SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Informerer ikke om bindingstid. Klarer ikke å produsere bevis på godkjenning av bindingstid. Kundersvice har lite kunnskap.
Hei, vi setter pris på din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har en lite positiv opplevelse med oss som leverandør. Enkelte av våre avtaler har bindingstid, og dette skal du som kunde bli informert om i SMS eller avtale man inngår. Ta kontakt med oss slik at vi kan rette opp inntrykket og få løst din sak. Ta kontakt med oss på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Ble loft gratis strøm i januar hvis jeg byttet strøm leverandør, fikk nå regning på over 5500kr føler meg lurt trill rundt.
Hei Tormod, og takk for din tilbakemelding. Det er leit å se at din forventning til oss som leverandør ikke er innfridd. Strømprisene i Norge har vært svært høye i desember og nå i januar måned fordi markedsprisen på strøm har vært høy over lengre perioder. SkandiaEnergi som andre strømleverandører i Norge kjøper strømmen på den nordiske strømbørsen NordPool, hvor strømprisene fastsettes. Dessverre kan ikke vi som strømleverandør påvirke dette. Vi vil veldig gjerne hjelpe deg med en betalingsløsning dersom du ønsker dette, ta kontakt med kundesenteret på 38 70 16 16 så hjelper vi deg. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Kundeservice var super og ryddet opp i misforståelse.
Hei Claes, så hyggelig å se at du er fornøyd med oss i SkandiaEnergi, vi setter pris på din tilbakemelding. Vi er et energisk team som jobber for at du som kunde skal være godt fornøyd og få billig strøm;) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Jeg ble oppringt i dag 08-01-2022 kl14.12 Og prøver nå å logge inn for bruke min angrerett, men kommer ikke inn på linken . Er det bare joks og dritt med dere - Dere får ta dette som en avbestilling på avtalen. Jan T. B.
Hei Jan, det er leit å se at du har en dårlig opplevelse av SkandiaEnergi. Vi har angrefrist på 14 dager på alle våre avtaler, det er bare å ta kontakt med oss slik at vi kan få kansellert denne. Du kan svare direkte på din SMS, så kan vi få angret din avtale. Ellers ta kontakt på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Vi er dessverre avhengige av litt mer informasjon fra deg - så ta kontakt med oss direkte så løser vi dette. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
For kun 3 dager fikk faktura på ca.1800kr.høy KW pris på over 250 øre/KWh Igjen for resterende 11 dagene fikk jeg faktura på over 3000 kr. Da har jeg betalt ca. 5000 kroner for 2 uker!!!!Hold deg unna de.Useriøs,lureri '
Hei Reza, og takk for din tilbakemelding. Det er synd at vår avtale ikke har svart til dine forventninger. Det er dessverre slik at markedsprisen på strøm har vært svært høy denne høsten og det fortsetter nå i januar. Som kunde i SkandiaEnergi får du spot pris hvor du betaler strøm time for time, dette har de siste 15 årene vist seg å være en gunstig avtale anbefalt av Forbrukerrådet. Vi er mange strømkunder som opplever din frustrasjon over høye priser i disse dager, og vi vil gjerne hjelpe deg også. Ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på løsning for deg og din faktura. Kundesenteret kan nås på telefon 38 70 16 16 og [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
According to Scandia they have got a request for moving from me so they switch my contract to someone else. I own the place where we leave. I have not send a request to change address. They provided to the nettleie company a wrong address so I did not get the bills from them. Now I have to pay 2 bills for nettleie and 2 for power. Unless Scandia is the solely energy provider in Norway I will never go back to them.
Hi Gael, and thank you for your feedback. It is very sad to see that you have a bad experience with SkandiaEnergi. I would recommend you to contact our customer center so that we can help you get a solution to you case, contact us on phone 38 70 16 16 or email [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Jeg er stort sett fornøyd med Skandia energi. Det eneste jeg hadde og utsette var at de ikke har en skikkelig app der man hele tiden kan lese av forbruket sitt, og hvor mye man bruker og hva det koster til enhver tid. Var også litt dårlig da jeg fikk tilbud om fastpris avtale på en sms. Fikk en link som jeg skulle benytte meg av, men kom ikke inn på linken og når jeg da tok kontakt med Skandia 3 dager senere så var tilbudet gått ut, uten at jeg faktisk hadde fått lese hva det gikk ut på.