NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bkk anbefaler å lade el bil om natten, tviler på at det svarer seg. For oss som er har mulighet til å lade i perioder på dagtid når spotpris er er lav må det være bedre utnyttelse. Erfarer ellers at fastpristiltid er fra norgesenergi kan bli kostbart. Januar februar kostet meg kr.1500.- ekstra, det svir, aldri mer prøve det.
Hei Erling, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du hadde dårlig erfaring med fastpristilbudet vårt i januar og februar. Når det gjelder våre fastpristilbud gjennom tillegsproduktet Prissikring, er hovedfordelen at man skal få en god og forutsigbar pris. Det er vanskelig å forutse om det blir lønnsomt i forhold til spotpris, da det er flere faktorer som påvirker strømprisen på markedet, men historisk sett så har prissikringstilbudene ofte lønnt seg. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker mer informasjon om våre avtaler, så skal vi hjelpe så godt vi kan. Mvh Arne, NorgesEnergi
Ingen skjulte tillegg, de leverer de som de sier, kjempe fornøyd med mitt valg av bytte til NorgesEnergi, var det noe som jeg kunne ønske meg, så må det være bedre fastpris tilbud og over lengre tid.
Hei Gordon, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med avtalen din. Per idag har vi ikke fastprisavtaler, utover det som blir tilbudt i tilleggsproduktet Prissikring, men vi setter pris på forslaget ditt og tar det med videre. Ønsker deg en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Ble oppringt med et «fantastisk» tilbud om halvpris av hva jeg betalte i daværende mobilabonnement. Ble lovet halvpris og det ene og det andre, forklarte at jeg trengte E-sim/dual-sim , elektronisk tvillingsim for å koble opp SIM-kortet fra jobb telefonen på mitt private SIM-kort så jeg kunne bruke en telefon. Dette hadde jeg muligheten til hos forrige leverandør og var veldig fornøyd med det. Dette skulle jeg ha muligheten til hos Norgesenergi også, men det viste seg å ikke være sant, ble tilsendt et tvillingsimkort som var det jeg påpekte jeg ikke skulle ha fordi jeg trengte dual sim for å slippe to telefoner. Hele opplegget har vært en fiasko og svært misfornøyd med dekning, kundeservice og rotete fakturaer. Disse to «halvpris månedene» som skulle gjøre det verdt å bytte abonoment har bare blitt tull, fakturaene har endt opp på det samme eller dyrere enn hva jeg betalte tidligere til tross for at dette skulle være «halvpris». Etter å sagt opp abonomentet og fått utrolig lite hjelp av kundeservice med dårlige svar angående fakturaene, må jeg betale for nærmest en hel ny måned hvor jeg ikke bruker abonomentet grunnet jeg har byttet til tidligere leverandør.
Hei Torjus, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse som mobilkunde hos oss, og at du ikke fikk de vilkårene du ble lovet ved innsalget. Når det gjelder oppsigelsestid opererer vi som de fleste andre mobilleverandører med oppsigelsestid ut måneden. Det vil si at dersom du bytter abonnement midt i måneden vil du allikevel få faktura på abonnementspris ut den kalendermåneden. Dette står beskrevet i avtalevilkårene våre. Ut ifra det du skriver høres det ut som du har fått mye ulik informasjon av oss, og det må vi beklage. Om du ønsker at vi skal se nærmere på avtalen du hadde og fakturaene er det veldig fint om du kontakter vår kundeservice på telefonnummer 38 10 00 80, så skal vi selvsagt hjelpe deg så godt vi kan, og rette opp dersom det har skjedd noe feil. Mvh Arne - NorgesEnergi
Dere er endel av strømmafiaen her sør, som kun tenker på å tjene mest mulig på bekostning av oss forbrukere. M**kafolk!!
Hei Arnor, NorgesEnergi er en strømleverandør og ikke en strømprodusent. Vi har ingen fortjeneste pga de høye strømprisene som er nå. Vi ønsker å kunne være en lavprisaktør som tilbyr gode strømavtaler til våre kunder. Dersom du er strømkunde hos NorgesEnergi, må du gjerne kontakte vårt kundesenter dersom du ønsker en gjennomgang av avtalen din hos oss. kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Det å gå fra felles faktura til separate skaper bare ukontrollerbar situasjon. Det må ventes 2 regninger fra 2 forskjellige steder, BARE ROTET
Hei Pham, Vi opplevde at mange av våre kunder synes det var vanskelig å forstå hva man betaler for strømmen og hva som går til nettleie. Derfor mottar man nå en faktura som viser strømforbruket, og en egen faktura som viser nettleien. Nettleien vil da sendes direkte fra din netteier. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle ønske at vi fortsatt kunne sendt strømforbruk og nettleien på en faktura. Slik lovverket er i dag er det ikke mulig for oss å differensiere og gi noen kunder muligheten til å få alt på en faktura. Dersom vi skal ha en gjennomfaktureringsavtale med et nettselskap må det gjelder for alle kundene i dette området. Skulle du ha flere spørsmål angående deling av faktura må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Informasjon om endringer, hva jeg bør gjøre for å få den beste avtalen.
Hei Bjørn, Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fortsatt fin sommer! mvh Nina - NorgesEnergi
Etter å ha bodd i USA i lengre perioder, hvor god service er å forvente, noe som dessverre ikke er hva jeg har opplevet her hjemme, ble jeg imponert. Godt fornøyd👌🏼😊.
Hei Christian! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi