NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare styr med dem! Får ikke tilgang på nettsiden for min privatavtale. Når det gjelder bedriftsavtalen, er nettsiden helt håpløs og utrolig lite brukervennlig. Trodde vi levde i 2019!
Hei Sissel. Vi forstår det er frustrerende når ting ikke fungerer som de skal, og Min Side ble nettopp oppdatert slik at den skal være mer brukervennlig enn den gamle. Hvis du likevel opplever problemer med innlogging ber vi deg ta kontakt med vårt kundesenter. Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller Facebook. Du kan gjerne be meg se på saken din. Mvh Mari, NorgesEnergi
Vi fikk et ekstratilbud som vi takket ja til og avlyste etterpå. Regningen på dette kom aldri, verken på "min side" eller i posten så vi regnet med at det ble inkludert i en av strømregningene. Lite visste vi at "Norges Energi" sendte regningene til en GAMMEL adresse vi ikke har vært registrert på siden vi har vært kunder hos dem. Alt av andre regninger og reklame har kommet til den nye adressen. På nettsiden deres er vi også kun oppført med vår nåværende adresse. Enden på visa er at vi fikk videresendt brevene fra tidligere utleiere og så at Norges Energi sendte saken rett til inkasso som hadde økt betraktelig de siste to månedene. Kredinor sa selv at de fikk adresse og øvrig info fra Norges Energi selv. Da vi kontaktet Norges Energi lovte de å hjelpe oss og prøvde å ringe oss én gang i arbeidstiden. Vi har kontaktet dem via telefon og mail siden tirsdag uten å få svar. I dag fikk vi ny påminnelse fra Kredinor om å betale regningen. Den har økt med 300 kr bare siden forrige uke. Nå begynner vi å bli oppgitt og jeg vil ærlig talt aldri anbefale Norges Energi til noen jeg kjenner. Vi leste forøvrig omtalene her før vi valgte strømfirma og valgte å gi dem en sjanse. Det sier vel seg selv at det var en gedigen feil av oss.
Hei Amanuel. Vi syns det er veldig trist å lese om din opplevelse av NorgesEnergi. Hvis vi har sendt fakturaen til feil adresse etter dere har tatt kontakt med oss, bør vi klare å ordne opp i dette. Vi ønsker gjerne å se på saken din på nytt. Send oss en henvendelse på e-post, telefon eller personlig melding på Facebook. Du kan gjerne henvise saken til meg. Mvh Mari, NorgesEnergi
Kunne ikke brydd seg mindre om kundene sine. Og samarbeidet med Hafslund om en samlet faktura gjør det bare enda værre. Feil i ende til annen og ingen tar ansvar.
Hei Lise. Selv om vi ikke alltid kan bli enige, skal vi alltid møte kundene våre med forståelse og respekt. Hvis du har hatt en dårlig opplevelse med vårt kundesenter må jeg virkelig beklage for det. NVE besluttet å gjennomføre gjennomfakturering av nettleie via kraftleverandøren til forbrukerkunder. Ved gjennomfakturering skal nettselskapet sende faktura for betaling for nettjenester til kundens kraftleverandør. Hvis det har oppstått utfordringer underveis på bakgrunn av dette, er jeg veldig interessert i å vite mer om saken din. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så skal jeg se nærmere på det. Mvh Mari, NorgesEnergi
Aldri hatt problemer med Norges energi så for meg vart OK, men har bare bet regningene aldri vart i kontakt med dem.
Hei Tomas H. Det er ikke alle kunder som har behov for å kontakte kundesenteret vårt så lenge alt er ok, men hvis du er usikker på noe er du velkommen til å kontakte oss på telefon, e-post eller Facebook! Mvh Mari, NorgesEnergi :)
La på ekstrapakker til både meg og kona uten at vi ble informert, nektet å kansellere. Forferdelig kundebehandling
Mange rare navn på strømavtaler gjør det helt håpløst å sammenligne priser med andre leverandører. Generelt dyrt. De gir rabatt på deriblant varmepumper og kaller en 60 mnd. avtale for rentefri. Men med en sånn avtale så betaler du nesten 10.000,- mer for en 60 mnd. avbetaling enn hvis du kjøper den kontant. Den rabbaterte prisen er heller ikke billig. Det er en standardpris. Dette er bare ett eksempel på den sleipe markedsføringen deres.
Hei Runar. Vi i NorgesEnergi jobber hele tiden for å gjøre strøm både enkelt og billig. NorgesEnergi har en produktportefølje som er tilpasset de ulike kundegruppenes behov. Noen ønsker f. eks. spotprisavtaler (flytende priser), mens andre ønsker avtaler med faste priser. På samme måte er det kunder som ønsker faktura i posten, mens andre ønsker kun å kommunisere digitalt. Inne på Min Side kan du se hvilken avtale du har hos oss idag og kan på denne måten sammenligne med andre leverandører. Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss slik det er nå, men hvis du sender oss en henvendelse på e-post/telefon eller Facebook kan vi prøve å finne en løsning. Mvh Mari, NorgesEnergi
Fikk urimelig høye strømregninger etter bytte. Nettselskapet har vedgått at dette er åpenbart feil, mens Norges Energi sendte til inkasso. Skal aldri stole på en telefonselger igjen. Styr unna.
Hei Tommy. Dette høres ikke så greit ut. Hvis du har vært i dialog med oss i NorgesEnergi har vi rutiner der vi kan utsette fakturaen i påvente av korrigeringer fra netteier hvis f.eks forbruket er feil. På denne måten unngår vi at fakturaen går videre til inkasso. Hvis vi ikke hører noe fra kunden etter forfallsdato på utsettelsen sender vi et varsel i forkant. Hvis vi deretter ikke får beskjed om å utsette fakturaen videre, går fakturaen til inkasso. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke om det er noe vi har gjort feil i din sak. Mvh Mari, NorgesEnergi