SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Du må betale på forskudd før du bruker strømmen. Med forskuddsbetaling overlater du altså til dem å bestemme hvor mye penger de vil "låne" av deg! Jeg opplever at de beregner jeg skal bruke mye mer strøm enn det jeg faktisk gjør. Jeg betaler dermed inn mer enn jeg strengt tatt må. Man får riktignok det man har betalt for mye til gode på neste regning, men du vil hele tiden har "lånt" bort penger til dem.
Hei Bjørn. Vi takker for din omtale her på bytt.no Ta gjerne tar kontakt med oss, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss her på bytt.no, så kan vi finne en avtale som passer bedre for deg. Med vennlig hilsen Espen, SkandiaEnergi
Dette vil jeg varmt anbefale da dem har pris garanti og hjelper deg og få lavest mulig pris året rundt Anbefales på det varmeste.
Hei Harald T. Takk for at du anbefaler oss varmt til andre her på bytt.no. Lav pris er viktig for oss 365 dager i året. Hilsen Espen SkandiaEnergi
SkandiaEnergi har en super avtale, med god pris og gode vilkår. Flott support med faktura til rett tid. Anbefales!
Hei Thomas. Takk for fine ord og anbefaling her på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Ble oppringt av en selger som overtalte meg til å skifte til SkandiaEnergi. Jeg fant fort ut at dette gagnet meg dårlig og skiftet leverandør igjen (innen 14 dager!) Ble fort oppringt og informert at jeg vil få ett bruddgebyr siden jeg - ifølge selger - var informert om en bindingstid på 9 måneder. Dette avviste jeg og venter nå på tilbakemelding. Til alle andre - hold dere unna denne sleipe aktøren!
Hei Olav. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss, selv om du ikke hadde en positiv opplevelse i første omgang. I og med at du ikke oppgir fult navn, så kan vi ikke få sjekket selve avtalen du har inngått. Vi følger de lover og regler som våre myndigheter har satt, og det er noe vi streber etter å få til ett hundre prosent. Så vi beklager om du ikke opplevde dette i denne saken. Med vennlig hilsen Espen, SkandiaEnergi
Ser at det er mye negativ omtale, men jeg har ikke hatt noen problemer sålangt og alt stemmer på faktura. Har ingen grunn til ikke å anbefale de.
Hei Stina. Hyggelig at du kan anbefale oss og setter høyt på "verdi for pengene". Hilsen Espen, SkandiaEnergi
Ble oppringt av en sleip selger som snakket dritt om min nåværende leverandør, kom med masse usannheter, og når jeg sa at jeg ikke trodde på han når han sa at det ville bli billigere lo han bare hånlig, sa "er det mulig", og la på. En sånn holdning ovenfor potensielle nye kunder sier sitt om deres behandling av de som faktisk har bitt på.
Hei Tor M. Når du blir kunde hos oss skal du oppleve at det er enkelt og billig, og våre produkter tåler absolutt sammenlikning mot de andre selskapene i bransjen. Om du opplevde at vi snakket dårlig om din nåværende leverandør, så er det selvsagt ikke greit. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no, selv om du ikke hadde en positiv opplevelse. Vi bruker tilbakemedlinger som inneholder både ris og ros for å kunne bli bedre. Med vennlig hilsen Espen, SkandiaEnergi
Lokker med billig strøm og angrefrist på 6 mnd. Sier ikke et ord om at strømleveransene forskuddsfaktureres. Når jeg vil si opp abonnementet, hevder de at oppsigelsesfristen kun er 14 dager og at det gjelder en bindingstid på 9 måneder.
Hei Eivind. Vi takker for din omtale og innspill her på bytt.no. Vi setter pris på både ris og ros. At vi lokker med billig strøm er vel bare en fordel for deg som kunde? Ingen vil vel betale for mye for noe alle bruker 365 dager i året? Vi opererer ikke med seks måneder angrefrist. Angrefrist er i henhold til Norsk Lov ved fjernsalg. Den er per dags dato: 14 - fjorten dager. Dette gjelder alle selskaper i bransjen og angrefristloven følger SkandiaEnergi til punkt og prikke. Om du har fått en avtaleperiode på ni måneder, så er dette noe vi skal ha informert deg om. Det er bare å ta kontakt med oss, så ordner vi opp om så ikke er tilfelle. Referer gjerne til denne saken på bytt.no. Hilsen Espen SkandiaEnergi