Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært fornøyd med Tibber i flere år, men føler meg lurt etter at Grid Awards har overtatt for smartlading uten at informasjon i forkant har kunnet forklare meg at hvis du velger Grid awards, mister du muligheten med å gå tilbake. Glemt har de også å fortelle at smartladegarantien på 20%forsvant samtidig… skjerpings Tibber…
Skuffende opplevelse med Tibber. Kundeservicen er elendig og vanskelig å få kontakt med. I tillegg til dette er vilkårene urimelige - Tibber tar betalt for en tjeneste, men fraskriver seg samtidig absolutt alt ansvar for funksjonalitet og kvalitet. Den siste prikken over i'en var lanseringen av ny smartlading, som Tibber ikke hadde testet godt nok før de rullet den ut. Dette resulterte i en feil som kostet meg flere hundre kroner ekstra i effektledd på nettleie. Tibber innrømmer feilen, men nekter kompensasjon og står fast ved de urimelige vilkårene som fraskriver dem ethvert ansvar for kvalitet. Dessverre er de heller ikke lenger markedsledende verken på pris eller teknologi.
Hei. Dette var lei lesing. Support er tilgjengelig hver dag på chat og på epost [email protected]. Når effektbalansering er aktivert i appen din, så vil vi justere ladehastigheten slik at totalforbruket ditt innenfor en time er under grensen du velger. På analyseskjermen -> under Forbruk, finner du snittet av de tre høyeste forbrukstimene per måned. Dette snittet bruker nettselskapet ditt til å regne ut kapasitetsleddet i nettleien din. For eksempelDu har satt grensa til 10 kW, og lader elbilen din med 11kW. Resten av huset ditt har 0 i forbruk. Om du da lader med 11kW i 30 minutter, og så har 30 minutter med 0 i forbruk, så blir ditt trinn for denne timen 5,5kW. Ladehastigheten din kan altså i perioder gå over grensen du har satt, men vi vil passe på at totalen for hele timen kommer under grensa du velger (så langt det lar seg gjøre) 😊 Tibber
Jeg har en hastesak. Har nå ventet i 4 timer på svar. Kun mulig med kontakt pr epost. Ingen chat, ingen telefon. Dette er ikke god service!
Hei Ivar Tibber er tilgjengelig på [email protected] eller på chaten du finner i appen din (💬) hver dag. Tibber er et heldigitalt selskap på app og mail. Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg på best mulig måte, og tar det gjerne over chat eller e-post. Tibber
Er sånn nokså fornøyd med tibber . De har lagt på måneds fast pris og det er vel noe alle selskap gjør har jeg forstått. Nokså bra informasjon men har ikke forstått dette med at pris mellom visse klokkeslett neste dag blir veldig høy!? Har de ansatte som kan "spå" hvor høy pris neste dager til en hvis klokkeslett??
God app og gode integrasjoner so gjør d enkelt å følge med/styre eget forbruk
Har spart mye etter at jeg gikk over til Tibber. Enkelt og bra med kontroll over santid strømmåling
Elendig kundeservice. Hadde 800,- i bonus som de bare fjernet uten å gi informasjon. De nektet og å fjerne mine kontaktopplysninger (gdpr) når jeg ikke hadde vært kunde de siste 2 årene. Hold dere unna!her bør noen ta seg et kurs i kundeservice for å beholde kundene sine eller så mister de snart alle jobben sin
Når det kommer til bonusordningen vår, så tredde vilkår med utløpsdato i kraft 01.07.2021.Vi informerte da om at bonus fikk utløpsdato, og følgende punkt ble trukket ut: Det er lagt inn en varighet på Tibber-bonusen på 24 måneder. Merk at for allerede opptjent bonus vil varighetsperioden løpe fra datoen de nye avtalevilkårene trer i kraft. App-teamet har også lagt inn utløpsdato på bonusene i appen, slik at man kan ha oversikt på datoene 📆 Det er dessverre ikke mulig å forlenge gyldighetstiden, men tar med alle tilbakemeldinger internt til vårt Bonus-team.