Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bytt ihvertfall ikke til Tibber... Har en sak gående med de nå, de har ikke trukket fra forskuddsbetalt strøm for september på oktober faktura, og tar også forskudd for november, har bedt om ny faktura hvor det jeg har betalt inn blir trukket fra, svaret fra de er at jeg må betale, hvis ikke går det til inkasso og at de lover å trekke det på neste faktura igjen, jeg vil ikke være bank for de over 2 mnd, særs dårlig kundebehandling 🙁 Oktober faktura skulle vært litt over halvert hvis de hadde trukket fra det jeg har forskuddsbetalt, dvs at de vil sende inkasso til meg, på penger som de skylder meg 🧐 Valgte Tibber fordi det var så oversiktlig, nå er det bare rot, og de skylder meg penger, som jeg må bruke tid på å krangle om... Samt at kundeservice er elendig og gir kun "Goddag mann økseskaft" svar🥴
Jeg har vært kunde hos Tibber i mange år og er fremdeles like fornøyd. Det ble en dyr strømregning i oktober da de begynte med forskuddsbetaling, men til gjengjeld ble det 0 kr å betale i november…. enda har jeg penger tilgode. Hele regskapet er tilgjengelig på app’en og jeg kan følge med på strømforbruk og pris. Dette gir en tillit jeg aldri har hatt til et annet strømselskap tidligere. Har alltid fått god hjelp når jeg har tatt kontakt med kundeservice.
Veldig fornøyd frem til vi måtte betale forskudd. Føler ikke sikkerhet med dette.
Fint og flott med strøm til spotpris. Men, bare rot i overgangen til fakturering for estimert forbruk. Appen sier det er betalt inn for estimert forbruk, men sure tekstmeldinger sier noe annet. Så får jeg beskjed at det er valgfritt å betale inn estimert forbruk, men så er det plutselig ikke valgfritt allikevel. Irritasjonen er at det tok 4 dager å endelig komme i kontakt med kundeservice, som gir en ullen og merkelig forklaring uten at jeg ble noe klokere. Sitter igjen med inntrykk at de har null oversikt. Det stuntet der er det dummeste de har gjort. Jeg bytter strømleverandør!
Holdt på å dø da de skulle ha en og en halv månder betaling. Bytta med en gang
Hentet meg inn igjen som kunde uten mitt samtykke. Virker ikke som de har kapasitet til å ta seg av kundene slik de burde. Brukte over en uke på å svare på en henvendelse hvor det hastet med svar.
Forandrer reglene midt i kampen. Fikk fet regning.