Telinet Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strekker seg langt for å hjelpe kunder og er hyggelige og prate med. Og gjør det de sier.
Meget bra kundeservice. Jeg er ny, så hvor tilfreds jeg er, må jeg jo vente med, men må si jeg er kjempefornøyd med slike kampanjer Telinet Energi har. Hilsen Gro Weltz
Det positive med Telinet er at de ringer tilbake når vi ikke får svar.
Tegnet og betalte første faktura, men fikk ikke eller glemte spm om avtalegiro. Bare efaktura gir tredobbel pris neste gang! Men, rask og god kundeservice rettet det opp. Husk å se over alle efakturaer!
Flinke til å ringe kjapt tilbake. Fikk en grei forklaring på priser og eventuell ny tilbudsavtale. Var vennlige og imøtekomne for problemet jeg hadde. Løst. Veldig bra!
- Service vennelig - Løsningsorientert kunde service - God og informativ kundebehandler - Lett og forstå.
Fullstendig useriøst. De flytter deg over på en dårligere avtale uten grunn. Jeg hadde Telinet Spotpris Online så ble jeg uten varsel flyttet over på Telinet Spotpris NP. Prøvde å klage, men ikke noe medhold. Ser at jeg nå er flyttet tilbake til Telinet Spotpris Online, men den avtalen har nå fått elendige vilkår. Får nå tilbakebetalt over 10.000 kr fordi de har overfakturert i flere år. HOLD DERE LANGT UNNA DISSE!
Hei Lars, Fint om du tar kontakt, så finner vi en avtaletype som passer for deg. Det er ingen bindingstid hvis du ikke har en avtale om fastpris, så dette kan vi enkelt ordne. Vennlig hilsen Kundeservice, Telinet Energi AS