⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

God og forutsigbare pfiser

Omtale av  Magne

God service. Hyggelige kundebehandlere, gode priser på strømavtalen.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 15:41

Hei Magne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi ønsker deg en riktig god jul og godt nytt år! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Meget fornøyd

Omtale av  Karstein S

Oversiktelig. Kundeservice på topp. Meget bra produkt Kjempefornøyd.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 15:39

Hei Karstein! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, det betyr mye for oss! Ønsker deg en god jul, og et riktig godt nytt år! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God service.

Omtale av  Egil T

Rask og pålitelig ordning vedrørende strøm og mobiltelefoni. Gode kundebehandlere.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 15:31

Hei Egil! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god nytt, og et godt nyttår! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fortsatt fornøyd.

Omtale av  Tore

Jeg bor i en ny leilighet med lavt strømforbruk, og etter å ha byttet til Norges Energi så har jeg på kun 4 måneder spart 300 kroner. For meg er dette 1 måned spart i strøm utgifter. Meget fornøyd 😁.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 15:24

Hei Tore! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen du har hos oss! Vi ønsker alltid å tilby gode strømavtaler som er tilpasset ditt forbruk. Ønsker deg en god jul, og et godt nyttår! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God service

Omtale av  Ingunn

Rask og god service, enkelt å være kunde! Lett å få hjelp!

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 15:12

Hei Ingunn! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med servicen du opplever i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker deg en god jul og godt nyttår! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

"Veldig hyggelig kundeservice."

Omtale av  Audie

Hyggelig kundeservice og alltid behjelpelig med å komme til en løsning som passer om det er noe jeg trenger hjelp til med alt,

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 14:56

Hei Audie! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi i NorgesEnergi ønsker deg en god jul og godt nyttår! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God kundeservice og super Prismatch

Omtale av  Kenneth

Jeg har vært kunde hos NorgesEnergi siden november 2019. Byttet egentlig bare på grunn av at jeg fikk 1000,- gavekort hos Elkjøp da avtalen var bra om jeg regnet med de 1000,-. Når de fikk Prismatch i mai så leste jeg meg opp på den mot f.eks. Fjordkraft som jeg hadde før og fant ut at NorgesEnergi sin er bedre, så har vært kunde siden. Fra mai til oktober sparte jeg 920,- med å bruke Prismatchen hver måned. For en liten leilighet som min (57 m2) så er det like mye som en vanlig strømregning på vinteren. Sjekker bare strompris.no hver måned for billigste avtale og sender en e-post til dem. Vel verdt 5 min. Har også fått god hjelp de få gangene jeg har ringt på NorgesEnergi sin kundeservice, så jeg blir så lenge Prismatchen og kundeservicen holder nivået jeg har opplevd hittil. Om de kunne blitt bedre med noe så tar det tid å få svar på e-poster, som regel 3 dager hittil.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 13:03

Hei Kenneth! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Vi setter stor pris på at du er fornøyd som kunde hos oss. Til tider er det stor pågang på e-post, vi jobber allikevel med å få ned besvarelsestiden så du får hjelp så raskt som mulig. Ønsker deg en god jul og et godt nyttår! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Meget bra service og mange gode tilbud.

Omtale av  Sven G. D

Norges energi er veldig godt og rimelig strøm. De har også mange gode tilbud til sine kunder. Jeg kan trygt anbefale dem i framtiden.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 12:37

Hei Sven G. D! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Veldig greit å ha både strøm og nettleie på en og samme faktura.

Omtale av  Martine

Veldig god service og lave kostnader. Har både strøm og nettleie på samme faktura.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 12:18

Hei Martine! Vi synes det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør og setter stor pris på at du tar deg tid til å fortelle oss det. Ønsker deg en kjempe fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Billig og gode priser på strøm og Mobil

Omtale av  Hanne Ø

Veldig fornøyd med rimelige strømpriser og billig mobilabonnement

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 11:08

Hei Hanne Ø! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Snorre

Jeg hadde Norges energi siden 2016. Når jeg flyttet til annet sted vurderte jeg å si opp strømleverandør til noe annen. Her kommer problemer, jeg fikk regningen til regningen. Jeg betalte 500 kr i måned som efaktura uten spesifikasjonen på regningen i lengre periode. For det første, må jeg betale på bruddgebyr uten å vite om det at det har bindingstid. Man tror at det er billig strømleverandør pga du betaler fast pris men egentlig det blir for dyrt. Det blir en kreditt konto med renter hver måned uten å informere kundene om det (lureri). Så i tillegg til det fikk jeg stort beløp som jeg må betale sammen med bruddgebyr. Jeg ringte til kundeservice får å spørre om hvor kommer disse beløpene. Han sa bare at det var fra den gamle leiligheten siden 2016.man får sjokk at det gikk i mange uten å få vite at du bruker mere enn du betaler. Man får kreditt med renter hver måned uten å vite det. Det hjelper ikke å snakke med dem. Kundeservice sa bare at du kan unngå å betale beløpet hvis du blir kunde igjen hos dem. Aldri i livet. Norges energi lurer kundene for å tjene penger og ser billig utad. Kundene kommer finner ut når man slutter hos dem. Du tror at du betaler i god tro men istedenfor de legger opp til at du får kredittkonto/minus på konto. Anbefaler ikke til noen i hele tatt. Hold langt unna,!!!! Lureri.... Ikke stoler på elkjøp - - - det informerer ikke kundene, sier bare rabatt rabatt som koster deg formue til slutt. Jeg er takknemlig at jeg slutter med Norges energi selv om det koster meg med flere tusen som jeg ikke visste om.

Svar fra NorgesEnergi
15.12.2020 10:46

Hei Snorre, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler at vi har gjort dette. Vedrørende kreditten du nevner antar jeg at du har hatt fordelsproduktet Strømkonto. Strømkonto er en betalingsmetode som gir deg mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Med Strømkonto så får man en faktura hver måned hvor det står saldo og informasjon om hva som er trukket fra kontoen, slik at man alltid har oversikt. Denne betalingsløsningen er valgfri og kan fjernes om ønskelig. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Hyggelig kundebehandler

Omtale av  Tove

Enkelt å få avtale med Norges energi, raskt og greit. Pluss hyggelig kundebehandler😊

Svar fra NorgesEnergi
08.12.2020 09:01

Hei, Tove! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservice og avtale du har fått med oss :) Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Svindlere

Omtale av  Tom N

Fikk meg strømavtalen emed Norgesenergi uten å bli fortalt at de hadde bindingstid. Etter mye misnøye ønsket jeg å si opp med dette firmaet men fikk beskjed det kostet meg 1000kr å bryte avtalen. Spurte ang dette da jeg tegnet avtalen, fikk bekreftet at det var verken bindingstid samt en av deres beste avtaler, alt viste seg å være løgn. Valgte å betale den tusen lappen for å aldri mer å ha å gjøre med et slikt møkkaselskap, HOLD DERE UNNA!??

Svar fra NorgesEnergi
08.12.2020 09:00

Hei, Tom N! Vi er veldig opptatte av at selgerne våre skal utgi riktig informasjon og skal på ingen måte være uærlig eller missledende. Det er leit å høre du har hatt dårlig opplevelse med selger hos Elkjøp. Vi ønsker gjerne å kunne undersøke saken nærmere på hva som har skjedd og følge dette opp med selger, så vi håper du kan ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi får sett på saken og tatt dette videre med vår salgsavdeling. Kontakt oss gjerne på tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til [email protected]. Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd..

Omtale av  Lisa M

Fint, at får en fast pris å vet., i mnd. +står hvor mye +en har.. Hvis minus, øker det litt. Er fornøyd med det.. Takk..

Svar fra NorgesEnergi
08.12.2020 08:57

Hei, Lisa M! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Mvh Truls, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Bra strømavtale gjennom flere år

Omtale av  Torill

Gjennom mitt medlemskap i Huseiernes landsforbund har jeg en bra strømavtale med NorgesEnergi. Kundeservice er bestandig hyggelige og hjelpsomme.

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 15:11

Hei Torill! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med avtalen og kundeservicen! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Se på Fakturaene! Uklare tilleggskostnader!

Omtale av  Rezan

Jeg er en person som ikke setter meg inn fakturaene jeg får, på bakgrunn av våre aller høyeste verdien som vi har opparbeidet oss i Norge, tillit. Jeg hadde tillit til selskapet grunnet deres størrelse og den velkjente merkevaren, slik at jeg betalte fakturaer uten å se på de engang. Nå til dags, trengs det bare et klikk. En fin sommerdag tok jeg en titt på fakturaen, og da så jeg at jeg betalte for et tilleggstjeneste! Jeg betalte kr. 49,- per måned for "Fordeleprodukt". Ut fra deres webside kunne jeg ikke finne ut hva dette fordeleproduktet var, og hvilket fordel jeg i det hele tatt betalte for! Da tok jeg kontakt med NorgesEnergi og fant ut at jeg betalte for en type "forsikring". Dette hadde jeg gjort i over en lengre periode. På spørsmål når jeg skal ha inngått denne avtalen, fikk jeg svar at jeg på et tidspunkt hadde benyttet meg av et rabatt på ELKJØP for kjøp av en billig mobil som kostet kr. 200,- (gammeldags telefon). Jeg selv hadde ikke kjøpt noe, men min far, med begrensede norskkunnskaper, hadde kjøpt seg telefonen med tro at han fikk rabatt uten videre. Det endte med at jeg betalte prisen for en smarttelefon for den gammeldagse analog telefonen. Jeg avsluttet forsikringen med det samme, og nå velger jeg også bytte leverandør. Ikke pga pris (for det kan jeg lite om) men fordi jeg føler meg lurt av et så stort selskap. Konklusjon, ha ikke tillit til NorgesEnergi og se hva du betaler for.

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 12:07

Hei Rezan, Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi ønsker selvfølgelig at du som kunde skal stole på at avtalen din hos oss er gunstig og at du har oversikt over hva du betaler for. Priser står derfor oppgitt på hver faktura. Vilkår og pris står alltid oppgitt før man inngår en avtale med NorgesEnergi. Her høres det ut til at du har fått produktet Sparepakken som er et valgfritt fordelsprodukt vi tilbyr. Sparepakken gir deg betalingsfritak dersom du blir sykemeldt, arbeidsledig eller permittert. Produktet skal derfor være en forsikring som kan hjelpe deg dersom du har behov. Dersom det er noe vi kan hjelpe deg med, håper jeg du tar kontakt. Du må gjerne henvise til dette innlegget og til meg. Du kan nå oss på tlf 38 10 00 80. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (3)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR