SkandiaEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av selger som ikke opplyste om bindingstid på avtalen. På dette tidspunktet var vi kunder i Norges Energi, og ville ikke bytte. Da fortelle selger at Skandia Energi eide Norges Energi, og de skulle være billigere enn sine underleverandører. I ettertid viser dette seg å være rent tøv, da Skandia Energi er et eget selskap, og har ingenting med Norges energi å gjøre! Ba om å få tilsendt vilkår og pris per mail, noe vi ikke kunne få fordi da kunne vi bare gå til konkurrentene deres og få samme tilbud. Så fikk ingen vilkår skriftlig, og selger opplyste aldri om bindingstid. Spar deg selv for mye bry, og bare styr unna disse!
Jeg vet ikke om jeg har fastpris, spotpris eller variabel pris? Det som også er rart er at de som jeg har nettleie hos er dyrere enn pris hos dere, for meg hadde det vært like greit å bare være et av stedene, jeg vil ha en god og ordentlig svar på dette.
Hei Janneke, Vi er glade for at strømregningen er lav. Det betyr at vi gjør jobben vår og leverer Billig og Grønn strøm til våre kunder. Derfor er regningen fra oss lavere enn nettleien. Alle strømavtalene hos SkandiaEnergi er innkjøpspris eller spot-pris. Det betyr at du betaler det samme for strømmen, som vi kjøper den inn for. I tillegg kommer det månedlige påslaget. Nettleien kan vi ikke gjøre noe med. Den kommer fra din netteier, og er den samme uansett hvilken strømleverandør du har. At strøm og nettleie er samlet på en faktura er kun for å gjøre dette enklere og mer oversiktlig, og en tjeneste de fleste av våre kunder har ønsket velkommen. Du kan lese mer om strøm og nettleie på en faktura her: https://www.skandiaenergi.no/stromregningen-strom-nettleie/ Husk at du hos SkandiaEnergi er sikret 100% Fornybar strøm uten tillegg i prisen. Du har også en 100% Fornøyd garanti, slik at du etter vår avtaleperiode får penger tilbake om du ikke er fornøyd. Hilsen Lars SkandiaEnergi
Er dyrere en vi hadde før. Vær lurt og vil gjerne avbryte avtalen. Hva skulle det koster?
Den som ringte meg fra kundeservice lovet at de skulle holde prisene i det minste på 3 plass blant alle strømleverandører, men Topp-3 Garanti det er bare et fint navn for et tilbud og i realiteten er det en innkjøpspris-avtale som garanterer at man har en "konkurransedyktig pris". Jeg ser ikke at dere klarer å slå deres konkurrenter så bra. Jeg ser frem til bindingstiden utløper. De sier at man har angivelig 100% Fornøyd Garanti. Jeg bare lurer på hva kommer til å skje når jeg sier opp avtalen når bindingperioden er over og skal ha pengene tilbake - lureri 2 ?
Hei Peter. Avtalen er ikke lureri, den er ekte og vi opplever at den er populær hos våre kunder. Avtalen er dog ikke på plass hos Strømpris.no for øyeblikket. Det skyldes rett og slett noen tekniske utfordringer som strømpris.no og vi arbeider for å løse. Topp-3 Garanti er en innkjøpspris-avtale. Det vil si at du betaler det samme for strømmen, som vi kjøper den inn for. Vi har et lavt månedspåslag på Topp-3. Det er viktig for oss at det ikke skal være et lokketilbud hvor prisen skrues opp etter kort tid. Håper du blir fornøyd med strømavtalen og at du vil se at den er konkurransedyktig. Husk at du også har gratis grønn strøm. 100% Fornøyd Garanti - denne garantien sikrer at du helt uten risiko kan prøve oss, og om du ikke er fornøyd ved avtaletidens utløp får du vårt månedlige påslag tilbake. Det er heller ikke noe lureri. Hilsen Espen SkandiaEnergi
Blei oppringt og lurt til og bytte uten at jeg godkjente det, prøver og ringe dem tilbake uten og få kontakt, helt elendig kundeservice.
Hei Svein, Ingen skal være lurt til å bli kunde hos oss. Vi ønsker å bli valgt fordi vi leverer Billig og Grønn strøm. Alle våre strømavtaler er innkjøpspris. Det betyr at du betaler det samme for strømmen som vi kjøper den inn for. I tillegg kommer et månedlig påslag. Vi leverer all strøm med opprinnelsesgaranti – og det gjør vi uten pristillegg. Det betyr at du er sikret at den strømmen du kjøper kommer fra en fornybar energikilde. Vi beklager at det har vært vanskelig å nå vår kundeservice. Vi har ansatt nye medarbeidere, og økt kapasiteten slik at du lett skal få kontakt med oss. Hilsen Lars SkandiaEnergi.no
Cashback og shopping poeng er viktigt for oss, eit must.
Takket ja til et tilbud fra skandia på telefon. Da jeg igjen valgte å bytte leverandør etter tre mnd pga høy pris ble jeg ringt å opplyst om at jeg hadde 9mnd bindingstid. Det synes jeg var rart da jeg ikke hadde hørt noe om dette før. De klarer heller ikke legge frem en avtale som viser at jeg har blitt opplyst om dette. Jeg sliter med å få tak i kundeservice, og når jeg gjør det er de lite behjelpelige. Etter en mnd har vi fortsatt ikke blitt enige. Jeg har opplevd SkandiaEnergi som et svært uprofesjonelt selskap.
Hei Håkon, Det stemmer at vi har en 9 måneder gjensidig avtaleperiode med 100% Fornøyd Garanti. Det siste betyr at du får det månedlige påslaget tilbake dersom du ikke er fornøyd etter 9 måneder. Alle våre avtaler er innkjøpspris. Det betyr at du betaler det samme for strømmen, som vi kjøper den inn for. Den innkjøpsprisen kan vi dessverre ikke gjøre noe med, og nå i vinter har den vært unormalt høy, men det gjelder for alle strømleverandører. Hvorfor du ikke har fått denne informasjonen tidligere er vanskelig å svare på. Alle våre kunder får tilsendt velkomstbrev med avtale kort tid etter at avtalen er inngått. Vi beklager at det har vært vanskelig å nå vår kundeservice. Vi har ansatt nye medarbeidere nå, og i skrivende stund er det ingen kø til oss. Hilsen Lars SkandiaEnergi