Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telinet lover negativt påslag uten at det er en definert tidsbegrensning på antall dager eller mnd som noen andre leverandører opererer med, men etter 3 dager som kunde ble jeg overført til et abonnement som hadde dobbel pris pr KWt og et årlig påslag (Og selv om jeg byttet strømselskap etter 12 dager fra prisøkning så ble jeg fakturert for 1 år påslag allikevel) De bruker også laaaaang tid på å svare på telefon og mail og det gjør det andre selskapet som de har samme callsenter som Agva
Telinet sendt faktura som skal betale tilbake. Sjekket min side og det skrevet 'betalt' på faktura, men i realiteten ingen penger på konto. De siste to ukene har jeg blitt lovet å motta pengene torsdag i forrige uke og torsdag denne uke (i dag). Skal lage klage til elklagenemda.
Telinet Energi og søster firma AGVA KRAFT gjør systematisk overfakturering og lureri. Jeg har som mange andre opplevd å bli grovt over-fakturert gjennom to år. På det høyeste hadde jeg 11.000 kr til gode. De forandre betingelser og pris og fra den rimeligste strømleverandør blir de dyreste. De bruker lokketilbud til billigstrøm for å lure folk, etterpå skrur de priser opp.
Gode avtaler og et fint service kundesenter. Fint vist man kan sende inn sitt forbruk da det hender det blir et overskudd av KW/t i forhold til det som står på måleren og det man får i regning, noen ganger går det over og i underkant.
Feil pris på inngått 1års fastprisavtale. Ved inngåelse av avtale står ikke avtalt pris- hvorfor?
Prøver febrilsk å finne logikken i fakturaene, men har enda ikke klart det. Må bare stole på at det er riktig. (Det tror jeg).
Faktura må bli forstålig, slik den er nå er den umulig å forstå. Kundebehandlere bør bli satt inn i det grunnleggende ved fakturaen.