NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Aldri har jeg opplevd en strømleverandør som maser mer enn Norgesenergi, og gnålet fortsetter i siste spørsmål. Vet ikke om jeg skal le eller grine
Hei Vidar Vi synes det er leit å høre at du opplever oss som masete. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan få mer informasjon om hva du opplever som mas og se på hva vi kan gjøre for deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Hei! Jeg har påtalt i flere omganger ar vi som produserer strøm via solceller på taket må få en app der vi kan følge med. Dette he Tibber og det må være mulig for et stort selskap som Norges energi å utvikle en slik app. Vh Erling T.
Hei Erling T Takk for din tilbakemelding. Vi ser helt klart verdien i en slik app og forstår godt at dette er noe flere av våre kunder ønsker. Vi tar din tilbakemelding til etterretning. Det er godt mulig det vil komme en app i fremtiden, eller eventuelt en funksjon for dette i appen vi allerede har, men vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for dette per dags dato. Inntil videre vil du få oversikt over dette på fakturaspesifikasjonen på fakturaene fra oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Såååå glad . Er i en vanskelig situasjon. Har barn og vannlekkasje itilegg
Hei Christin Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Vi er glade for å ha deg som kunde. Dersom det skulle være noe vi kan hjelpe med må du gjerne ta kontakt med oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
12 måneder oppsigelsestid er i drøyeste laget. Når de aller fleste har 1-3mnd oppsigelse av lokaler de leier. Hele kr 3000,- i gebyr for å komme seg ut av avtalen. Nei takk, aldri mer.
Hei Meidell O Takk for din tilbakemelding Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd hos oss. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken din og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Kundesenteret for bedrift kan kontaktes på telefon 38100081 eller på epost [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi
Vi har fått strøm fra Norgesenergi i ett år nå, og er fornøyd. Fin og oversiktlig app er inkludert i prisen, noe som har vært veldig nyttig nå som strømmen er såpass dyr. Appen gjør det mulig å planlegge når man skal bruke energikrevende hvitevarer som vaskemaskin og tørketrommel, og det tror jeg vi har spart noen kroner på. Når det er sagt, går garantiprisen ut etter ett år, og fra nå av vil vi få et påslag som vil utgjøre noen kroner ekstra pr. måned. Vi vil derfor ta en årlig sammenligning med andre strømselskaper for å se om de kan være like bra, men billigere.
Hei Linda Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss og at du har utbytte av appen. Appen er viktig for oss og vi jobber mye med å gjøre inneholdet i appen nyttig og brukervennlig for våre kunder. Vi er veldig stolte av å kunne tilby denne inkludert i strømavtalen. Den generelle prisveksten i samfunnet gjør at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg og vi har derfor sett oss nødt til å innføre et påslag på strømavtalen Spotpris. Selve Spotprisen har vi dessverre ingen innvirkning på og det er vanligvis denne som utgjør den største delen av fakturaen. Vårt dekningsbidrag kommer fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. For de aller fleste utgjør innføringen av påslaget en liten del av den totale strømkostnaden. Med et gjennomsnittlig strømforbruk for en enebolig på 1000 kWh/mnd vil påslaget bli som følger: 1000 kWh x 0,039 kr/KWh = 39 kr/md inkl. mva. Vår Spotprisavtale er fremdeles konkurransedyktig selv med innføring av påslag. Vi har som nevnt ingen kostnader knyttet til for eksempel bruk av app og man har flere gode fordeler inkludert i avtalen når man er kunde hos oss som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Ta gjerne en titt på våre hjemmesider eller ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss. Vi er glade for å ha deg som kunde og håper du vil fortsette hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
God leverandør hvor jeg anbefaler det enkle, spotpris Viktig å sjekke erfaringer med høy fastpris, om f. Eks innkjøpspris går ned, mens stømstøtten følger spotprisen.
Hei Helge Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Med Spotprisavtale får man strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid. Det er historisk sett dette som lønner seg over tid da man får med seg alle prissvingningene i markedet. Spotprisen er det dessverre ikke vi som styrer da denne styres av strømbørsen, men når man har Spotprisavtale er man garantert en god pris i forhold til strømmarkedet til en hver tid. Vi er glade for å ha deg som kunde. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for en hyggelig strømprat om du ønsker å høre mer om hvordan de ulike avtalene fungerer. Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg har bare godt å si om NorgesEnergi. De er flink til å gi deg hjelp når du ber om det. Fin service har de.
