⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Helt ok

Omtale av  Junior

Helt ok med mine erfaringer nå. Ikke noe spesielt negativt å sette fingeren på.

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2021 15:03

Hei Junior, Vi takker for din tilbakemelding! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med er du velkommen til å kontakte vår kundeservice per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd

Omtale av  Erik N

Får viktig informasjon. Jeg er mer enn fornøyd med det!

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2021 15:03

Hei Erik! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en god høst, Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ryddig selskap

Omtale av  Elisabeth

Det er ryddig og følger opp hver mnd med opplysninger.

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2021 15:03

Hei Elisabeth, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Tilfredsstillende

Omtale av  Jan

Ingen ytterligere kommentarer, tenker allerede gitte opplysninger er mer enn nok.

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2021 15:03

Hei Jan, Vi takker for din tilbakemelding! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fornøyd med avtalen.

Omtale av  Gunn S

Har vært bra priser, får nettleie på samme faktura Har en avtale om gratis strøm ved sykemelding/arbeidsledighet inntil et visst beløp.

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2021 15:03

Hei Gunn! Takk for hyggelig tilbakmelding, så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Legger på små beløp

Omtale av  Frode

De la til Grønn energi, 5kr ekstra pr mnd. Bare tull....

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2021 15:03

Hei Frode, Jeg antar at du sikter til vårt fordelsprodukt 100% fornybar energi. 100 % fornybar energi er en tjeneste du har mulighet til å knytte til din strømavtale hos NorgesEnergi. I tillegg til at vi kjøper inn ditt strømforbruk i fornybar energi donerer NorgesEnergi 100 kroner til Regnskogsfondet én gang i året på vegne av kundene. Tjenesten koster kun 59,- pr/mnd, og er uten bindingstid. Man skal alltid få god informasjon om våre fordelsprodukter før registrering. Dersom du ikke føler du har fått tilstrekkelig informasjon beklager jeg dette, og håper du har mulighet til å ta kontakt slik at vi får undersøkt nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Utilgjengelig - lang responstid

Omtale av  Oddveig

Dårlig kundesupport. For lang svartid (uke og uker). Vanskelig å få kontakt. Dette må bli mye bedre. Var også slik før strømprisene eskalerte i høst..

Svar fra NorgesEnergi
20.10.2021 15:03

Hei Oddveig, Vi har i sommer hatt et omfattende systembytte og dette har dessverre resultert i noen utfordringer. Vi beklager dette, men har stor tro på systembytte vil gange våre kunder videre. På grunn av mange spørsmål knyttet til sommerens høye strømprisene er det også for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har derfor vært unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Vi arbeider nå med ulike tiltak for å få ned svartiden. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR