Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Med Tibber har jeg god kontroll på strømforbruket og kWt-prisen (inkl. avgifter). Dessverre får jeg ikke se hvor mye nettleie utgjør, og må derfor vente til jeg får regningene (Tibber slår ikke sammen regningen sin med regningen for nettleie). Jeg ønsker at nettleie implementeres 100% i Tibber sin app (med alle tilhørende oversikter etc) før at jeg kan gi full score.
Meget godt fornøyd! Har alltid full oversikt i appen.
Har vært trofast tibber kunde i 4 år. Men med påslag på kWh, mnd abonnement og en prisrobot som ikke finner de beste avtalene begynner tibber å tape markedet for rimelige konkurrenter. Klart best på smart strøm, men de bør holde seg bedre på pris fremover.
Heisann! Strømprisene har vært høye overalt nå i sommer og dette merkes godt hos forbrukerne. Kort forklart, Tibber har kun en strømavtale og prisen hos Tibber er ganske enkel: Spotpris fra Nordpool + max 1 øre kwh til å dekke elsertifikat, opprinnelsesgarantier og kostnad for å dekke innkjøp av strøm. Påslaget vårt gir altså ingen gevinst til oss, vi tjener ingenting på at du bruker mye eller mer strøm. Noen selskap kan f. eks. ha 0 i påslag, eller til og med negativt påslag på noen avtaler, eller for en viss periode. Dette vil være mulig dersom de på andre avtaler og andre kunder har et ekstra høyt påslag, som gjør at de kan subsidiere andre avtaler og kampanjer de ellers går i minus på 😊 Ettersom Tibber aldri tener penger på strømmen vi selger til våre kunder, så har vi heller ingen måte å dekke opp f. eks. et negativt påslag, selv bare for en periode, slik mange andre aktører gjør 🤗 Prisene går opp og ned, men hos Tibber har du alltid garantien om at vi har nullfortjeneste på strømprisen, og det er den laveste prisen vi kan gi til våre kunder 👍 Når en skal sammenligne avtaler så må en sjekke påslag og vilkår, og se hva en får for pengene. Vi håper f. eks. at Tibber-appen gir merverdi for kundene våre, og at en kan spare inn månedsbeløpet vi har, og litt til, ved hjelp av den 💰Vår misjon er å hjelpe deg som forbruker til å ta kontroll over forbruket ditt. Vi ønsker rett og slett at du skal bruke så lite strøm som mulig. Bedre for deg og bedre for planeten! 😉Mvh Tibber
Fornøyd så langt! Ser ut som en "ærlig strømleverandør"! Rask og god kundeservice!
Har byttet fra Fortum til Gudbrandsdalen Energi og nå er jeg her hos Tibber. God app å bruke og en kan følge med strømprise i løpet av dagen og kan se når strømmen er billigst. Særlig nå en skal lade bilen eller bruke litt mer strøm 🙋😁
Enkel i bruk, super app og oversiktlig så vi vet hva vi har☺
Lovende strømselskap som holder hva de lover - upåklagelig å holde kontroll over strømforbruket. Bare synd de ikke tilbyr gjennomfakturering, noe som innebærer at du blir også fakturert for nettleieselskap - som betyr at du blir fakturert dobbelt! Dette er en risiko som du selv må ta og dette må også Tibber være mer klar over å informere om. Ikke verdt pengene.
Heisann, Det er helt riktig at Tibber tilbyr ikke gjennomfakturering slik det er per i dag. Strømselskapet som tilbyr gjennomfakturering gjør jobben for nettselskapet med å kreve inn nettleigen, men det er da strømselskapet som sitter igjen med risikoen for å få inn betalingen. Det innebærer dessverre store kostnader per kunde å viderefakturere nettleigen på denne måten - en kostnad vi selvsagt ikke ønsker å pålegge kundene våre 🙏 ! I tillegg binder gjennomfakturering opp mye kapital som vi heller ønsker å bruke på å forbedre tjenesten vår og utvikle gode produkt til kundene. Vi har vært og er i dialog med NVE, og prøver å pushe gjennom bedre ordninger enn det som er i dag. Håper dette gav en god forklaring på hvorfor Tibber ikke har gjennomfakturering pr i dag! :) Mvh Camilla - Tibber