SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde strømavtale hos et annet strømselskap, men fikk en mail ut av det blå om at jeg hadde gått over til Skandia Energi, uten at jeg hadde kontaktet dem. Ettersom det var helg kunne jeg ikke ringe de og klage før mandag. På mandag sa de det var for sent å reversere avtalen, og at jeg måtte ringe min forrige strømleverandør for å få gjenopprettet den opprinnelige avtalen.
Hei Kristoffer, Tusen takk for din tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi. Det er leit å se at du har hatt en dårlig erfaring med oss som selskap. Ved tegning av avtale med oss gjør man enten dette digitalt på vår nettside eller i dialog med en av våre rådgivere. Du som kunde må bekrefte en SMS hvor avtalen samt vilkår for strømavtalen står tydelig opplyst, for at du skal kunne bli SkandiaEnergi kunde. Deretter tar da ca 14 dager før du bytter strømselskap ihht angrefristloven. Ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg her. Hvis det er andre som har akseptert avtale på dine vegne - så skal vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg. Kundesenteret er tilgjengelig på telefon 38 70 16 16 eller [email protected] fra 09 - 16 alle hverdager. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Fikk god hjelp med strømavtalen vår, og sparte noen kroner på dette.
Hei Runar, Tusen takk for din tilbakemelding til oss i SkandiaEnergi;) Vi er glade for at du får den hjelpen du trenger og er fornøyd med avtalen du har hos oss. Skulle det være noe du lurer på ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret så hjelper vi deg på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Er lite fornøyd med avtalen da jeg kan ikke få felles faktura på strøm/nettleie og at det er billigere hos andre leverandører. Blir nok å bytte.
Hei Trond, Takk for din tilbakemelding til oss! Vi tar ditt innspill med oss i arbeidet videre. Du har helt rett, vi i SkandiaEnergi fakturerer deg kun for strømforbruket, og nettleien vil komme på egen faktura fra din lokale netteier. Vi jobber hver dag for lavest mulig strømregning for våre kunder. For å gjøre det mest mulig enkelt og oversiktlig anbefaler vi kundene å benytte eFaktura og Avtalegiro. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Opplevde å få god forklaring på alle mine spørsmål. Det oppleves trygt at personen som presenterer firmaet, er samme person man treffer på tlf dersom man senere har spørsmål. Det er viktig! Har ikke så god erfaring med tilgjengelighet tidligere.
Hei Kari, Tusen takk for din 5-stjerners omtale av oss i SkandiaEnergi! Vi er et godt team som holder til her på Sørlandet:) Og du som kunde skal være trygg på at du skal få god hjelp dersom du lurer på noe - også etter du har inngått avtale med oss. Vårt kundesenter er åpent mandag - fredag fra kl 09-16 og vi kan nås på telefon 38 70 16 16 eller [email protected]. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Registrerte meg på strømduellen.no, og fikk en super avtale fra Skandia energi som jeg er fornøyd med. Ganske god service fra en kundebehandler som gikk igjennom alle punktene på en ryddig måte!
Hei Magnus, Tusen takk for din gode omtale av oss! Våre selgere og kundebehandlere gjør sitt ytterste hver eneste dag for å sikre at du som kunde skal få en god og ryddig oversikt over strømavtalen du inngår med oss. Vi gleder oss til å levere billig strøm til deg og alle våre andre kunder i tiden fremover ;) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
De ringer hjem til deg og tilbyr en lukrativ avtale - tror du. Så venter de til godt etter at angrefristen har gått ut før de flytter strømmen over fra din gamle leverandør, så når du forstår at du har en dårlig avtale, så har fristen gått ut til å angre. Javel, så får du gebyr på nesten 500,- men så tar de nesten 800,- for tre dagers strømforbruk på toppen av det! Så sender de betalingspåminnelse for en regning som du aldri har fått, og når du går inn for å få se detaljene på fakturaen, så får du error! Det kostet meg 1300,- kr å la meg lure - ikke gjør som meg!
Hei Hanne, Takk for din tilbakemelding til oss. Vi synes det er svært leit å se at du har en dårlig erfaring med oss. Vi tar din tilbakemelding med oss i arbeidet med å bli enda tydeligere i inngåelse av avtale med deg som ny kunde. Ved tegning av strømavtale med oss vil man få en skriftlig avtale som må aksepteres med SMS bekreftelse fra deg som kunde. I avtalen står det forklart hva avtalen vår inneholder samt informasjon om avtaletid samt gebyr for bruddgebyr. Vi er forpliktet som strømleverandør til å forholde oss til det norske regelverket med 14 dagers angrerett for deg som forbruker som tegner strømavtale, det betyr at oppstart vil skje 14 dager etter avtaleinngåelse. Dersom man velger å være kunde i en kort periode vil man bli fakturert for forbruket for de dager man har vært kunde samt bruddgebyr for avtaleperiode ihht avtale. Våre avtaler er spot pris avtaler, spotprisen følger svingningene i markedet og gir den lav strømpris over tid. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan hjelpe deg med spørsmål, og du kan få tilsendt din faktura på nytt per epost/post dersom du opplever å få feilmelding der du åpner din faktura. Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)
Veldig fornøyd med alle service, alltid utmerket service når du ringer
Hei Terje, Tusen takk for at du har gitt oss din omtale! Din gode tilbakemelding viser at vi gjør mye riktig i vår kundeservice, og det skal vi fortsette å levere til deg som kunde! Jeg bringer din positive omtale tilbake til kundeservice teamet vårt :) Hilsen Benedikte i SkandiaEnergi;)