Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Betaler ikke noe påslag, kun abonnement kr 31,20 pr mnd i tillegg til forbruk. Hus ca 200 km2 ca kr 600,- pr. mnd. Mye billigere enn tidligere avtaler som Fjordkraft og Norges Energi. Veldig fornøyd så langt (fra Jan. 2021).
Kundevennlig og smartstrøm. Bedre appen som viser live forbruk.
En oversiktlig fremstilling av strømforbruk/pris samt en god gaiding for å oppnå mindre strømforbruk
De kommer aldri på døra, de ringer ikke og maser ikke på meldinger. De er bare billigst, og man trenger ikke tenke mer på lokketilbud og selskaper som plutselig skrur opp prisen uten å varsle. Gjør strøm sånn det skal være, ønsker å støtte det nesten av den grunn alene.
Har time-spotpris hos de. God og kjapp kundeservice, oversiktlig brukergrensesnitt i appen og vervebonus! Ingen bindingstid! Litt høy månedsabbonnement sammenlignet med andre bare...
Gikk dessverre rett i fella etter å ha sett debatten i dag på nrk fra februar. Gikk umiddelbart inn på tibber sine sider og når jeg så at tibber annonserte seg med over 13 øre rimeligere pr kwt enn den leverandøren jeg har i dag valgte jeg å bytte med en gang. Frustrasjonen ble stor da det for det første viste seg at jeg måtte bruke smart telefonen for å kunne bli kunde... noe jeg i utgangspunktet er fullstendig i mot, men svelget den kamelen for å oppnå rimeligere pris på strøm, og etter mye om og men fikk jeg endelig installert appen så til min forskrekkelse at strømprisen slettes ikke var litt over 13 øre rimeligere pr kwt i min landsdel ble jeg lyn forbannet!! Nok en leverandør som driver med lureri og falsk markedsføring ::( jeg skrev umiddelbart e-post om at jeg angrer og ikke ønsker å bytte fra min nåværende leverandør til Tibber. Blir helt feil å stå frem på tv og snakke andre leverandører nedenom og hjem når dere opererer på samme nivå selv. Thumbs DOWN!!
Hei Monica! Så kjedelig at du opplever det slik :/ Vi kjenner oss ikke igjen i at det vi driver med er lureri og falsk markedsføring.. Tibber er et strømselskap som helhjertet ønsker å selge mindre strøm og vårt mål er å hjelpe kundene våre til å redusere energikostnadene ved å gi en god innsikt over strømforbruk i appen vår. Vi tjener ikke ett eneste øre på kundenes forbruk og vi opererer med 100% transparente priser. Du kan bli kunde hos oss via web men vi anbefaler å laste ned appen vår for å få full innsikt over strømforbruket. Kort oppsummert har Tibber bare en avtale. Denne følger spotpris fra Nord Pool, du betaler det samme som vi gjør når vi kjøper inn strømmen og det er ingen skjulte påslag eller bindingstider :) Det er ikke så lett å finne ut hvordan man enklest kan sammenligne ulike typer strømavtaler, hva som lønner seg, og hvordan man kan vite om den avtalen man har er den beste. Strømprisene som sammenlignes kan ofte være gjort på feil grunnlag (timespris/gjennomsnittspris pr dag/pr mnd/skjulte påslag osv). Vår kundeservice hjelper deg mer enn gjerne med å sammenligne avtaler og forklare hva forskjellen på de ulike avtalene innebærer. Vi håper (og ser frem til!) at du vil kontakte oss i chatten vår!:) Mvh Camilla - Tibber
Greie fakturaer. Appen er også grei. Påslaget er litt for stort, ettersom det er flere aktører som er billigere. Det positive er at jeg får regning på strømmen direkte fra leverandør.
Heisann! Flere aktører opererer med tidsbegrensede tilbud der for eksempel påslaget er lavere en kort periode for så å bli høyere etterhvert. Det er lurt å sette seg godt inn i avtalene for å være sikker på at en ikke blir lurt, hva som lønner seg og hvordan man kan vite om den avtalen man har er den beste, også i fremtiden. Påslaget vårt dekker direkte kostnader forbundet med innkjøp av strøm. For eksempel handelskostnader til Nord Pool og ubalansekostnader til eSett. Påslaget har ingen margin (fortjeneste) til oss, men dekker kun de faktiske kostnadene til elsertifikat, opprinnelsesgarantier og innkjøp. Vi har altså ingen skjulte påslag eller bindingstider, og slik vil det alltid være :) Mvh Camilla - Tibber