NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er ryddig og følger opp hver mnd med opplysninger.
Hei Elisabeth, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ingen ytterligere kommentarer, tenker allerede gitte opplysninger er mer enn nok.
Hei Jan, Vi takker for din tilbakemelding! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har vært bra priser, får nettleie på samme faktura Har en avtale om gratis strøm ved sykemelding/arbeidsledighet inntil et visst beløp.
Hei Gunn! Takk for hyggelig tilbakmelding, så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! mvh Nina - NorgesEnergi
De la til Grønn energi, 5kr ekstra pr mnd. Bare tull....
Hei Frode, Jeg antar at du sikter til vårt fordelsprodukt 100% fornybar energi. 100 % fornybar energi er en tjeneste du har mulighet til å knytte til din strømavtale hos NorgesEnergi. I tillegg til at vi kjøper inn ditt strømforbruk i fornybar energi donerer NorgesEnergi 100 kroner til Regnskogsfondet én gang i året på vegne av kundene. Tjenesten koster kun 59,- pr/mnd, og er uten bindingstid. Man skal alltid få god informasjon om våre fordelsprodukter før registrering. Dersom du ikke føler du har fått tilstrekkelig informasjon beklager jeg dette, og håper du har mulighet til å ta kontakt slik at vi får undersøkt nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Dårlig kundesupport. For lang svartid (uke og uker). Vanskelig å få kontakt. Dette må bli mye bedre. Var også slik før strømprisene eskalerte i høst..
Hei Oddveig, Vi har i sommer hatt et omfattende systembytte og dette har dessverre resultert i noen utfordringer. Vi beklager dette, men har stor tro på systembytte vil gange våre kunder videre. På grunn av mange spørsmål knyttet til sommerens høye strømprisene er det også for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har derfor vært unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Vi arbeider nå med ulike tiltak for å få ned svartiden. Mvh Nina - NorgesEnergi
Spotpris på strøm fra NorgesEnergi er forutsigelig og avtalen er enkel og lettforståelig. Anbefaler NorgesEnergi på det varmeste!
Hei Erik, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi
Føler at jeg blir godt ivaretatt av Norges energi, gode priser og tilgjengelighet.
Hei Mennik! Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss. Ønsker deg en trivelig dag! Mvh Dag Martin - NorgesEnergi
Forsikring som tillegg har vært på avtalen siden 2013 uten vår viten. Føler det som snikinnføring av noe vi ikke har bedt om.
Hei Ove! Strømforsikring (tidligere Sparepakken) er et av fordelsproduktene vi tilbyr hos NorgesEnergi. Produktet gjør at man har mulighet til å få dekket inntil 4 strømfakturaer dersom man blir arbeidsledig/sykemeldt/permittert. Produktet dekker også samboer/ektefelle. Produktet er helt valgfritt og uten binding. Det skal alltid gis god informasjon om produktet før registrering, og jeg beklager derfor om du føler du ikke har fått tilstrekkelig informasjon. Produktet skal også alltid vises på MinSide samt på faktura slik at man alltid har mulighet til å ta kontakt dersom man ønsker å avbestille produktet. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 dersom du ønsker nærmere informasjon om hvordan du fikk produktet med i din strømavtale. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Stort sett stabile priser, blant de 10 beste, kunne bestrebe seg for og være topp 3
Hei Vibecke, Det er mange ulike aktører på strømmarkedet og mange gode avtaler, vi i NorgesEnergi ønsker å fortsette med rimelige strømavtaler slik at vi alltid vil være konkurransedyktige. Vi håper derfor du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi
Eg synes strøm prisene er bra og ikkje så høyt som eg trudde. Er så passelig nøye med å slå av strømmet som eg ikkje brukes. Eg liker fyre opp i ved ovn på vinteren, og det e smart å spare strøm på vinteren. Viktig å ikkje dusje og bades oftes. Men ellers så er eg veldig fornøyd med Norgesenergi. Har vært kunde hos dem i 5 år nå.
Hei Karin, Høres ut til at du er god på å redusere forbruket ditt - det er lurt! Flott å høre at du i tillegg er fornøyd med din strømavtale hos oss, og at du fortsetter som kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina - NorgesEnergi
Veldig fornøyd med norges energi, har vært kunde hos Fortum tidligere og det var jeg overhode ikke fornøyd med, så nå byttet jeg ril norges energi etter mange år i andre selskaper (pga huseier) og kommer nok ikke til å bytte bort fra norges energi igjen.
Hei Linn, Takk for hyggelig tilbakemelding, flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi
Har hatt Norgesenergi i mange år og har alltid vært fornøyd. Liker at det er mulig å betale et fast beløp hver måned og at dette beløpet dekker alle utgifter til strøm.
Hei Gro, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Det er et seriøst selskap med god og hyggelig kundekontakt som jeg er veldig godt fornøyd med . Kan anbefales Mvh JEH
Hei Jan, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi
Sjekket leverandører for Ås da er NorgesEnergi best.
Hei Tea! Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Vi har i åresvis vært kunde hos Norgesenergi. Valgte dem i sin tid da de var billige. I den senere tid har det vært mye fokus på høye strømpriser, og av den grunn har vi gått igjennom fakturaene. Vi har aldri bestilt noen Norgespakke, og har i alle år blitt fakturert over 70 kr. mnd. (eller nærmere 900,- pr. år). Vi har dermed kastet bort flere tusen helt unødvendig i årenes løp. Vi får nok ta det på vår kappe at vi ikke har fulgt godt nok med. Men vi hadde aldri trudd Norgesenergi aktivt ville gå inn for å lure oss! Vi har allerede byttet strømleverandør. Nå har vi lært.
Hei Svein, Norgespakken er et av våre eldre fordelsprodukter hvor pakken inkluderer fordelsproduktet Prissikring samt Strømforsikring. Produktet er valgfritt og uten binding. Man skal alltid få god informasjon i forkant av registrering av produktet samt at produktet alltid vil vises under oversikt på MinSide samt på faktura. Dersom du er usikker på hvorfor produktet er registrert i din strømavtale håper jeg du har anledning til å ta kontakt slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. mvh Nina - NorgesEnergi
Hadde håpet på bedre avtale siden jeg har vært kunde i flere år
Hei Kirsti! Vi ønsker selvsagt at du skal være fornøyd med din strømavtale hos oss, og setter stor pris på våre lojale kunder. Vi har derfor i disse dager lansert Bonustimen for våre kunder. Det er for alle, enkelt å aktivere og koster ingenting. Les mer her https://norgesenergi.no/kundefordeler/bonustimen/ I tillegg har vi vervekampanje som gjør at alle som verver og alle som blir vervet får 500 kroner i rabatt. Ta gjerne kontakt med oss per tlf: 38 10 00 80, så vil vi kunne se på din avtale hos oss. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi