Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tibber har åpenbart utfordringer med likviditeten siden de forsøker å presse kundene til å låne dem penger for en halv måned frem i tid. Går selskapet konkurs så taper man altså pengene man har blitt tvunget til å låne dem rentefritt. Takk for meg Tibber.
Tibber bryter loven med å endre avtalevilkår på to dagers varsel. Alt bunner i penger og jeg er ikke interessert i å være bank og potensielt miste forskuddsbetalingen om de går konkurs
Totalt uakseptabelt å drive bank for Tibber. Dersom bankene ikke er interessert, og eierne ikke vil skaffe sikkerhet, så kan man ikke forvente at kundene skal lånes ut penger uten sikkerhet. Meget useriøst håndtert fra ledelsen i Tibber !!!
Jeg har vært fornøyd med Tibber og liker spesielt appen, jeg har ikke sett noen grunn til å bytte før nå nylig. Tibber har med to dagers forvarsel vært nødt til å innføre akonto-betaling fordi likviditeten i selskapet er dårlig. Som kunde med akonto-betaling så er man ikke en prioritert kreditor ved en eventuelt konkurs. Jeg håper selvfølgelig at Tibber overlever, men fremtiden ser ikke så lys ut for de akkurat nå.
Har til nå vært stor fan av Tibber, og elsker appen. MEN jeg tar ikke sjansen på å forskuttere penger til et selskap som ser ut til å slite skikkelig. Det hadde vært mye bedrefor dem å bite i det sure eplet og øke fastbetalingen. Prøver nå Vibb som ser ut til å ha en tilsvarende appløsning, og som ikke minst har solide eiere.
At de krever forskuddsbetaling, syns eg blir heilt feil. Ingen av de andre selskapene gjør det
Varsel om forhåndsfakturering avgjorde. Dessuten er hjemmesiden ikke brukervennlig og fungerer dårlig som Min Side.
Som en av mange som leverer strøm til Tibber fra mitt solcelle anlegg på taket , og derved forskudterer strøm til Tibber for opp mot 1/2 år , lurer jeg på hvor slike kunder ble av i argumentasjonen for å innføre forskudds a konto belastning på kundene? Bildet av lønnsomheten til Tibber i deres argumentasjon og forklaringer er så lite nyansert at det mister enhver troverdighet.
Hadde et tilfelle med feil på faktura. Det var veldig tungt å kommunisere via appen. De svarte ikke på mine spørsmål, og mitt ønske om ny kreditnota og ny faktura var ikke mulig! Elendig kundeservice!
På få dager varsel skal jeg plutselig forhåndsbetale i tillegg til forrige mnds bruk, i en mnd som allerede er økonomisk anstrengende...der mista dere meg, og sikker en del til.
Tibber mener at deres påslag gjør dem billige, sparer ingen ting på å ha 1øre i påslag! I tilegg så krever de forskuddsbetaling for halve oktober før oktober har startet! med 2 dagers forvarsel! skammelig..
vilkårsendring "uten" forvarsel. nei takk. ønsker ikke betaler på forskudd.
Avsluttet mitt forhold da de ga 2 dgr frist til å betale ett gratis lån til dem, der vi som forbrukere blir satt som risiko uten noe sikkerhet mot konkurs.
Jeg var en strålende fornøyd kunde av Tibber. Så fant ledergruppen ut at de skal bruke oss kunder som politisk virkemiddel. Fantastisk ugreit. Takk for meg.
Det Tibber gjør nå med forskuddsbetaling vil mest sannsynlig føre til selvmord av selskapet… Hva hvis de går konk og i tillegg har hundretusenvis av mennesker betalt forskudd…???
Byttet fra Motkraft til Tibber pga Tibber Pulse, app'en og API. Tibber tar 20kr mer i måneden enn Motkraft men den 20 kronen er vell verdt pengene. Bryr meg ikke om Tibber tar 14 dagers forskuddsbetaling så lenge de utvikler app'en og API mulighetene.