Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God app og gode integrasjoner so gjør d enkelt å følge med/styre eget forbruk
Har spart mye etter at jeg gikk over til Tibber. Enkelt og bra med kontroll over santid strømmåling
Elendig kundeservice. Hadde 800,- i bonus som de bare fjernet uten å gi informasjon. De nektet og å fjerne mine kontaktopplysninger (gdpr) når jeg ikke hadde vært kunde de siste 2 årene. Hold dere unna!her bør noen ta seg et kurs i kundeservice for å beholde kundene sine eller så mister de snart alle jobben sin
Når det kommer til bonusordningen vår, så tredde vilkår med utløpsdato i kraft 01.07.2021.Vi informerte da om at bonus fikk utløpsdato, og følgende punkt ble trukket ut: Det er lagt inn en varighet på Tibber-bonusen på 24 måneder. Merk at for allerede opptjent bonus vil varighetsperioden løpe fra datoen de nye avtalevilkårene trer i kraft. App-teamet har også lagt inn utløpsdato på bonusene i appen, slik at man kan ha oversikt på datoene 📆 Det er dessverre ikke mulig å forlenge gyldighetstiden, men tar med alle tilbakemeldinger internt til vårt Bonus-team.
Tibber gir deg mulighet til å flytte forbruk på smartenheter til tider på døgnet der prisene er lavest. Effektregulering av billader så jeg ikke overgår pristak.
Tibber var til å begynne med et frisk pust. De hadde en god strømavtale, de var innovative med appen sin og gode integrasjonsmuligheter. Så har noe skjedd det siste året som har snudd bildet totalt. Appen deres har gått fra å være best til å bli midt på treet med hangups og integrasjoner som ikke fungerer ordentlig. Men det som gjør at de nå mister meg som kunde er at kundeservicen deres har blitt helt absurd dårlig. Fra å tidligere få svar på henvendelser i løpet av noen timer er de nå oppe i en uke før forventet svar. Og når du først får svar går denne på chat og det går gjerne flere timer mellom hver respons i samme chat. Det kan derfor fort gå flere dager å få løst en sak. Jeg sitter mye heller 30 minutter i telefonkø enn å holde på med dette tullet.
Håpløs kundeservice. Ingen telefonnummer. 2-3 dager å vente på svar i appen.
Bra servise. Gode tilbudt. Lett å få oversikt over forbruk og hva det koster.