Polar Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har begynt veldig bra og er oversiktelig på telefonens app
Leverer etter avtale. Billig fast pris kontrakt i 3 år
Hvorfor får jeg ikke laddet min volvo xc40 på laddeappen (smartladding).
Stoler ikke på noen kraftselskaper. Ei heller Polarkraft. Da min forrige avtale hadde løpt ut, ble vi satt på dyreste løsning!!!!! Da ramlet tilliten mange hakk.
Hadde en avtale der strømprisen ble satt den 01. I hver måned. Nå har jeg spotpris, fast avgift er skrudd opp og strømregningene er så ufattelig mye dyrere. At de endra fra flytende fast pris til spotpris følte jeg ikke at jeg fikk god nok informasjon om.
Plutselig har regningen 4-doblet seg! Dette hører ingensteds hjemme!
Hei, ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, tlf. 98702006, eller pr. e-post: [email protected] så har vi en mulighet til å sjekke din faktura og se hva som er årsaken til at din faktura har blitt høyere. Det kan være mange årsaker til det, eks. høyere forbruk, høyere spotpris etc. Vi ønsker gjerne å finne ut av dette så kontakt oss :) Mvh Polar Kraft AS v/Linda M. Engan, kundesjef
Etter mange år som fast kunde og fastprisavtale, evner dessverre ikke Polarkraft å følge opp med konkurransedyktige tilbud på ny oppdatert avtale. Derimot fordyres månedlige gebyrer betydelig, og tilbudet om ny fastprisavtale oppfattes noe tendensiøst