NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fått mye høyere streømregning, går i beste fall break/even. Byttet både hjemme og på hytta. Bruker ikke strøm på hytta når jeg ikke er der, men betaler mer enn nettleie. Og hvorfor skal jeg betale for makspris hjemme når staten støtter. Har sagt opp ved slutten av bindingstiden
Hei Kari, Det er leit på høre at du ikke har vært fornøyd med strømavtalen din hos oss. Dessverre har strømprisen økt betydelig den senere tiden. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter, så tar vi gjerne en gjennomgang av strømavtalen din for å se om vi har mulighet til å gjøre noen forbedringer. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Hadde strømavtale med Fjordkraft , med forutsigbar strøm . Hun fra Norgesenergi tilbyr en pris som hadde pristak, i følge henne , på mye lavere . Gikk til slutt med på å bytte . Så viser det seg at alt var bare selgertriks , fikk helt vanlig spotprisavatale en pris , 3 ganger dyrere enn den jeg hadde med Fjordkraft . Har prøvd å få hjelp hos kunde støtte , som lagde en sak . Skulle ringe meg tilbake , men ingen av de fire som har lovet å ta kontakt tilbake . Må også vente opptil 1 time før noen svarer på kundeservice . Har tatt saken videre med ellklagenemda,. Styr unna !!! Der går heller ikke an å kommunisere med de på Mail , eller annet . Håper de vil gjøre opp for seg , men det ser dårlig ut
Hei Liv, Det er svært beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos NorgesEnergi, det ønsker vi selvsagt ikke. Vi tilbyr ingen strømavtale med pristak, men vi tilbyr en strømtjeneste som gir mulighet til å binde strømprisen i korte perioder. Denne strømtjenesten heter Prissikring. Man skal alltid få tilstrekkelig informasjon ved avtaleinngåelse, samt at man skal få skriftlig bekreftelse om tilbudet. TIlbudet må da godkjennes av deg som kunde, før vi starter leveransen. Jeg beklager at du har opplevd ventetid hos oss, men håper du har mulighet til å kontakte oss igjen dersom du ikke allerede har fått svar. Du kan kontakte oss her: https://norgesenergi.no/innhold/skjema-for-klage/ mvh Nina - NorgesEnergi
raskt å finne ut hva man skal velge da det har få avtaleforslag. ikke en masse forvirrende avtaler som det tar lang tid å sette seg inn i
Hei Bjørn, Vi har hatt omfattende oppdatering av våre strømavtaler og tilbyr nå få avtaler slik at man skal enkelt kunne få oversikt over de ulike avtaler vi tilbyr. Det er flott å høre at du er fornøyd med endringen! Ønsker deg en fin dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Både priser, forutsigbarhet og kundebehandling er strålende. Egenerfaring gjennom ti år gjør at jeg kan anbefale NorgesEnergi på det beste.
Hei Alf, Tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding, og takk for at du fortsetter å velge NorgesEnergi som din strømleverandør! Ønsker deg en god dag, mvh Nina - NorgesEnergi
Vi er svært fornøyd med vår spotpris avtale fra Norgesenergi. Ett veldig ryddig, økonomibesbarende og ordentlig selskap som har svært gode avtaler! Skulle jeg kunne ønske meg noe mer måtte det være at selskapet også kunne tilby fastprisavtale over lengre perioder enn to måneder. Men vi er alt i alt svært fornøyde!! 😊
Hei Renate! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Strømmarkedet kan være svært usikkert, derfor tilbyr vi ikke fastprisavtaler i lengre perioder, men vi takker for ditt innspill! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med, mvh Nina - NorgesEnergi
Ikke som fryktet og ventet men vært sparsom med strøm
Hei Stein, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi. Dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. Du kan kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Strømprisen er som hos alle andre leverandører. Ble vervet av en venn og skulle få 500 kr fradrag på neste faktura. Trengte kun å være kunde en måned for rabatten, så tenkte det var verdt et forsøk. Etter at avtalen ble aktiv har jeg blitt oppringt 2-3 ganger hver eneste dag fra et nytt ukjent nummer. Hver gang har det vært NorgesEnergi som har ringt. Beklager, men hvis det skal være så mye mas fra dere ETTER at man blir kunde hos dere, så blir det dessverre nei takk fra meg. Byttet tilbake til Tibber etter en uke, og svært fornøyd med det valget.
Hei, Det er beklagelig å høre at du byttet leverandør som følge av uønskede opprininger. Nye kunder vil gjerne motta en telefon med informasjon om ulike tilbud man kan få som kunde hos NorgesEnergi, men man skal selvfølgelig ikke bli oppringt mer enn dette. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi får tatt saken videre. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi