NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De har 3 tillegg a ca. 45 kr pr stykk pr. Mnd. De beskylder meg for å ha stjålet strøm fra de. Det er ikke mulig å få de i tale. Alt de gjør er å sende til innkassofirma, og svarer ikke engang til min advokat. Jeg lar det gå til retten.
Hei Geir, Jeg beklager dersom du har opplevd vansker med å få tak på oss. Da det dessverre er litt vanskelig å besvare din kommentar uten nærmere informasjon om saken håper jeg du har mulighet til å kontakte oss per tlf slik at vi kan undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag. Mvh Nina - NorgesEnergi
Greit selskap. Har svar på det de blir spurt om så langt.
Hei Alv! Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos oss! Skulle det være noe du lurer på er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Meget utilfredsstillende og useriøs mangel på kundeservice. Kundegaranti Lover gull, for og få kunder og etterpå er kunden glemt
Hei Evan, Det er svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker at du som kunde skal være fornøyd med din strømavtale samt at du føler du får god hjelp ved kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
er fornøyd med priser og service, og oversiktelig faktura Har hatt Norges Energi i mange år, og vil ikke bytte da jeg er svært fornøyd.
Hei Ragnar! Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er takknemlig for at du er fornøyd med din avtale hos oss. Ha en strålende dag! Mvh Dag Martin - NorgesEnergi
Under den tid jag har haft NE som lwverantör har jag ikke haft några problem..vid behov för hjälp av kundeeservice var de lätta atr få tag på och gav ett yrkeskunnigt intryck. Hasse. P
Hei Hans, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding- det setter vi stor pris på! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Mvh Nina - NorgesEnergi
Trygghet med strømkonto for å jevne ut utgifter. Og pluss at man kan prismatche.
Hei Linda! Takk for hyggelig tilbakmelding! Så flott å høre at du er fornøyd med vår betalingstjeneste Strømkonto, samt vårt tilbud om prismatch! Ønsker deg en god høst! Mvh Nina - NorgesEnergi
Flere henvendelser til både Norges-energi og banken min, over flere måneder. Fortsatt står det at e-faktura er under behandling. Norges-energi sine hjemmesider fungerer ikke. Svar på mail tar ukevis. Svar på telefon resulterer i null og niks.
Hei Sissel, Vi opplever for tiden stor pågang i alle våre kanaler, vi har derfor dessverre lengre behandlingstid enn normalt og jeg beklager at du da har hatt vansker med å få tak på oss. Vi ønsker gjerne å undersøke hvorfor din efaktura ikke er aktiv, jeg håper derfor du har anledning til å kontakte oss igjen. Ring oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg ble av selger over telefonen tilbudt strøm for de første 1000 kroner gratis. Da fakturaen kom, var dette ikke trukket fra. Jeg kontaktet kundeservice først en gang, men da det gikk over en uke uten svar, forsøkte jeg igjen. Det har nå gått nesten en måned siden første henvendelse, og jeg får bare beskjed om at Norges Energi skal sjekke avtalen selger har inngått med meg, men det blir ikke gjort. Jeg har fra første stund også tilbudt meg å sende over opptak av hele samtale med selger, da alle samtaler inn/ut av min telefon blir tatt opp(med unntak av de nummer/personer jeg har valgt bort i opptaksfunksjonen). Men dette burde strengt tatt være unødvendig, da Norges Energi selv gjør opptak av kontraktsinngåelsen, og enkelt kan sjekke dette i eget system. Det virker dessverre på meg som om Norges Energi har selgere som sier hva som helst for å få et salg, og inngår avtaler selskapet ikke har planer om å innfri. Og at man så satser på at kunden skal gi opp/ikke ha ressurser, forstand, overskudd til å klage, men bare betale fakturaen på tross av feil/mangler fra selskapet side. Dette er i beste fall uryddig forretningsvirksomhet, i verste fall bevisst brudd på markedsføringsloven og grovt uetisk.
