NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å ha bodd i USA i lengre perioder, hvor god service er å forvente, noe som dessverre ikke er hva jeg har opplevet her hjemme, ble jeg imponert. Godt fornøyd👌🏼😊.
Hei Christian! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fortsatt god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg vil bare ha billig strøm, men her blir man oppringt regelmessig fra Norgesenergi sine egne selgere som vil prakke på deg bonusordninger og avtaler. Har forsøkt å avvise høflig, men da ringer det bare noen andre neste gang. Kan jeg ikke bare ha den avtalen jeg tegnet i utgangspunktet og få være i fred?
Hei Terje, Jeg beklager dersom du har opplevd uønskede oppringinger fra oss. Dersom du ønsker å reservere nummeret ditt hos NorgesEnergi kan du gjøre det her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Ønsker deg en fortsatt god sommer! mvh Nina - NorgesEnergi
- alt for dyre! Som trofast og mangeårig kunde bygges tillit til at vi har det optimalt beste i et sterkt konkurransepreget marked!
Hei Jonerik, Strømprisene er for tiden dessverre svært høye. Det er derfor viktig for oss å kunne tilby våre kunder rimeligst mulige strømavtaler. Håper derfor du har anledning til å kontakte vårt kundesenter, så tar vi gjerne en gjennomgang av avtalen din. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Unngå å bruke NorgesEnergi, her får du ikke hjelp av kundeservice hvis det ikke gjelder A 4 saker. Lite kunnskap/service på kundeservice. Jeg fikk ikke hjelp eller svar på e-post henvendelse. Personen på kundeservice var arrogant og i helt feil jobb.
Hei Solbjørg, Det er svært beklagelig å høre at du hadde en dårlig opplevelse i kontakt med vårt kundesenter. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss igjen, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Stort. sett fornøyd med service, men er vanskelig å komme i kontakt pr tlf. Tar lang tid, ofte flere dager
Hei Norvald, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi opplever for tiden stor pågang og beklager dersom du har opplevd lengre behandlingstid hos oss. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Ha en flott sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Burde hatt sammarbeid om installasjon av elbillader
Hei Dageinar, Vi takker så mye for ditt innspill og tar tilbakemeldingen din videre. Ønsker deg en god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi
Får alltid gode råd. Hadde vært bra om bindingsprisen hadde vært rimelig for de med liten inntekt
Hei Hilde! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en flott sommer, mvh Nina - NorgesEnergi