NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt ok med mine erfaringer nå. Ikke noe spesielt negativt å sette fingeren på.
Hei Junior, Vi takker for din tilbakemelding! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med er du velkommen til å kontakte vår kundeservice per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Får viktig informasjon. Jeg er mer enn fornøyd med det!
Hei Erik! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en god høst, Mvh Nina - NorgesEnergi
Det er ryddig og følger opp hver mnd med opplysninger.
Hei Elisabeth, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Ingen ytterligere kommentarer, tenker allerede gitte opplysninger er mer enn nok.
Hei Jan, Vi takker for din tilbakemelding! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med er du velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Har vært bra priser, får nettleie på samme faktura Har en avtale om gratis strøm ved sykemelding/arbeidsledighet inntil et visst beløp.
Hei Gunn! Takk for hyggelig tilbakmelding, så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! mvh Nina - NorgesEnergi
De la til Grønn energi, 5kr ekstra pr mnd. Bare tull....
Hei Frode, Jeg antar at du sikter til vårt fordelsprodukt 100% fornybar energi. 100 % fornybar energi er en tjeneste du har mulighet til å knytte til din strømavtale hos NorgesEnergi. I tillegg til at vi kjøper inn ditt strømforbruk i fornybar energi donerer NorgesEnergi 100 kroner til Regnskogsfondet én gang i året på vegne av kundene. Tjenesten koster kun 59,- pr/mnd, og er uten bindingstid. Man skal alltid få god informasjon om våre fordelsprodukter før registrering. Dersom du ikke føler du har fått tilstrekkelig informasjon beklager jeg dette, og håper du har mulighet til å ta kontakt slik at vi får undersøkt nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Dårlig kundesupport. For lang svartid (uke og uker). Vanskelig å få kontakt. Dette må bli mye bedre. Var også slik før strømprisene eskalerte i høst..
Hei Oddveig, Vi har i sommer hatt et omfattende systembytte og dette har dessverre resultert i noen utfordringer. Vi beklager dette, men har stor tro på systembytte vil gange våre kunder videre. På grunn av mange spørsmål knyttet til sommerens høye strømprisene er det også for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har derfor vært unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Vi arbeider nå med ulike tiltak for å få ned svartiden. Mvh Nina - NorgesEnergi