NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundekontakt har ikke ordnet opp med mitt problem ang forbruksdata som ikke blir oppgitt når jeg er inne på min side og Ingen tilbake melding mottatt .
Heisann Hans! Grunnet høy trafikk, så har vi hatt noen problemer med siden vår. Dette er noe IT-avdelingen vår jobber hardt med å fikse. Foreløpig så har vi en mulighet. Gjerne send oss en mail og beskriv oversikten du trenger så kan vi sende dette over til deg. Mvh Morten NorgesEnergi
De er ryddige hva gjelder informasjon, strukturerte og leselige faktura. De ønsker innspill til forbedringer slik at de kan forbedre og utvikle organisasjon.
Hei Annema :). Takk for fin tilbakemelding. Din tilbakemelding er viktig for oss og vi synes det er veldig fint å høre at du er fornøyd med disse tingene hos oss, da dette er ting som vi jobber mye med og som er viktig for oss. Vi er glade for å ha deg som kunde og for at du er fornøyd hos. Husk at du kan alltid ta kontakt med oss dersom det skulle være noe. Mvh Monica NorgesEnergi
Ble ringt av Norgesenergi vedrørende omtalene i media om at enkelte av deres strømavtaler er i strid med regelverket i følge forbrukerrådet. Tidligere hadde jeg en fastprisavtale som jeg inngikk pga en påtrengende telefonselger med lovnad om at fastpris var den beste avtalen for meg etter å ha sett på mitt strømforbruk. Da jeg ble ringt for noen uker siden etter byttet til gubrandsdalen energi fikk jeg lovnader om at regningen for November skulle reduseres til spotpris. I tillegg nevnte selgeren at han skulle sende inn en sak internt på dette da det "åpenbart" hadde skjedd en feil i følge han, og selgeren sa at jeg kom til å få tilbake penger pga urimelige høye regninger. Inngikk derfor en ny avtale med Norgesenergi, spotpris. Klagen skulle behandles innen ett par dager og jeg fikk beskjed om at jeg kunne ringe kundeservice om jeg hadde flere spørsmål og saken ville også være synlig for dem. Ringte inn til kundeservice etter en uke da jeg ikke hadde hørt noen ting, viser seg at saken aldri var sendt inn og lovnadene selgeren kom med virket helt ukjent for kundeservice. Useriøst opplegg, avdelinger som ikke snakker sammen, umulig å få tak i dem på salgsavdelingen og dårlig oppfølging. Oser provisjonsbaserte lønninger av salgsavdelingen
Hei Catrine. Det er leit å lese om opplevelsen din, og vi ønsker gjerne å undersøke det. Ta da gjerne kontakt med oss per telefon 38 10 00 80 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ dersom det er ønskelig å undersøke hva som er hendt. Mvh Ida, Norgesenergi
Jeg var deres kunde i 2 år og de lurte meg i 2 år, og jeg var dum og skjønte ikke, men i november, da alle jeg kjenner, kom regningen på 2500 kr, fikk jeg 6 000 kr. Fordi jeg hadde økonomisk problemer, tvilte jeg og sjekket og fant ut at de alltid jukset meg slik i hele 2 år og folk forteller sannheten at dette er svindel
Hei Siv. Så leit å høre at du ikke er fornøyd med din avtale hos oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ slik at vi kan undersøke avtalen din. Mvh Ida, Norgesenergi
Der er du i trygge hender. Og ingen problemer med åforandre på avtalen.
Hei Yosemi. Så godt å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi
Har så langt vært bra app og nettside Synes generelt at strøm er alt for dyrt i Norge 😁 Ser hele tiden etter et bedre alternativ men så langt har Norgesenergi innfrid
Hei Allan G. Så godt å høre at du er fornøyd med din avtale hos oss, samt oss som din strømleverandør. Mvh Ida, Norgesenergi
Opplevering ingen forskjell og flytte avtalen fra Fortum til NorgesEnergi .
Hei Wiggo A. Så fint å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Om du ønsker en gjennomgang av din avtale så kan du kontakte vårt kundesenter på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/. Mvh Ida, Norgesenergi