Hei Kvinne45! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Linn, NorgesEnergi
Ble vervet til Norges Energi, og etter 3 måneder som kunde har de fortsatt ikke greid å få med ververabatt på faktura. "neste måned" er svaret, enda man minner dem på ververabatten gang på gang. Får heller aldri bekreftelse på prismatch med variabel avtale. Styr unna. Norges energi var bra for noen år siden, men har tydeligvis ikke tålt tidens tann...
Hei Rune J! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Linn, NorgesEnergi
Forferdelig, uten fungerende kundeservice Bløff og løgn! Ble lovet 3 mnd gratis strøm, av selger. Fikk Inkasdogebyrer i stedet! Fikk beskjed og klage på Mail, ingen svar på over 1 mnd, etterpå Inkasso
Hei Kyrre E.O Jeg beklager dersom du har opplevd å ikke få tilstrekkelig hjelp ved kontakt med vårt kundesenter - slik skal det selvfølgelig ikke være. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16, så kan vi se nærmere på strømavtalen din. Mvh Linn, NorgesEnergi
Fordel att jeg får strøm og nettleie på samme faktura for da er det lettere og følge med særlig for vi eldre.
Hei Tore! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Linn, NorgesEnergi
Expensive power. It worthies less than 1 star. Very complicated bill system.
Hi Xin! I am sorry to hear that you are not satisfied with NorgesEnergi as your electricity supplier. Of course, we want you as a customer to trust that your agreement with us is favorable and that you have an overview of what you pay for. Feel free to contact us by e-mail: [email protected] or tel: 38 10 00 80 so we can take a closer look at your agreement. Sincerely Linn, NorgesEnergi
Det har vel blitt veldig klart for oss strømkunder at strømselskapene først og fremst tenker fortjeneste, og fortjeneste det får de jo ved å selge strøm dyrt til utlandet, og deretter, når magasinene er tappet ned, importere og selge oss kunder like dyr strøm. Det ble to stjerner under tvil, siden Norgesenergi tross alt ikke er av de dyreste selskapene.
Hei Odd R! Takk for din tilbakemelding! Strøm er litt komplisert siden det er mange aktører som har ansvar for ulike deler av produksjon og salg. NorgesEnergi, og alle andre strømleverandører, er ikke involvert i verken å sette strømpris eller eksport/import av strøm. Vi må forholde oss til prisene fra strømbørsen NordPool og er like frustrerte som våre kunder over de høye strømprisene. Vi ønsker å tilby våre kunder billigst mulig strøm. Derfor har vi kuttet alle ørepåslag på strømmen på våre nye avtaler. Vi tjener ikke noe mer om strømprisen er lav eller høy - fastbeløpet er 49 kroner uansett og det inkluderer alle kostnader vi har, inkludert lovpålagte elsertifikater. Her er link til en nyttig artikkel som forklarer litt mer om hvordan strømmarkedet fungerer: https://norgesenergi.no/stromsmart/hva-bestar-stromregningen-av/
Ingen negative anmerkninger. Har 10- på topp garanti. Og (nesten) alltid brukt spotpris. Har noen ganger fått tilbud om fastpris, men unngått dette. Virker som spotpris generelt er klokest. :)
Hei Bertil! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt for våre kunder :) Mvh Linn, NorgesEnergi
Ingen skjulte påslag eller negative overraskelser.
Hei Bjarne! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar. Ønsker deg en fin dag! Mvh Linn, NorgesEnergi
Startet bra, men over tid har avtalen sakte med sikkert blitt skrudd oppover. Føler meg meget lurt etter et punkt, derimot er det dessverre ingen soleklar avtale som det for meg som student lønner seg å gå over på
Hei Jakob M.V Takk for din tilbakemelding! Gjerne kontakt oss per e-post: [email protected] eller tlf: 38 10 00 80, så kan vi gå igjennom avtalen din. Mvh Linn, NorgesEnergi