Hvordan skrive en mail til dere, adresse? Nå har jeg fått en lenke tilsendt fra Fjordkraft for å bekrefte avtale med dem. Hva gjør jeg? Mvh Marit
Fikk først et tilbud etter å ha sett de på Frokost TV på TV2 og kontaktet de. De gjorde så en kredittsjekk av oss og vi fikk avslag p.g.a dårlig kredittscore ikke annmerking siden vi betaler alle regninger punktlig, men ikke rik nok..... Så fikk vi en ny mail om at de beklaget så mye at de ikke ville bruke kredittscore som grunnlag, men at du faktisk er en god betaler..... og lurte på om vi fortsatt var interessert noe vi var. Så gikk det en stund til..... Så fikk vi et nytt avslag.... LOL Jeg skjønner at de er et nytt selskap og trenger erfaring og trygghet, men dette ble litt for mye tull. Men ser at samfunnet bruker kredittscore mer og mer og vi med minst penger ikke får ta del i de godene som kan gjøre vår hverdag billigere p.g.a en kredittscore og ikke evenen til faktiske være gode betalere. Så 2 stjerner for at de faktisk prøver å gjøre det billigere for de med mest penger... Motkraft er i navnet deres :-D
Vanskelig å kontakte, så innklusiv kWh du bruker, så tjener di gode penger, kommer til å bytte igjen.
Veldig bra oversikt, føler meg trygg på at det ikke kommer alskens påslag. Kunderådgiving er bra.
Hei Per! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!