Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
selve opplevelsen og kundebehandlingen er både rask og god, utfrodringen kommer til når man skal åpne chat med kundehandlingen og skal enten snakke med chatbot eller kundebehandlere, å starte en ny samtale i chat er til tider ekstremt utfordrende og app+ nettside referer kun til at dette er mulig fremfor konkrete linker med "trykk her for å åpne ny chat" har hatt en rekke chatter gående og hver gang er det like utfordrende å finne frem, om jeg finner frem i det heletatt...
Meget bra. Første med app og lav pris. De har presset de andre til forandring
Støtte for lastbalansering og smartlading av elbil, sånn at en ikke får for dyr effekttariff. Lader bilen når strømmen er billigst. Tror akkurat det krever en strømmåler som kobles til via HAN-porten i sikringsskapet og wifi. Tibber selger slike. De har en veldig bra app som kan vise strømpris før og etter strømstøtte, om bilen lader hvis du har smartlader, historisk strømforbruk og -kostnad, chat med kundeservice m.m.
Veldig fornøyd med Tibber. Mobil appen fungerer utmerket.
Tilnærmet umulig å få kontakt med selskapet, de er også allergisk mot telefoner virker det som, ringer aldri tilbake selv etter mange oppfordringer. Kan svare på mail etter lang venting men svarene er ofte dårlige eller uten relevans, oppfølgingsspørsmål fra meg går da bare tilbake til en robot ( ikke til personen som sendte meg mailen) , og saken starter på nytt..
Har vært fornøyd med Tibber i flere år, men føler meg lurt etter at Grid Awards har overtatt for smartlading uten at informasjon i forkant har kunnet forklare meg at hvis du velger Grid awards, mister du muligheten med å gå tilbake. Glemt har de også å fortelle at smartladegarantien på 20%forsvant samtidig… skjerpings Tibber…
Skuffende opplevelse med Tibber. Kundeservicen er elendig og vanskelig å få kontakt med. I tillegg til dette er vilkårene urimelige - Tibber tar betalt for en tjeneste, men fraskriver seg samtidig absolutt alt ansvar for funksjonalitet og kvalitet. Den siste prikken over i'en var lanseringen av ny smartlading, som Tibber ikke hadde testet godt nok før de rullet den ut. Dette resulterte i en feil som kostet meg flere hundre kroner ekstra i effektledd på nettleie. Tibber innrømmer feilen, men nekter kompensasjon og står fast ved de urimelige vilkårene som fraskriver dem ethvert ansvar for kvalitet. Dessverre er de heller ikke lenger markedsledende verken på pris eller teknologi.
Hei. Dette var lei lesing. Support er tilgjengelig hver dag på chat og på epost [email protected]. Når effektbalansering er aktivert i appen din, så vil vi justere ladehastigheten slik at totalforbruket ditt innenfor en time er under grensen du velger. På analyseskjermen -> under Forbruk, finner du snittet av de tre høyeste forbrukstimene per måned. Dette snittet bruker nettselskapet ditt til å regne ut kapasitetsleddet i nettleien din. For eksempelDu har satt grensa til 10 kW, og lader elbilen din med 11kW. Resten av huset ditt har 0 i forbruk. Om du da lader med 11kW i 30 minutter, og så har 30 minutter med 0 i forbruk, så blir ditt trinn for denne timen 5,5kW. Ladehastigheten din kan altså i perioder gå over grensen du har satt, men vi vil passe på at totalen for hele timen kommer under grensa du velger (så langt det lar seg gjøre) 😊 Tibber