NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nettopp byttet til dere, litt vanskelig å si enda, men foreløpig bra
Hei Bjørg, Så hyggelig at du har valgt NorgesEnergi som din strømleverandør! Vi håper du blir fornøyd med strømavtalen din hos oss. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Du kan nå oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
I flere å trodde jeg at jeg hadde spot-pris på min strømavtale. Dette da navnet på avtalen var "gul spot". Dette viser seg å være villende markedsføring og en kampanje Norgesenergi hadde, og som forbrukerrådet i ettertid har gått ut å sterkt frarådet forbrukere om å inngå. Videre så har det vært problemer knyttet til strømkonto og oppføliging av betaling, hvor avtaler som har blitt gjort med selskapets kunderådgivere ikke blir fulgt. Jeg har snakket med tre forskjellige kundebehandlere som alle tilsynelatende er "ny" vedr den historikken som ligger på mitt kundeforhold. Og det som tok kaken, er at deres egen kunderådgiver i dag anbefalte meg å bytte strømleverandør.
Hei Geir, Avtalen Gul spotpris er en av våre eldre utgåtte strømavtaler. Dette var en spotprisavtale, med fastbeløp og påslag. Ved avtaleinngåelse skal du ha fått informasjon om avtalen samt vilkår for avtalen. Jeg beklager dersom du føler du har fått utilstrekkelig informasjon om strømavtalen din, samt dersom det har vært dårlig kommunikasjon rundt betaling for Strømkonto. Vi ønsker gjerne å ta en gjennomgang av saken, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Er kunde i dag, og reservert mot telefonsalg, også hos Norges energi. Blir ringt flere ganger i mnd fra salgsapparat, fra ulike nummer. Har tatt kontakt skriftlig og muntlig med kunderservice som bekreftet mine innstillinger, og lover endring. De gangene jeg har ringt får jeg frekke kommentarer. De skyter på seg Norges beste kundeservice. Det er ikke tilfellet.
Hei Aina, Man skal selvsagt ikke bli oppringt dersom man har reservert seg, og jeg beklager dersom du likevel har blitt oppringt. Dersom man ønsker å reservere seg internt hos NorgesEnergi vil man kunne gjøre det her: https://norgesenergi.no/reservasjon/ Vi ønsker derimot gjerne å undersøke saken nærmere, og håper du har mulighet til å kontakte oss igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Forståelig og nok informasjon. En faktura man forstår.
Hei Siw, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Vi ønsker deg en god helg! mvh Nina - NorgesEnergi
Prisene dere er høye,og når du tilbyr sa du at prisene dine konkurransedyktige med andre selskaper.
Hei Abtesam, Strømprisene er for øyeblikket veldig høye, og dessverre er det lite vi kan gjøre for å påvirke selve strømprisen. Vår Spotpris har et lavt fastbeløp kun kr 49,- kr/mnd, og ingen påslag. Dette er en av de rimeligste spotprisavtalene på markedet. Skulle du ønske gjennomgang av din strømavtale, må du gjerne kontakte vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundemottaker suveren. Fikk veldig bra orientering
Hei Torbjørn, Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Kontakt oss gjerne igjen dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en god helg! mvh Nina - NorgesEnergi
Alltid konkurransedyktige priser. og ofte gode tilbud på priser. Detaljert informasjon om strømforbruk er tilgjengelig.
Hei Orkhan, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er kjempefint å høre at du var fornøyd med avtalen og prisene :) Ha en fortsatt fin dag videre :) Mvh Arne - NorgesEnergi