NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Putter på xtra tjenester uten å spørre meg først , irriterende !
Hei Georg! Dersom du får tilbud om fordelsprodukter hos oss skal du alltid få god informasjon om produktene før disse eventuelt registreres i avtalen din. Dersom du er usikker på hvordan produktene ble registrert i avtalen må du gjerne kontakte oss så skal vi undersøke dette nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 eventuelt via e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Sjekket strømkalkulatoren og der var Norges Energi nr 60, men da jeg sjekket min avtale med NE var de billigst
Hei Bjørn! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi pris på :) Mvh Anna, NorgesEnergi
Fullstendig feil å øke strømprisen når vi som forbrukere bruker/har behov for å bruke mest strøm! Norgesenergi burde gått i front for en fast pris hele året som tilsvarer sommerprisen. Dette hadde økt kundemassen og man hadde solgt strøm som alle er avhengig av fordi man trenger strøm, ikke for at strømselskapet skal tjene mest mulig.
Hei Geir! Så bra at du engasjerer deg. Det gjør vi også! Som første strømleverandør i Norge brøt vi prismonopolet til netteiere i 1999. Vanlige avtaler som fantes hos netteier ga fastpris i flere år, fra 1 til 5 år med binding av prisen. Som kunde gikk man da glipp av de lave innkjøpsprisene på sommeren. Nå som spotpris også har økt hver måned i hele 2021, kan vi tilby alle våre kunder mulighet til å binde prisen i korte perioder. Med tjenesten Prissikring vil du kunne binde prisen og likevel fortsatt ha spotpris om sommeren. Les mer om tjenesten på vår nettside: https://norgesenergi.no/stromtjenester/prissikring/ Ønsker deg en riktig god høst! Mvh Nina, NorgesEnergi
Er kjempe bra med servicen fra Norges energi fikk hjelp med det jeg trengte
Hei Tom! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, NorgesEnergi.
Veldig bra strøm levering og eg e veldig fornøyd med Norges energi
Hei Janolof! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Takk for at du la igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Det negative er at det tok nesten en time å vente på at dere skulle ringe meg tilbake. Da la jeg på og ringte opp igjen, og denne gang ventet jeg til dere svarte. Det tok ca. 7 minutter, og det kan jeg akseptere.
Hei Jan! Beklager stor pågang til vårt kundesenter. Flott at du gir en tilbakemelding som du gjør. Med tilbakeringing vil man alltid få en samtale med kundekonsulent. Som du erfarte ble det heldigvis en raskere besvarelse ved å vente på en direktesamtale. Hyggelig at du fikk kontakt og samtale som ønsket. Ønsker deg en riktig fin dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Virker som om selskapet stekker etter kundens ønsker.
Hei Tom. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, og fastprisen vi tilbyr via prissikring. Vi takker for at du la igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Ida, NorgesEnergi
Billig strøm gjennom hele året, samt tilgjengelig og god kundeservice. Informerer alltid om hvilken strømavtale som er best for meg, ærlig og ryddig.
Hei Lotte. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, vi håper du vil fortsette å være fornøyd med avtalen din hos oss. Vi setter stor pris på at du la igjen en hyggelig tilbakemelding! Mvh Ida, NorgesEnergi
Lett å forholde seg til websiden. Enkelt å finne frem på mine sider
Hei Terje. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakmelding - det setter vi stor pris på! Mvh Ida, NorgesEnergi
Har aldri følt behov for å klage på noe , altså tilfreds .
Hei Karl C.E. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er så fornøyd. Mvh Ida, NorgesEnergi
Hadde noe kluss med avtale med bank, men er nå i orden
Hei Inger Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! . Skulle du oppleve problemer med eFaktura/avtalegiro, må du ikke nøle med å ta kontakt - så vil vi undersøke dette nærmere. Mvh Ida, NorgesEnergi
Dere er de beste og mest pålitelige på pris og service
Hei Lena. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakmelding - det setter vi stor pris på! Mvh Ida, NorgesEnergi
Ganske fornøyd,men i 2020 ble jeg oppringt av Norgesenergi med tilbud om tilleggsprodukter. Jeg takket klart og tydelig nei. Likevel ble det lagt til i min avtale. Da var det nære på at jeg byttet ril en annen leverandør.
Hei Steinar! Tusen takk for din tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du legger igjen din erfaring. Fordelsprodukter skal alltid være valgfrie. Send gjerne en henvendelse på e-post til kundeservice@norgesenergi så kan vi ta en grundig sjekk. Ha en trivelig dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Er fornøyd med den servicen de yter ved hendvendelser
Hei Svein! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er så fornøyd. Ønsker deg en strålende dag! Mvh Dag Martin, NorgesEnergi
Forferdelig kundeservice. Vi fant ut at vi har betalt over 300 kr i måneden i ukjente gebyr. Og i tillegg ikke fått fordelene vi har betalt for. Latterlig!
Hei Unni! Det er svært beklagelig at du ikke har opplevd å motta god hjelp da du var i kontakt med oss. Jeg ønsker selvfølgelig å undersøke dette nærmere og håper derfor du har mulighet til å kontakte oss. kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 og henvis gjerne til dette innlegget. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg er ganske ny som voksen som må betale strøm og klare meg selv. Jeg har ingen erfaring med andre strømselskaper men føler at norgesenergi er over gjennomsnittet. Lett å betale og finne info om abonomentet mitt. Super erfaring med kundeservis. Har hatt noe problemer med innlogging men ellers 10/10
Hei Kari! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det er svært viktig for oss at du som kunde er fornøyd med din strømavtale. Skulle du oppleve problemer med innlogging på MinSide, må du ikke nøle med å ta kontakt - så vil vi undersøke dette nærmere. Mvh Nina, NorgesEnergi