SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
In February I was called by them and got an offer with a binding period 9 months. Unfortunately I agreed without giving it much thought (my fault). Then I got an offer from my current electricity provider for cheaper price and covering the cancellation fee. So the contract got transferred back. Only my stupidity until now. However, after half a year Skandiaenergi all of sudden sent me a welcome message and when I contacted customer service to ask what's going on, they told me that they called me in August (lie) and I agreed to become their customer. When I called on their lie and asked for proof, they said that actually I agreed in February to postpone my contract by 6 months (lie, after cancelling the contract I only told them they can contact me later if they want to but definitely not that they should sign me up again) and when I asked for any proof, the guy just tried to hurry up and end the conversation several times without explaining anything. I insisted to know how and when did I agreed to postponing the delivery and the guy just became rude and then hang up. Maybe they are fine if you are their customer, I don't know, but the customer service rudeness and arrogance is very off-putting, so I'm not coming back.
Rask og grei...billig og uten bindingstid Uforpliktende abbonemt
billig strøm konstant og hele tiden, forbløffende billige strømregninger som hjelper meg i hverdagen
Firmaet gav meg ein god info, og forklarte seg klart og tydeleg
Dette er det mest uproffe og frekke selskapet jeg noen gang har vært borti. For det første så ble jeg oppringt av en svært masete kundebehandler som nektet ta nei for ett svar. Men jeg holdt akkurat på lete etter ett nytt strøm selskap så jeg tok meg litt tid i og høre alikevel ettersom det ble lovet gull og grønne skoger. Ingen binding eller noe annet. Jeg kunne si opp når som helst uten noen form for noe. Alt jeg måtte gjøre var og skrive ok på meld. Og dette gjorde jeg nettopp for selger akkurat hadde informert meg at det var mulig og angre uten noe tull. Jeg valgte bytte tilbake til selskapet jeg hadde før for fikk ett bedre tilbud bare timer etterpå. Og hva skjer! Jo regning i posten på brudd gebyr! Ikke at det er så mye det er snakk om men det er en prinsipp sak!! Dette gjorde meg forbanna så jeg ringte. Kom til en ennå værre uprofesjonell selger som nesten mente at jeg løy. Jeg spurte etter telefon opptak men det var det bare og glemme for dette ble ord mot ord. Takk og lov så har jeg ett meget stort nettverk med mange store selskaper og dette skal nok alle få vite ja. Skandia energi tapte nok denne ! For ett latterlig selskap
Billig i startfasen dyrere etterhvert.Hyggelig kundestevice og flink til å forklare.Grei oversikt over strømforbruk og enkelt å se...
Hyggelig samtale med selger, om han holder ord så kommer jeg til å spare penger på dette abonnementet👍🏼