Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SkandiaEnergi
3.8
345 verifiserte omtaler

SkandiaEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
345 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#9
Utmerket
SkandiaEnergi er rangert
#9 av 88 strømselskaper
52%
Middels
52% anbefaler SkandiaEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 345 omtaler om SkandiaEnergi

FILTRER OMTALER
158
20
12
15
140
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SkandiaEnergi
SkandiaEnergi har 345 verifiserte omtaler på Bytt.no

Missfornøyd

Omtale av  Trond H

Er lite fornøyd med avtalen da jeg kan ikke få felles faktura på strøm/nettleie og at det er billigere hos andre leverandører. Blir nok å bytte.

Svar fra SkandiaEnergi
04.03.2022 09:58

Hei Trond, Takk for din tilbakemelding til oss! Vi tar ditt innspill med oss i arbeidet videre. Du har helt rett, vi i SkandiaEnergi fakturerer deg kun for strømforbruket, og nettleien vil komme på egen faktura fra din lokale netteier. Vi jobber hver dag for lavest mulig strømregning for våre kunder. For å gjøre det mest mulig enkelt og oversiktlig anbefaler vi kundene å benytte eFaktura og Avtalegiro. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SkandiaEnergi?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tilgjengelighet og oversikt

Omtale av  Kari M

Opplevde å få god forklaring på alle mine spørsmål. Det oppleves trygt at personen som presenterer firmaet, er samme person man treffer på tlf dersom man senere har spørsmål. Det er viktig! Har ikke så god erfaring med tilgjengelighet tidligere.

Svar fra SkandiaEnergi
16.02.2022 11:44

Hei Kari, Tusen takk for din 5-stjerners omtale av oss i SkandiaEnergi! Vi er et godt team som holder til her på Sørlandet:) Og du som kunde skal være trygg på at du skal få god hjelp dersom du lurer på noe - også etter du har inngått avtale med oss. Vårt kundesenter er åpent mandag - fredag fra kl 09-16 og vi kan nås på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Veldig fornøyd med service og avtale!

Omtale av  Magnus

Registrerte meg på strømduellen.no, og fikk en super avtale fra Skandia energi som jeg er fornøyd med. Ganske god service fra en kundebehandler som gikk igjennom alle punktene på en ryddig måte!

Svar fra SkandiaEnergi
16.02.2022 11:31

Hei Magnus, Tusen takk for din gode omtale av oss! Våre selgere og kundebehandlere gjør sitt ytterste hver eneste dag for å sikre at du som kunde skal få en god og ryddig oversikt over strømavtalen du inngår med oss. Vi gleder oss til å levere billig strøm til deg og alle våre andre kunder i tiden fremover ;) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

SkandiaEnergi er bare noe lureri!

Omtale av  Hanne

De ringer hjem til deg og tilbyr en lukrativ avtale - tror du. Så venter de til godt etter at angrefristen har gått ut før de flytter strømmen over fra din gamle leverandør, så når du forstår at du har en dårlig avtale, så har fristen gått ut til å angre. Javel, så får du gebyr på nesten 500,- men så tar de nesten 800,- for tre dagers strømforbruk på toppen av det! Så sender de betalingspåminnelse for en regning som du aldri har fått, og når du går inn for å få se detaljene på fakturaen, så får du error! Det kostet meg 1300,- kr å la meg lure - ikke gjør som meg!

Svar fra SkandiaEnergi
16.02.2022 11:27

Hei Hanne, Takk for din tilbakemelding til oss. Vi synes det er svært leit å se at du har en dårlig erfaring med oss. Vi tar din tilbakemelding med oss i arbeidet med å bli enda tydeligere i inngåelse av avtale med deg som ny kunde. Ved tegning av strømavtale med oss vil man få en skriftlig avtale som må aksepteres med SMS bekreftelse fra deg som kunde. I avtalen står det forklart hva avtalen vår inneholder samt informasjon om avtaletid samt gebyr for bruddgebyr. Vi er forpliktet som strømleverandør til å forholde oss til det norske regelverket med 14 dagers angrerett for deg som forbruker som tegner strømavtale, det betyr at oppstart vil skje 14 dager etter avtaleinngåelse. Dersom man velger å være kunde i en kort periode vil man bli fakturert for forbruket for de dager man har vært kunde samt bruddgebyr for avtaleperiode ihht avtale. Våre avtaler er spot pris avtaler, spotprisen følger svingningene i markedet og gir den lav strømpris over tid. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg med spørsmål, og du kan få tilsendt din faktura på nytt per epost/post dersom du opplever å få feilmelding der du åpner din faktura. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Omtale

Omtale av  Terje N

Veldig fornøyd med alle service, alltid utmerket service når du ringer

Svar fra SkandiaEnergi
14.02.2022 15:55

Hei Terje, Tusen takk for at du har gitt oss din omtale! Din gode tilbakemelding viser at vi gjør mye riktig i vår kundeservice, og det skal vi fortsette å levere til deg som kunde! Jeg bringer din positive omtale tilbake til kundeservice teamet vårt :) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

God service og forståelige avtaler.

Omtale av  Ronny O

Veldig fornøyd med min kundebehandler og med servicen jeg har fått derfra.

Svar fra SkandiaEnergi
14.02.2022 11:35

Hei Ronny, Tusen takk for din omtale av SkandiaEnergi! Våre kundebehandlere jobber hver dag for at du som kunde skal få gode svar på alt du som kunde har spørsmål om. Vårt kundesenter er åpent mandag - fredag fra kl 09-16, telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

Utførlig

Omtale av  Kjell

Fikk en nøye og utførlig forklaring på varen som skulle selges. Gav meg god mulighet for å komme med spørsmål.

Svar fra SkandiaEnergi
11.02.2022 12:36

Hei Kjell, Tusen takk for din omtale av oss. Vi synes strøm skal være enkelt for kundene våre - ingen lokketilbud, bare lave priser:) Våre selgere jobber hele tiden med å levere god og tydelig informasjon om våre strømavtaler i samtale med deg som kunde. Vi tar din tilbakemelding med til vårt gode salgsteam! Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)

SkandiaEnergi har 345 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SkandiaEnergi mener

SkandiaEnergi

Har tilegnet profilen
SkandiaEnergi deltar på Bytt.no

SkandiaEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
SkandiaEnergi besvarer ikke omtaler

SkandiaEnergi har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
SkandiaEnergi henter ikke inn tilbakemeldinger

SkandiaEnergi benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR