⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Veldig hyggelig kundeservice.

Omtale av  Ingelinn H

Hyggelig kundeservice og alltid behjelpelig med å komme til en løsning som passer om det er noe jeg trenger hjelp til med forexempel utsette en regning til mnd etter, så er det aldrig noe problem, men det skjer ikke ofte, men om det viser seg at jeg må be om utsettelse, så har de alltid vert hyggelige og løser det med en gang, så det er jeg veldig takknemelig for!! Jeg er alt i alt veldig fornøgd med Norges energi og kunne tenke med å ha både telefon abonnement og det som er hos Norges Energi for å ha alt samlet der for så fornøgd er jeg. Må undersøke litt priser og tjenester dere kan tilby meg. Mvh Ingelinn H

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 12:05

Hei Ingelinn, Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Kontakt oss gjerne dersom du skulle ønske tilbud på mobilavtale hos oss :) Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God service.

Omtale av  Olaf

God kundeservice, gunstige avtale . God information om endringer

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 11:42

Hei Olaf! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forferdelig lureri! Ringer og tilbyr dårligere avtale for å beholde deg som kunde når du bytter bort

Omtale av  Christer

Hold dere unna! Lureri, tilbyr først strømavtale med tilleggskostnader, så hvis du bytter bort så ringer de deg opp med en gang og tilbyr deg en enda dårligere lureriavtale som liksom skal være «bedre enn den du hadde, og best på markedet spesialtilpasset din bolig» Dårlig kundeservice, ringer ikke tilbake som lovet, bytter ikke strømavtale for deg selv om du sender epost.

Svar fra NorgesEnergi
04.12.2020 11:39

Hei Christer, Det er svært beklagelig å høre at du har vært misfornøyd med din avtale hos NorgesEnergi - det ønsker vi selvfølgelig ikke. Vi ønsker alltid å tilby de rimeligste avtalene som skal være tilpasset kundens forbruk. Dersom man har med fordelsprodukter i avtalen, skal disse alltid opplyses om og godkjennes av kunden. Vi skal alltid kunne endre strømavtale dersom du tar kontakt med oss så lenge dette er i henhold til avtalevilkår, da det er viktig for oss at du har strømavtalen du ønsker. Jeg beklager virkelig dersom vi har informert om at vi vil ringe deg tilbake, og ikke gjort dette. Håper du tar kontakt dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du må gjerne kontakte oss per tlf 38 10 00 80, henvis gjerne til dette innlegget og til meg. Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God service og forståelse for at en spør når en lurer på noe👍

Omtale av  Vidar K

Ryddig selskap som viser forståelse for det en spør om - eksempelvis så stod det på regningen «annet» kr.59,-. Dette ble besvart med faktura, men ville falle bort ved neste faktura da dette da går elektronisk. Ekspeditør sier, uten oppfordring, at han vil redusere neste regning. Dette kaller jeg service!!! Takk for god behandling og hod førejulst🎄

Svar fra NorgesEnergi
04.01.2021 22:18

Hei Vidar! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en riktig god jul, og et godt nytt år! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Proffe seriøst aktører i strømmarked.

Omtale av  Rune

Ryddig og bra vil kunden beste. Seriøst flinke til å finne bedre avtaler.

Svar fra NorgesEnergi
02.12.2020 13:47

Hei Rune! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding! Det er kjempe hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør, det setter vi stor pris på. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Hyggelig samtale med dere.

Omtale av  Jarle

Lett å få kontakt.Hyggelig saksbehandler. Lett å forstå på norsk.

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2020 11:40

Hei Jarle! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ekstremt irriterende

Omtale av  Mari

Jeg fikk en tlf av en selger fra Norgesenergi når jeg flyttet til en annen adresse og fikk masse spørsmål om tilleggsprodukter som jeg takket fint nei til alle utenom strømkonto. Fikk plutselig opp at jeg betalte for noe som heter 100% fornybar energi så kontaktet dem og de sa de skulle kreditere det. Så nå ser jeg at jeg har betalt for andre tilleggsprodukter og beløpene jeg har blitt fakturert for er høyere enn det som står spesifisert på fakturaen. Og nå får jeg ikke en gang tak i de! Jeg har prøvd chat, tlf og mail men får opp at de har stengt. Klokken er 13:48 på en tirsdag og åpningstidene deres er 8-16 i hverdager?? Synes dette er dårlig, greit at dere ordner opp men dette burde ikke vært et problem til å begynne med!

