Rauma Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ryddig kundebehandling. OK pris første år. Så en litt merkelig prisøkning. App ikke av de beste.
Oversiktlig nettside med status på avtaler og fakturaer.
Jeg er ny kunde hos Rauma Energi. Valgte å bytte fra Skandia Energi og her er hvorfor. 1- Skandia Energi overførte avtalen min uten at jeg aktivt hadde bedt om det, til det de kaller GreenSpot, og for å være så heldig å få lov til å være GreenSpot kunde, påførte de meg et månedlig gebyr på kr 49,- dette kom i tillegg til at prisen pr kwt økte betraktelig. Jeg sparte 37øre pr kwt ved å gå over til Rauma Energi, og med et snitt forbruk på ca 4000 kwt pr måned blir det kr.1.480,- spart i tillegg til at jeg slipper å betale et gebyr på kr.49,- Men det stopper ikke der... Hos Skandia Energi har de "sneket" inn ytterligere 2 gebyrer. Ett gebyr på kr.63,- pr måned som gir meg mulighet for å søke om betalingsutsettelse, noe jeg på ingen måte har hatt behov for og som jeg heller ikke har bedt om. og så et gebyr på kr.63,- pr måned for noe de kaller Pristak, som er et gebyr du betaler i tilfelle du skulle ønske å inngå fastprisavtale, noe jeg heller ikke har bedt om og eller ønsker. Joda, jeg betaler et gebyr hos Rauma også, men det er på totalt kr.19,- pr måned. Til sammen har jeg spart kr.156,- bare i gebyrer pr måned. Når jeg legger dette til en snitt besparelse på kr.1.480,- pr måned og ganger det hele med 12 mnd, får jeg en årlig besparelse på til sammen kr.19.632,-. Så må vi ta hensyn til at prisen pr kwt varierer gjennom året, men uten å gå for langt ned i detaljene kan jeg trygt hevde at jeg sparer minimum kr.15.000,- pr år ved å bytte fra Skandia Energi til Rauma Energi. Gjør som meg og spar de pengene til julepresanger eller hva du nå måtte finne på å spare til. Takk så langt til dere Rauma Energi
Foretrekker lokal leverandør. Mest oversikt med samme leverandør av nett og strøm
Hei Harald! Tusen takk for din omtale av oss. Vi ser at stadig flere gir oss topp score, det setter vi selvfølgelig stor pris på. Igjen, tusen takk!
Lett å kontakte kundeservice, også pr. telefon. God og hyggelig service.
Hei Svein I! Tusen takk for at du tok deg tid til å rose oss som din kraftleverandør. Vi setter stor pris på at du er fornøyd! Vi oppplever at stadig flere gir oss skryt - vi opplever også at stadig flere kraftkunder velger oss, både fordi vi har konkurransedyktige priser og meget god kundeservice!
Dette er ikke bra for husholdninger med svært lavt forbruk.
Hei, takk for innspill. Fadtbeløpet blir det samme uansett forbruk. Men jo lavere forbruk jo høyere andel vil fastbeløpet utgjøre. Merk at vi har innført et lavt fastbeløp og at vi fortsatt er konkurransedyktige i markedet. Merk også at vi scorer meget godt på god kundeservice:)
Meget gode priser og lett å komme i kontakt med firmaet når det trengs. Så langt meget fornøyd.
Hei og tusen takk for meget hyggelig kommentar om oss. Det setter vi umåtelig stor pris på. Del gjerne din utmerkede kommentar med andre!