Hei Anny Takk for fine ord. Vi setter pris på at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi er veldig glade for at du er fornøyd hos oss og at du har opplevd å få god hjelp i kontakt med oss. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Reklamerte med kun fast avgift kun kr 49 mnd Men nå kommer påslag i tillegg
Hei Bjørn B Den generelle prisveksten i samfunnet gjør at det nå koster mer enn før for oss å kjøpe inn, administrere og levere strøm hjem til deg og vi har derfor sett oss nødt til å innføre et påslag på strømavtalen Spotpris. Selve Spotprisen har vi dessverre ingen innvirkning på og det er vanligvis denne som utgjør den største delen av fakturaen. Når man har Spotprisavtale får man strømmen til innkjøpsprisen på strømbørsen til en hver tid. Alle leverandører kjøper inn strømmen fra samme strømbørs og spotprisen er derfor lik hos alle strømleverandører. Vi tjener ikke mer penger når strømprisen er høy. Vårt dekningsbidrag kommer fra det faste månedsbeløpet, eventuelt påslag på strømforbruket og andre tjenester. Dette brukes for å dekke våre faste kostnader, produktutvikling og utvikling av andre digitale løsninger. Etter nøye vurdering, mener vi at et påslag på forbruket er riktig vei å gå. På denne måten unngår vi å skjære alle kunder over én kam, slik en eventuell økning av månedsprisen ville gjort. Det skal lønne seg å bruke mindre strøm og være en bevisst forbruker. For de aller fleste utgjør innføringen av påslaget en liten del av den totale strømkostnaden. Med et gjennomsnittlig strømforbruk for en enebolig på 1000 kWh/mnd vil påslaget bli som følger: 1000 kWh x 0,039 kr/KWh = 39 kr/md inkl. mva. Vår Spotprisavtale er fremdeles konkurransedyktig selv med innføring av påslag. Vi har ingen kostnader knyttet til for eksempel bruk av app og man har flere gode fordeler inkludert i avtalen når man er kunde hos oss som man kan måtte betale ekstra for hos andre leverandører. Ta gjerne en titt på våre hjemmesider eller ta kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker å høre mer om fordelene med å være kunde hos oss. God helg! Mvh Monica - NorgesEnergi
Er veldig fornøyd og forteller mine venner at dere er billigst og at dem må kontakte dere
Hei Rudi A Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss og at du anbefaler oss videre. Vi har en vervekampanje som vi anbefaler deg å benytte deg av når du anbefaler oss videre til dine venner. Da får både du og den du verver 500 kroner i rabatt på fakturaen. På den måten kan vi gi noe tilbake til deg som takk for hjelpen. Du finner vervekampanjen vår her: https://norgesenergi.no/verve/verv-en-venn/ God helg! Mvh Monica - NorgesEnergi
Hyggelige folk på kundeservice og gode priser, vært kunde i 7-8 år. Flytter nå til Vesterålen der de har andre leverandører.
Hei Line Så hyggelig å høre at du har vært fornøyd hos oss med både priser og kundeservice. Det er vi glade for. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Og du, vi leverer strøm til hele landet, også Vesterålen :). God helg! Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg er super fornøyd med Norges Energi, alltid topp kundeservice:) Slipper å vente lenge i telefonen, rask kundeservice og får alltid svar på det jeg lurer på. Så tusen takk:)
Hei Goltaj Tusen takk for fin tilbakemelding. Og takk for at du har valgt å være kunde hos oss. Vi er veldig glade for å ha deg som kunde. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Ok så bra som vi håpet på, men ønsker en opplysning om min avtale er den beste.
