Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter å slått til på tilbud fra Telinet vart eg overført til Agva Kraft. Bekreftelse på ny kraftavtale inneholdt ingen dokumentasjon på kva avtale som var inngått.
Fikk en Mail fra Telinet om jeg kunne skrive en omtale etter sommerens oppgang i strømpriser, som ikke har vert synelig hos dem. Tenker det fortjener dem faktisk. Har nå hatt Telinet i, ja tror det er på 3 året om jeg ikke tar feil. Det er den eneste regningen jeg får som ikke overrasker. Har snakket med leverandøren 1 gang å det var da jeg tegnet en avtale med dem, dem ga meg informasjon om prisene deres på en måte som selv Far kan forstå. Har fått en del tilbud om strøm fra andre men, nei 😄 Aldri! vert på tanken til å slippe Telinet under den tiden jeg har brukt dem. Så takk Telinet 🙂
Hei Svein, Det var en utrolig hyggelig karakteristikk å bli kalt Nummer1! Takk for fine ord, hilsen oss på Kundeservice i Telinet.
Synes det fungerer meget bra med denne avtalen. Lav pris og forutsigtig
Sikkert bra og billig strøm. Da jeg tegnet abonnementet ble jeg lovet 1 mnd gratis strøm. Dette var så konkret at selger så at mnd nr 2 var gratis slik at jeg fikk en full mnd. Var i kontakt med kundeservice i forhold til dette, ca 1mnd er tegning. Da var det plutselig et annet abonnement, og frittstående selger som hadde lovet bort dette. I stedet for å løse problemet opplever jeg kunderådgiver frekk og nedlatende. Jeg måtte gjerne bytte leverandør hvis jeg var så misfornøyd, men jeg måtte huske på at da måtte jeg betale gebyr for brudd på avtale. Aldri opplevd og håper aldri jeg får oppleve en slik behandling av en kunderådgiver igjen og spesielt av en ny kunde. Skifter leverandør så fort det lar seg gjøre og advarer andre mot dette useriøse selskapet. Greit å selge "billig" strøm, med 'billig" kundeservice. Burde i det minste forvente at inngåtte avtale muntlig/ skriftlig følges. Bunn i bøtta kundeservice
Hei Tore, Dette høres ikke ut som noen god kundeopplevelse. Fint om du sender meg en mail, så skal jeg få sett på det med en gang: [email protected]
Det er bare to ting jeg spør i en strømleverandør, gode priser og god kundeservice. Telinet Energi oppfyller begge kriterier. Mye bedre enn min siste strømleverandør.
Kundeforholdet kunne vært lenger på fast pris på strøm
Byttet nettopp til Telinet Energi og det har vært en positiv opplevelse. Selve skiftet var enkelt å utføre og prisene er bra.
Billig og greit. Lett å bli kunde. Ok informasjon.
Har inngått fastprisavtale for 1 år. Første faktura fra Telinet tilsvarte et halvt års forbruk. Kontaktet kundeservice og fikk ny faktura. Neste faktura var stipulert med enda høyere forbruk. Kontaktet kundeservice på nytt, og ble møtt på en lite hjelpsom måte hvor kundebehandler hevet stemmen og la på. Måtte ringe på nytt og fikk da snakke med en mer profesjonell kundebehandler som nok en gang skulle sende ny faktura. Venter nå på tredje faktura fra Telinet og håper den denne gangen skal være i henhold til reelt forbruk.
Hei Anne, Jeg kjenner ikke saken din, men slik du beskriver den forstår jeg at du har vært veldig uheldig. Slike ting skal ikke forekomme. Dersom det fortsatt skulle være noe, må du gjerne ta kontakt med meg direkte på [email protected].
Billigste kraftleverandør i Norge. Ingen gebyrer.
Eg har fått 2 gode avtaler med Telinet. Den siste er en fastpris deal. Den var så god at de villle ha forskot, men det er ok. Totalt sitter eg igjen med en suveren og besparende deal.
Papirfaktura i 2018, ikke bedt om det og ikke mulig å stoppe på nettet Våkn opp paprifaktura fikk jeg sist før 2010
Bare send oss en mail så kan vi skifte over til efaktura eller pdf på epost. Dette er det du selg som velger.
Småfrekk og lite behjelpelig kundeservice på telefonen. Dårlig hjemmeside med ingen informasjon til forbrukerene. Veldig billig strøm, og det er vel det som teller til slutt
Hei, synd du opplevde KS sånn, håper du får en bedre opplevelse neste gang. Send gjerne en mail om du har konkrete forslag til forbedringer av nettsiden. Ellers er vi glad du er fornøyd med prisene våre!
Alltid skeptisk når noen kommer og vil ha deg til å bytte men med Telinet så var det faktisk enkelt og billig og da blir man jo glad.
Hei Trond, Supert å høre at du er fornøyd både med pris og enkelhet!
Det virker som Telinet overfakturerer kunder (forstår det slik at de betaler tilbake) Dette betyr jo at de låner gratis fra x-antall kunder som de får renter fra bank hos, så betaler de tilbake til kunden uten renter selfølgelig. anbefaler de som opplever dette til og anmelde. Skattemessig som firma kan dette ikke være lovlig (hvis det da er firmaet som får rentegevinsten, eller eierne ) Kynisk.
Vi har både forskudds- og etterskuddsbaserte avtaler og du velger selv hva slags avtale du vil ha. Jeg vet ikke hva slags lesning du viser til her, men vi gjør selvfølgelig ikke noe ulovlig.
Telinet utmerket seg med god pris, god kundeservice og svært enkelt å bytte strømleverandør. Valget var derfor enkelt, og jeg har ikke blitt skuffet enda.
Hei Sven-Egil, Det er fint å høre at du er godt fornøyd! Hilsen Kundeservice