NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
For en del år siden ble jeg overtalt av NorgesEnergi til å velge topp 5. Dette skulle være unikt billig. Sannheten er at det slett ikke er rimeligere enn en ren spotavtale. Verre blir det når jeg desember 2018 blir oppringt av NorgesEnergi med et fantastisk tilbud om vinteravtale. Jeg svarte at jeg kun vil akseptere hvis de kan garantere at jeg får rimeligere strøm. Til tross for et gebyr på 49,- pr mnd var svaret et klart ja. Dette har vist seg å være ren løgn. Slår heller ikke en ren spotavtale. Jeg har sannsynligvis betalt flere tusen kroner for mye til NorgesEnergi gjennom flere år. Utrolig skuffende når jeg oppdager dette. Jeg må dessverre fraråde enhver om å tegne en avtale ned NorgesEnergi. Dette på grunn av en meget tvilsom forretningsmoral.
Jeg har fått flere telefoner fra Norgesenergi med spørsmål om div. tilleggspakker. Hver gang sier jeg klart NEI. Nå ser jeg at både Vinterpakken og Sparepakken er lagt inn i mitt abonnement. Dette kan umulig være lov, de bør jo rett og slett anmeldes? Regner med noen selgere tar seg friheter her for å tjene noen ekstra penger.
Hei! Det er leit å høre du har hatt denne opplevelsen med en av våre selgere. Det høres ikke greit ut og vi ønsker gjerne ta en titt på hva som har skjedd. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Helt motbydelig selskap. Dette selskapet har fakturert meg for en periode på 8 måneder på en eiendom som jeg ikke lenger bor i. De har sendt dette til inkasso og når jeg ringer til dem forstår de ikke problemet til tross for at hafslund har trukket sin del. Nå har jeg trekk på lønn og de rydder fortsatt ikke opp i rotet sitt. Hold dere langt unna dette selskapet. De er ikke strøm leverandør, men et skam selskap.
Hei Daniel! Det er veldig leit å høre du har hatt en dårlig opplevelse. Vi ønsker veldig gjerne se nærmere på saken din. Helt generelt så blir strømavtalen avsluttet så fort man gir beskjed om flytting. Om uhellet har skjedd og man glemmer å si opp strømavtalen, må du påse at de som nå bor i din gamle bolig bestiller strøm fra datoen de flyttet inn. Når de har bestilt strøm, vil strømabonnementet ditt automatisk avsluttes fra riktig dato. Vennligst ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] Mvh Kate, NorgesEnergi
Glemmer du å betale en regning Èn dag? sendes den direkte til inkasso og kravet blir laaaaangt høyere.
Hei Mari! Det er leit å høre du har denne opplevelsen og vi ønsker gjerne se nærmere på det. Våre rutiner ved mangel på betaling er at vi alltid sender ut en purring med varsel om inkasso innen et par uker etter forfall. Vennligst ta kontakt så kan vi se nærmere på det. Henvis gjerne til dette innlegget og meg. Mvh Kate, NorgesEnergi
Strømkonto som skulle bli gratis ga meg masse ekstra kostnader, når jeg prøvd å betaler kom pengene tilbake til kontoen min, så tok de godt betalt for rente😄😄😄helt vilt hvordan kan dette være lovlig???
Hei Dale! Det er leit å høre du er misfornøyd med Strømkonto. Strømkonto er en fleksibel og forutsigbar måte å betale strømregningen på. Denne løsningen koster 49 kr/mnd, men har ingen bindingstid. Vi skal tydelig informerer om priser og vilkår på avtalen før bestilling så vi ønsker gjerne se nærmere på dette. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Jeg har ikke bestilt noe sparepakke selv om den kommer på regningen. Har sendt 2 mailer om dette tidligere uten å få svar. Det er vanskelig å nå frem på kundetelefon også. Derfor er det viktig å sjekke faktura ofte... Ellers så har faktura blitt mer oversiktlig nå enn den var tidligere.
Hei Trond! Vi ønsker gjerne se nærmere på hva som har skjedd. Sparpakken har ingen bindingtid og kan fjernes dersom det er ønskelig. Vennligst ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg og innlegget ditt her. Mvh Kate, NorgesEnergi.
Dette er en versting i den useriøse delen av strømbransjen. De har produkter der du betaler 3 ganger så mye som du skal, som de selger aggressivt via telefon uten å være ærlige om betingelsene. Dette er ren svindel, intet mindre. Vi byttet til et tryggere strømselskap som leverer det de lover....
Hei Christoffer! Det var leit å høre at du har denne opplevelsen. Spotprisen er for tiden unormalt lav til å være på denne tiden av året, dersom du har hatt en annen type strømavtale kan dette være årsaken til at strømprisen din har vært høyere enn innkjøpsprisen. Dersom du har fått feilinformasjon fra selger og at du føler at selger har opptrådd på en agressiv måte beklager vi dette på det sterkeste. Du er velkommen til å kontakte oss på telefon: 381 00 080 eller e-post: [email protected] slik at vi kan ta dette videre. Mvh Marthe NorgesEnergi