Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har nå vært kunde hos Tibber i litt over 2 år. Da jeg byttet over til Tibber , investerte jeg i en pulsmåler som kalles Tibber - Pulse. ( Kostet meg ca kr. 300.- ferdig tilsendt i posten, da jeg ble invetert av en venn, og fikk da kr.500.- som jeg kunne trekke fra på summen ) Den kobles til HAN-porten i sikringsskapet, og gjør at jeg kan følge med på strømforbruket i sanntid. Dette er ikke noe man må ha, men de fleste vil vel følge litt ekstra med på strømforbruket nå om dagen... Man kan også koble til bla værstasjon fra Netatmo og feks panelovner fra Mill. Koster kr. 39.- pr. mnd + 1 øre per kWt ( avgifter og lovpålagte elsertifikater ) Aldri hatt noe tull med Tibber !
Hei Jørn. Så kjekt at du er fornøgd med Tibber 🤗 Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Henriette Support
Det ser ut til at Tibber er den billigste strømleverandøren, da de ikke tar påslag pr kwt. God og vennlig supportavdeling og god oversikt over forbruk. Jeg kunne ønsket meg oversikt over selve produksjonen fra solcellene mine, og ikke bare over overskuddet som jeg har solgt. Jeg kunne også ønsket meg at de sendte e-faktura, og ikke bare faktura på e-post eller avtalegiro. Alt i alt er jeg likevel godt fornøyd.
Etter å ha byttet strømselskap over til Tibber, har jeg halvert strøm regningene. Appen er enkel å bruke, og den sender ut varsel når det er rimelig og dyrt å bruke strøm. Jeg er kjempe fornøyd og råder flere til å bytte over til Tibber!
god oversikt og veldig enkelt, alt satt opp i en enkel app uten noe tull.
Syntes Tibber har en av markedets beste pris. Strømappen er oversiktlig og enkel. Du hvet til enhver tid forbruk og hva du skal betale. Mener dessuten Tibber har fått andre etablerte leverandører til og skjerpe sine prissegmenter. Konkurransen er blitt bedre.
Send strøm fraktur til meg . Når jeg ikke har vært strøm kunde. Så send dere de videre til inkasso . Jeg kom til å anmelde dere og Lowell , Dere og Lowell vil ikke høre på meg
Hei Ole Flott om du tar kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett på dette for deg. Jeg kan betrygge deg om at vi ikke sender faktura til personer som ikke er eller har vært kunde hos Tibber. Om det er oppstått en feil så retter vi selvsagt opp i det. Hører fra deg Mvh
Har sendt FEM mail, og intet svar. Har sendt til to forskjellige adresser om en sak som haster veldig. Null respons. Helt latterlig! Ikke velg Tibber!
Hei! Jeg beklager at du ikke har fått raskt nok svar på din henvendelse. Kundeservice hos oss svarer på henvendelser på direktemelding i Tibber-appen og på mail. Mailadressen er: [email protected]. Det er noe lengre ventetid i sommerferien, men alle som har sendt oss henvendelser skal få svar og hjelp.