Hei Finn H Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss. Vi tar gjerne en gjennomgang av din strømavtale og sjekker at du har den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Da vi ikke har din kontaktinformasjon trenger vi at du tar kontakt med oss selv enten via telefon eller kontaktskjema. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Veldig god erfaring og jeg kan følge med forbruk og priser og bruke strøm når den er billigst på døgnet
Hei Kari H Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du har god erfaring hos oss og at du er fornøyd med oversikten over forbruk og priser. Vit også at du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter dersom du skulle ønske ytterligere informasjon eller hjelp til noe. Mvh Monica – NorgesEnergi
Lite problemer med dette kundeforholdet. Holder det som ble lovet da jeg valgte å bli kunde.
Hei Rune E Så hyggelig å høre at du er fornøyd hos oss og at vi har svart til forventningene du hadde til oss da du ble kunde. Vi setter pris på din tilbakemelding. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Lojalitets programmet deres er bra. Hva som kunne blitt bedre er vel være mer spesifikt på dette med når strømmen er bilig og dyr. Noen snakker om d går på gjennomsnittsteømm og sånt, andre snakker om fastpris pr time opplegg. Litt vanskelig og forstå alt. Men er veldig fornøyd til nå
Hei Frank Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd. Vi oppdaterer prisene både time for time og dag for dag i appen og på min side så følg gjerne med her for en grei oversikt over prisene. Når det gjelder utregning av strømprisen så vil det regnes en gjennomsnittlig månedlig strømpris for deg. Gjennomsnittprisen vil avvike noe fra kunde til kunde avhengig av når kunden bruker strømmen. Prisen de timene det brukes mest strøm vil vektlegges mer ved utregning av gjennomsnittprisen og motsatt vil prisen de timene det brukes minst strøm vektlegges mindre. Prisen på din faktura er altså din gjennomsnittspris basert på ditt forbruk. Du vil derfor kunne påvirke gjennomsnittprisen ved å legge forbruket til de rimeligste tidspunktene så godt det lar seg gjøre. Her er oversikten over prisene på min side og i appen et godt verktøy for å få til det. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du har flere spørsmål eller ønsker veiledning i forhold til min side og app. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi
Topp 10 avtalen deres gjemmer seg bak mye forvirrende ordbruk for å gjemme at det er svindel. De sier at det er konkuransedyktig men belaster deg for 2x den høyeste kW timesprisen for hele måneden. (eksempel fra vår forrige faktura) De tilbyr så klart en vanlig spotprisavtale som ser grei ut, men jeg aner ikke hvor lenge vi var på den andre avtalen deres. Når jeg ringte for å finne ut av dette, så trodde han på telefonen at det var feil i fakturaen! Han var veldig hyggelig, og var sjokkert når han så forskjellen i spotprisen og det som sto på fakturaen. Men nei, de ville bare ha så mye penger for strømmen vi brukte. Om dere er kunde, sørg at dere ikke står på topp 10 avtalen! Det er billigere, men den avtalen er ikke ran. Hold dere langt unna!
Hei Skuffet O Vi synes det er leit å høre at du ikke er fornøyd med avtalen hos oss og at du opplever den som dårlig. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens strømmarked. Topp 10 garanti er en variabel avtale. Variable avtaler har som oftest en mer stabil og forutsigbar pris, og endrer seg ikke like ofte som Spotprisen. Det sendes også prisvarsel 30 dager i forkant før prisen endres. For dem som ønsker en mer forutsigbar strømpris kan variable avtaler være et alternativ. Den variable prisen vil vanligvis gå både senere opp i pris og senere ned i pris enn det spotprisen gjør, og det er derfor vanlig at den ligger både over og under spotprisen i perioder. Det har også vært perioder den siste tiden hvor variabel pris har ligget under Spotprisen. Den siste tiden har det vært uvanlige store og hyppige endringer i strømprisen og generelt høyere priser enn normalt. Dette har tidvis ført til en større forskjell mellom Spotpris og Variabelpris enn det som historisk sett har vært vanlig. Det er utfordrende å prissette variable avtaler i dagens marked og det er derfor kun Spotprisavtale som er mulig å inngå for øyeblikket. Med Spotprisavtale følger man innkjøpsprisen direkte og vet at man har en god avtale i forhold til dagens marked til en hver tid. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg og endre over til Spotpris om dette ikke allerede er gjort. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Mvh Monica - NorgesEnergi