Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telinet har så lenge jeg har vært abonnent vært forutsigbare mht levering og pris. Det var enkelt å skifte over abonnement og faktura er oversiktlig og greit. Anbefales.
Hei Karl-Erik, Takk for hyggelig tilbakemelding og anbefaling! Hilsen Kundeservice
Ønsker du å få strøm til god pris uten å måtte tenke deg uttalelige samtaler med kundeservice. Ett tastetrykk og det ordner seg da er det Telinet noe for deg. Vil du ha annet enn det få deg en annen strømleverandør.
Hei Marcos, Fint du er fornøyd med både pris og enkelhet! Hilsen Kundeservice
Under alle omstendigheter har Telinet vært omtenksomme og hjulpet meg. Jeg er så fornøyd.
Er veldig fornøyd med å bytte til Telinet Energi. Enkelt å bytte over, alt fungerer knirkefritt. 😊
Hei Alexander, Fint å høre at du er fornøyd! Ta gjerne kontakt om det skulle være noe. Hilsen Kundeservice
Bra firma, gode opplevelser. Jeg kan anbefale Telinet.
Jeg har ingenting å utsette på Telinet Energi, og ser også at de ligger helt i nedre sjiktet prismessig av alle leverandører av energi, så jeg er meget godt fornøyde med Telinet Energi.
Hei Simen, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Hilsen Kundesenteret
Den lave prisen er et rent lokketilbud og straks etterpå havner man i en runddans med oppblåste strømpriser, ufortståelig eller manglende kundeinformasjon og forskuddsvis overfakturering. Ser ut til at strategiene er å få inn friske penger som så brukes til å lokke flere inn i edderkoppnettet. Dette likner mistenkelig på pyramidespill. De overfakturerer meg opp mot 40.000,- i året og det å få igjen pengene er et evig og tidskrevende mas. Tok flere mnd. første gang, andre gangen brukte de "bare" 1.5 mnd. Nå er kundeavtalen sagt opp og jeg er stadig på deres "kundeservice" for å få en sluttregning og oppgjør, men dette ser ut til å drøye i velkjent stil. Selv om avalen ble sagt opp i april påstår de nå at et sluttoppgjør tidligst kan komme i juni (!). Kort og greit: styr unna. Telinet er "monkey business" på det aller verste. Underlig at de ikke er stoppet av Forbrukerrådet for lengst.
Ved opphør må vi normalt vente noen uker på grunn av målerstand fra netteier, samt at månedens spotpris skal være avklart. Hvis det har tatt lenger tid ber jeg om at du tar kontakt direkte med meg på [email protected] så vi jeg ta tak i det umiddelbart.