SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tok dette selskapet for noen år siden etter en utrolig lovende sammtale med selger og en mengde tilbud og lovnader. Dette ble med tomme ord oppdaget jeg fort da første regning i post kassen. Fra dag en fikk jeg feil regninger med forbruket som en familie. Den gangen bodde jeg på vinter i tyskland og brukte ikke mere,enn en thermostat ovn på +10 i lange perioder vinters tid. Trønderenergi som var nett eier ba til og med om ettersyn da det ble brukt lite strøm,MEN ikke disse. Her kom regniger på tusenvis av kroner,men kunde service hos SE forklarte at det stemte og var ikke noe og gjøre med. Da den ene på kundeservice ble opplyst om at en politi annmeldelse var neste skritt,ble noe ordnet,men ikke alt. Etter at jeg byttet fren satte jeg et krav at de skulle regne på nytt over og betale dette snarest over. Etter 6 måneder ringte ei og ville gi med 400 og noe som feil innbetalt... der manglet i allefall noen tall og ei 0 enda. Styr unna,da jeg sitter igjen med etfaringen og meningen, at dette regelrett er svindel satt i system!
Hei Dag! Vi som strømleverandør har ingen mulighet til å direkte hente forbruket ditt registrert på din strømmåler. Dette er det kun netteier som kan gjøre, og vi er dermed avhengig av at sender korrekt informasjon til oss ved fakturering. Ved feil på forbruket på fakturaen må man som kunde derfor ta kontakt med netteier, og de vil sende korrigering til strømleverandøren. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 eller epost [email protected] for en gjennomgang av avtalen din hos oss, og de fakturaer som er sendt ut. Mvh Anna, SkandiaEnergi
De sa de skal være blant 3 av de billigste i Norge.veldig variabel i faktura.i novmber betalte jeg 1400 i desember 4500
Hei Esfehani! Strømprisen i Norge var dessverre utrolig mye høyere i desember enn hva den var i november. Dette gjorde at alle opplevde å få en strømfaktura nå i januar som var mye høyere enn fakturaen man mottok i desember. Dette er utrolig trist, men dessverre ikke noe vi som strømleverandør kan påvirke, da prisen settes av den nordiske strømbørsen NordPool. Strømprisen er også lik for alle leverandører. Husk at fakturaen fra oss er uten strømstøtten du mottar fra din lokale netteier. Dersom du har spørsmål håper jeg du har anledning til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16 eller epost: [email protected]. Mvh Anna, SkandiaEnergi
Har ikke noe å utsette på selskapet. Kundeservice er veldig hyggelige og blide å imøtekommende.
Hei Stein! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi pris på :) Ønsker deg et godt nyttår! Mvh Anna, SkandiaEnergi
Alt har fungert bra til nå. Strømregningen kommer når den skal, så aldri vært noe tull med betalingen. Det er en rimelig og grei avtale, digitalstrøm. Oversiktlig faktura.
Hei Elin! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på :) Mvh Anna, SkandiaEnergi
Jeg er veldig fornøyd med SkandiaEnergi og har vært kunde i flere år nå. Det finnes sikkert selskaper som kan tilby enda lavere påslag enn 5,60 øre/kWt, men det utgjør en forsvinnende liten andel av strømkostnaden, og jeg betaler bare 9.- i månedstillegg, alt etterskuddsvis. Viktig for meg er det at jeg opplever kundeservice som lett tilgjengelig og veldig hyggelig.
Hei Sjur! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en god jul! :) Mvh Anna, SkandiaEnergi
Ble oppringt da jeg hadde sagt de opp og ble opplyst om at jeg måtte betale brudd gebyr. Han sa jeg fikk topp 3 garanti og at det da lønte seg å fortsette som kunde. Dum som jeg var trodde jeg dette, men i etterkant hadde det lønt seg å betale gebyret og vært ferdig med dem da strømregningen ble vannvittig høy to ganger på rad. Hadde spart inn igjen gebyret flere ganger ved å ikke hatt dem. Aldri mer.
Hei, Gerd! Det er beklagelig å høre at du er misfornøyd med avtalen du har hatt hos oss. Topp 3-garanti er en spotprisavtale, hvor en følger markedsprisen på strøm satt av NordPool time for time med 9 kr/mnd i fastbeløp + 5,60 øre/kWh i påslag. Markedsprisen på strøm satt av NordPool er lik for alle strømleverandører. Dessverre har markedprisen på strøm i august og september vært historisk høy, hvilket igjen har ført til høyere beløp på faktura selv om forbruket kanskje ikke har endret seg. Din ørepris før påslag ville vært den samme, uavhengig av strømleverandør som leverte strøm til deg i perioden. Om du skulle ønske en nærmere forklaring på din avtale og faktura, så håper vi du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 70 16 16, slik at vi kan gå gjennom dette sammen med deg :) Mvh, Truls - SkandiaEnergi
Jeg var flere ganger i kontakt med ulike personer på blant annet kundeservice. Vanskelig å få gode svar, og for hver gang jeg klaget på dette kom svaret : "Du kan jo gå ut av avtalen, men da må du betale et høyt gebyr". I etterpåklokskapens navn hadde det vært verdt det.
Hei Elisabeth! Det er leit å høre at du ikke har vært fornøyd ved kontakt med vårt kundesenter. Vi håper du har mulighet til å ta kontakt med oss på telefon 38 70 16 16 eller epost [email protected], sånn at vi får sett på saken din en gang til. Mvh Anna, SkandiaEnergi.