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2020 11:39

Hei Mari! Her høres det ut som at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi, og det må vi virkelig beklage! Man skal selvfølgelig ikke få med produkter i avtalen dersom disse ikke er godkjent av kunden selv. Jeg håper du derfor har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får sett nærmere på dette og finner en løsning. Kundesenteret er åpent 08-16, man-fre. Chatten er åpen 09-16 man-fre og vi er tilgjengelig på facebook 09-16 man-fre dersom du har fått informasjon om at kundesenteret er stengt må vi selvfølgelig undersøke dette nærmere, da dette ikke stemmer. Håper vi hører fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Vente tid på tlf

Omtale av  Palmar B

Ventet 2 timer og 20 minutter på tilbake ringing fra dere hvor jeg beholdt min plass i køen! Alt for lang tid!!!🙄 Fikk løst problemet ok. Flink rådgiver.

Nyttig (0)

Meget god

Omtale av  Tor I. B

Veldig hyggelig kundeservice. Kan ikke være bedre jeg er ny kunde hos dere så det er veldig vanskelig for meg å uttale meg så mye med det samme

Svar fra NorgesEnergi
26.11.2020 11:37

Hei Tor! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Nina, NorgesEnergi

Nyttig (0)

De har rettet opp alle feil fra i går

Omtale av  Kjell S. S

I dag har jeg endret mitt inntrykk av NorgesEnergi. En hyggelig telefonsamtale med firmaet i går, hvor de la seg flate, endret mitt inntrykk. Jeg beholder avtalen med firmaet, og kan anbefale andre om å kontakt NorgesEnergi når de føler seg dårlig behandlet.

Svar fra NorgesEnergi
24.11.2020 09:07

Hei Kjell S. Takk for en hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at inntrykket ditt er endret og at du ønsker å fortsette som kunde hos oss. Mvh Rebecca, Norgesenergi!

Nyttig (2)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ny kunde

Omtale av  Stig A. N

Vært i kontakt med hyggelige folk på telefonen,da er det strømprisen som avgjør hvor hyggelig det fortsatt blir og være kunde i NorgesEnergi;)

Svar fra NorgesEnergi
22.11.2020 10:23

Hei Stig A. N! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en så hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hver dag med å gjøre strøm både billig og enkelt for våre kunder :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Kate, NorgesEnergi.

Nyttig (1)

Topp service

Omtale av  Bente G. M

Har bare bra erfaring og fikk tilogmed 4mnd betalingsfritak da jeg blei langtidssykemeldt, det har jeg ikke hørt andre som har.

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2020 08:32

Hei Bente G. M! Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar! Ønsker deg en fin dag, Mvh Bernard, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Meget bra saksbehandler

Omtale av  Eugen S. B. N

Fikk saklig svar på det jeg spurte om av en meget bra saksbehandler .

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2020 08:29

Hei Eugen S. B. N! Flott å høre at du fikk god hjelp fra kundesenteret når du var i kontakt med oss! Mange takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en flott dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God sørvis

Omtale av  Jorunn

God å tydelige svar.billig strøm.alti hyggelig nor jeg ringer

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2020 08:29

Hei Jorunn! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og strømavtale :). Ønsker deg en fin dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi

Nyttig (0)

God service

Omtale av  Arild T

Bare positivt fra min side. Hyggelige saksbehandlere som gir meg svar på det jeg lurer på. En grei pris i forhold til markedet.

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2020 08:27

Hei Arild T! Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og strømpris! Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fikk to pakker jeg ikke hadde takket ja til

Omtale av  Stine

Fikk to pakker med som jeg ikke ble informert om. Fikk derimot god hjelp av kundeservice da jeg klaget på dette.

Svar fra NorgesEnergi
19.11.2020 08:26

Hei Stine! Det er veldig beklagelig å høre om denne hendelsen, slik skal det absolutt ikke være. Flott å høre at du fikk saken løst via kundesenteret! Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh Bernard, NorgesEnergi

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR