Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tibber nekter for at de benytter forskuddsbetaling. Det er jo bare vås. De bruker kunder som bank, og kundene sitter med usikrede fordringer på selskapet
I november hadde vi en regning på 1700kr og pga høye priser akkurat disse dagene får vi en faktura med stipulert forbruk på 7500kr for halve desember!! Dette er jo helt vilt!!! En rimelig unødig regning rett før jul! Vi som har vært så fornøyd fram til nå. Dette er absolutt ikke greit!!!! Nå sjekker vi andre selskap og vurderer sterkt å bytte!!!!
Appen er god, men at jeg skal sitte her med dårlig råd og være bank for et selskap er helt totalt uaktuelt. Tidligere kunne man se kostnaden fortløpende, men det kan man glemme nå, for nå skal man betale på forskudd og gudene vet hva de klarer å koke sammen av tall, men det er i hvertfall alltid dobbelt så mye som jeg har brukt. Vi er to husstander som bytter i dag, gidder ikke dette tullet her. Ikke mulig i havet å få tak i de heller.
Jeg har vært fornøyd tidligere med forutsigbarhet i å kunne følge med i appen. Med det nye estimatet får jeg plutselig skyhøye regninger. Styr unna! Takk for meg!
Ble ikke kunde her for å bli forhåndsfakturert hver måned! Svært skuffet, byttet til Vibb
Forstår lite av dette forskuddet som som skal betales. Forskuddet blir satt unormalt høyt. Det blir feil å låne penger av kunder for å kjøpe strøm. Ufattelig at at det gjøres på denne måten. Tror dette er slutten på Tibber om ikke så lenge.
Var fornøyd kunde,syntes appen osv var bra og også integrasjonen av diverse smart objekter… så kom forskuddsbetaling med et helt horribelt estimat. Nå skal jeg bytte.