Talkmore Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt ved samtale og forhold med takmorr strøm har hvert perfekte fra dag1. Agnar
Hei, Agnar! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris at du tar deg tid til å skrive til oss, og vi skal gjøre alt vi kan for å holde deg fornøyd. Ha en fin dag, vennlig hilsen Didrik.
Telefonoperatøren, er en dyktig ansatt som strekker seg å gir det lille ekstra for kunder. Vedkommende er imøtekommende for spørsmål, som er ikke innenfor ens fagfelt. Alikavell gjør en innsatts for å tilfredsstille mine spørsmål som kunde. Dette er er da en dyktig mann som fortjener oppriktig anerkjennelse.
Hei, Sindre! Så fint at du er fornøyd med hjelpen du fikk når du var i kontakt med oss! Vi setter veldig stor pris på at du tar deg tiden til å gi oss tilbakemeding på dette. Takk! Ønsker deg en fin dag videre, vennlig hilsen Didrik.
Bruker du lite strøm så er dette ein dårlig avtale.. Men alt er bedre enn Fjordkraft da..
Hei, Ronny! Kostnaden du nevner her er vår egen fastpris som dekker kostnadene våre. Dette er blant annet el-sertifikater. Vi har ingen form for påslag på selve strømbruken, som mange andre selskaper har. Du betaler 49,- i fastpris + eget forbruk, uten noen form for ekstra kostnader hos oss :) Ha en fin dag og en super sommer videre! Vennlig hilsen Didrik.
Veldig fornøyd med talkmore strøm, merket at det ble mindre strømutgifter etter å ha byttet fra en annen leverandør. Selv i en vanskelig situasjon hvor du gruer deg til å måtte ringe, så blir du møtt med forståelse og hjelpen du trenger
Hei Susanne! Så utrolig kjekt å høre at strømutgiftene dine har blitt mindre. Vi ønsker alltid å levere løpende priser fra børsen, uten noen ekstra kostnad oppå strømprisen. Vi setter stor pris på hyggelig omtale :-) Ha en super sommer! Vennlig hilsen Kristina
Har kjørt igjennom bestilling på nett 2 dager på rad uten at det virker. Mailen med bekreftet bestilling dukker aldri opp selv om det står at den skal være sendt. Kontaktet kundeservice og der fant de meg ikke som strømkunde eller som bestiller. Fikk tilbud om å legge inn bestilling på chat, men der ville de ha fødselsnummeret mitt. Det oppgir jeg ikke på chat. Strømavtalen virker jo grei den, men hvis det skal være så vanskelig å bli kunde, så finner jeg meg en annen leverandør.
Er så fornøyd at jeg har ikke ord så jeg anbefaler å gå over til Talkmore Strøm.
Hei, Bjørn! Utrolig gøy å høre at du er så godt fornøyd hos oss! Det setter vi veldig stor pris på at du tar deg tiden til å fortelle oss! Ønsker deg en fin dag og perfekt sommer videre! Vennlig hilsen Didrik.
Ikke fornøgd, skifter selskap om 1 uke om jeg ikke får hjelp av noen som vet hva dem driver med, får ikke oversikt over strømforbruket mitt i appen per dag/time. Får kun engang i mnd. Dem lyger og sier eg har gamle typen strømmåler. Men huset er helt nytt. innflytta mars 2022. Har fått beskjed 3 ganga no om at teknisk skal fikse det osv. men det skjer ingen forandring. Har no ventet 3.mnd.
Hei, Stig! Det er absolutt ikke ønskelig at dette har tatt så lang tid. Det må vi beklage på det sterkeste. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så skal vi se hva vi klarer å finne ut av. Ønsker deg en fin dag, vennlig hilsen Didrik.