NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid god service, hyggelige medarbeidere, gode svar på alle mine spørsmål, min avtale gir trygghet i hverdagen. Ringe tilbake funksjonen fungerer meget dårlig. Ellers er jeg en super fornøyd kunde.
Hei Juli! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør- det er veldig viktig for oss! Jeg beklager at du har opplevd problemer med funksjonens vår for tilbakeringing og takker for at du gir oss tilbakemelding slik at vi får undersøkt dette nærmere. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bra meget god behandling av vedkommende jeg snakket med i kundeservice
Hei Egil! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med kundeservice! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos oss. Mvh Nina - NorgesEnergi
Norgesenergi viser god service og har gode avtaler for alle. Velg det som passer deg best.
Hei Espen! Så flott å høre at du er fornøyd med avtalene hos NorgesEnergi! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på. Mvh Nina - NorgesEnergi
Dei er vanskelege å kome i kontakt med på nett for oss gamle folk. Ellers stort sett blant dei billige selskapa tenkjer eg.
Hei Osmund, Nei vi tilbyr dessverre ikke fakturautsendelse per mail. Man kan derimot opprette eFaktura. Dersom man oppretter eFaktura vil faktura sendes direkte til nettbank slik at du har god oversikt over fakturagrunnlaget. Du vil også alltid få full oversikt over dine fakturaer hos oss på MinSide. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bare positive.Gode oppiysninger og tilbakemeldinger.
Hei Marie! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding -det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Pålitelig leveranse, god pris (spotavtale) og oversiktlig faktura.
Hei Olav W! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Hilsen Anna, NorgesEnergi.
Greie til å orientere om de forskjellige avtalene, men kunne fått 5 stjerner om alle epostene mine hadde blitt besvart. Ellers har bedriften mange slags tilleggsavtaler som er helt msningsløse å krysse av på
Hei Jens! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss - det setter vi stor pris på. Vi har dessverre unormal lang svartid per epost nå grunnet på grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømpriser. Ha en fin dag! Hilsen Anna, NorgesEnergi.