Tibber har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forskuddsbetaling og høye «innkjøpsomkostninger» fører til at tibber har falt betydelig i verdi for kunder
Tibber har etter min mening revolusjonert bransjen med en forståelig faktura, app, smart lading, smart varmestyring, lastbalansering og effektbalansering. I tillegg til dette oppfordrer de og hjelper kunden med å redusere strømforbruket. Ikke glem dette dersom du vurderer å hoppe av. Forskuddsbetaling og 1 mnd. prisgaranti er selvsagt ikke ønskelig og det trekker ned, men vil være nødvendig for at Tibber skal kunne bestå gjennom energikrisen. Så får vi håpe at det snart går over. Å være bank for Tibber er vel å ta litt hardt i, da dette egentlig gjaldt ved første forskuddsbetaling, og rente på bankinnskudd er mikroskopisk i denne sammenheng. Nå betaler vi 50/50 forskudd og etterskudd. Ved forfallsdato kan vi i tillegg velge å justere fakturabeløpet slik at du ikke betaler for mer strøm en du har brukt.
De kunne forklare det på en annen måte og gjøre det gradvis, ikke alle har penger til en 150% faktura i en veldig dyr måned, men når man betaler er det omtrent det du har brukt til betalingsfristen så du betaler ikke for noe du har ikke fått, de kunne kanskje gjette litt laver forbruk fordi alle prøver a bruke mindre strøm på grunn av den høye strømprisen, men alle tjenester er fortsatt som det var før og det er disse (20% rabatt på billading, lav fast beløp og ingen påslag på strømprisen og en perfekt smartstyrings-App) som gjør at jeg blir kunde. Og uten store gevinster som andre selskaper tar, skjønner jeg at de måtte gjøre det.
Forskuddsfaktureringen ble spikeren i kista for min del.
Har vært storfornøyd helt frem til omleggingen av faktura. Nå er Tibber ikke til å ta i med glotang. Får bare håpe de ikke går konkur før de tilbakebetaler kundene sine.
Bra app, smarte løsninger for å styre varme og elbillader etter strømprisene. Byttet til noe annet når de begynte med forhåndsfakturering, da regningen for en måned plutselig gikk fra rundt 2000 kr til 10000 kr. Fullstendig useriøst firma, anbefales ikke.
Har sendt mail, chattefunksjonen i appen er deaktivert til over nyttår, og de har ingen tlf nr å ringe til. Lett å opprette abonoment, men å få til en sluttfaktura når man har sagt opp er umulig... Vill ikke betale "estimert" forbruk for en periode jeg ikke lengere er kunde. Dette ligner mer og mer på svindel.